Cytuj:
więc to co pisze kolega Adamo jednak mija się z prawdą.
polscy kierowcy jeżdżący na zachód nie mają pojęcia o kryteriach jakimi kieruje się BAG w ocenie zabezpieczania ładunku.
stwierdzenie 1T = 1 pas jest całkowicie błędne.
Dlatego napisałem że pozostawie to bez komentarza.
BAG nie działa od wczoraj , więc niektórzy kierowcy zostali już nauczeni, koledzy z branży wożący auta na naczepie do przewozu 3 aut ciężarowych też nie wiedzieli wszystkiego, jednak pierwsze spotakanie z BAG i już się sporo nauczyli min. niemiec nożem poprzecinałem im nowe pasy z podwójnymi hakami ( typu U) ponieważ na LOHR-ach trzeba używać haków standardowych, a także nie wolno mocować pasów w niektórych miejscach.
Przy następnym spotkaniu mieli już dobre haki a także na każdym aucie zapięte po 4 łańcuchy (tak jak niemiec mówił), Niemiec obszedł auto podał mu ręke , pogratulował i życzył szerokiej drogi.
Może gdyby każdy kierowca miał do czynienia z BAG wiedział by jak to się robi.
_________________
- szybciej , szybciej...
-... i tak powoli będą Cię wynosić...
--------------------------------------------------------------------------------------------
SPRZEDAŻ SAMOCHODÓW, NACZEP : http://www.nego.otomoto.pl