Strona 1 z 1 [ Posty: 17 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 12 lut 2007, 19:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 lut 2007, 17:46
Posty: 6

Jakie normy spalania musi posiadać ciężarówka, żeby spokojnie wjechać do Rosji,
czy taka stara ciężarówka jak IVECO MAJOR można wykorzystać do transportu z Polska-Rosja?
Raczej z pełnym obciążeniem przynajmniej do Rosji.

Prosze o rade doświadczonych ;)
Pozdrawiam


Tytuł:
Post Wysłano: 12 lut 2007, 19:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 lut 2007, 22:55
Posty: 527

Cytuj:
IVECO MAJOR
:) A co to takiego? :D

Zapewne chodzi ci o jakiś starszy model Iveco bądż Renault Major. Spalanie u obu aut jest podobne. Jak przyjmiesz normę 35-37 będzie OK


Tytuł:
Post Wysłano: 12 lut 2007, 20:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 lut 2007, 17:46
Posty: 6

tak myslalem o czym innnym a napisalem co innego
chodzi o RENAULT MAJOR
a iveco to takie stare tez widzialem ale nie pamietam jak sie nazywalo.

A jak z tymi normami spalania EURO. Bo mam na oku np takie IVECO EUROTECH bodaj 96 rok, ktore ma EURO 2, ewentualnie stary MAGNUM.
Co byscie doradzili w rozsadnej cenie. Głownym kierunkiem na tą chwile jest ROSJA.


Tytuł:
Post Wysłano: 12 lut 2007, 20:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2005, 15:10
Posty: 157
GG: 0

a czy masz zezwlenia?
bo tam chyba trzeba mieć na wjazd jak sie nie myle?


Tytuł:
Post Wysłano: 12 lut 2007, 21:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 gru 2006, 22:47
Posty: 82

ta i chyba trzeba miec wize do Rosji :roll:


Tytuł:
Post Wysłano: 12 lut 2007, 22:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 lut 2007, 17:46
Posty: 6

nie na razie pytam czysto teoretycznie, czy obowiązują normy spalania, bo to przeważa przy zakupie ciężarówki


Tytuł:
Post Wysłano: 13 lut 2007, 17:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 lut 2007, 22:55
Posty: 527

Podaj ewentualną cenę kupowanego ciągnika, wtedy da się określić jaki potrzeba ci rodzaj EURO.


Tytuł:
Post Wysłano: 13 lut 2007, 18:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 lut 2007, 17:46
Posty: 6

a to nie odwrotnie mam wybierac ciągnik pod wymaganą normę ?
Powiem tak, jak najtanszy ciągnik, najtańszy w zakupie i tani w eksploatacji. Na poczatek tylko Rosja, w lecie bedzie tyrał także w kraju na krótkich trasach.
Do tego przyczepa firana. Czyli taki standardowy zestaw.
Czy Rosja stawia jakieś wymagania odnośnie norm spalin. W ogole kto to reguluje?


Tytuł:
Post Wysłano: 13 lut 2007, 22:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 sie 2005, 18:35
Posty: 453

Co do Emisji spalin się nie czepiają, lecz musisz pamiętac oi tym, aby miec wazne zaswiadczenie o emisji spalin np.Euro2. Jeżeli nie będziesz miał waznego to bezie wielki problem, więc trzeba dac coś do ręki.


Tytuł:
Post Wysłano: 13 lut 2007, 22:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 mar 2006, 19:14
Posty: 72
GG: 5959988
Lokalizacja: Poznan

Nie ma zadnych norm ,nawet na Niemcy itd. Po za tym do czego Ci to potrzebne :>
Cytuj:
wazne zaswiadczenie o emisji spalin np.Euro2
Jeżeli nie masz wykupinego takiego zezwolenia to poprostu masz EURO 0.
Cytuj:
trzeba dac coś do ręki.
Praktycznie w Rosji to obyle gó**o musisz dac w łape.Taki kraj :mrgreen: Co kraj to obyczaj. :]

_________________
http://www.photoblog.pl/thomas69/archiw ... goria/2601


Tytuł:
Post Wysłano: 13 lut 2007, 22:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 lut 2007, 17:46
Posty: 6

Teraz pytanie gdzie wykupuje sie zezwolenia, i czy wydaje to diagnosta, czy zalatwia sie to "po polsku" i czy taki renault major moze miec euro 2 ?

Najlepiej wytlumaczcie jak chlopu grabiami na polu po cholere to EURO w ogole jest i co mi to daje ? Na chlopski rozum jak nie wali za mna chmara czarnego dymu to mam EURO iles, tylko kurna co z tego ?
Jesli mi jako poczatkujacemu w tym biznesie zalezy tylko na kosztach i ich ograniczaniu to po co mi EURO


Tytuł:
Post Wysłano: 13 lut 2007, 22:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 gru 2006, 21:33
Posty: 217

Normy emisji spalin są wprowadzone po to aby zmusić producentów ciężarówek do szukania rozwiązań, które będą mniej szkodliwe dla środowiska, a więc po to aby je chronić. Jak wyżej napisałem wprowadzane są one dla producentów, nie dla kierowców. I tak jeżeli firma kupi pojazdy z EURO 4 i EURO 5 płaci np. mniej za korzystanie z Niemieckich autostrad. Ale żaden kraj nie zakazuje wjazdu na swoje terytorium pojazdu o normie niższej niż np. EURO 2.
Do czego Ci to "EURO" nie mam pojęcia. Przy wyborze pojazdu patrz na jego stan techniczny i tym podobne rzeczy którymi powinno się kierować przy wyborze auta, a nie na to jaką spełnia normę emisji spalin.


Tytuł:
Post Wysłano: 13 lut 2007, 23:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 gru 2006, 18:40
Posty: 125
GG: 3796803
Lokalizacja: Zgierz

Cytuj:
Do tego przyczepa firana. Czyli taki standardowy
Po pierwsze to nie przyczepa, tylko naczepa :wink: A po drugie jak chcesz ciagac na rosje firanke :?: Rosja lezy poza UE wiec potrzeba zabezpieczenie celne, co w przypadku firanki jest sprawa niebyt ciekawa, niektore sa po przerabiane tak ze mozna niby je zabezpieczyc celnie, ale wyglada to nie chlujnie i zawsze sie moga do tego przyczepic, radze ci wziasc normalna plandeke :wink:


Tytuł:
Post Wysłano: 13 lut 2007, 23:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 wrz 2006, 22:11
Posty: 8

Ciężko Ci będzie z tą Rosją bo kierowca Cie będzie tam strasznie dymał. Auto możesz kupić jakie chcesz - to nie zachód. Zezwolenia dostaniesz w BOTMie ( Biuro Obłsługi Transportu Międzynarodowego) oddział jest tylko jeden - w Warszawie. Nie dostaniesz raczej dużo tych zezwoleń więc wątpie, że się ustawisz na większą robote. Dostaniesz zezwolenia na wjazd na BY oraz RUS(występuje także tzw zezwolenie na kraje 3 - to wtedy gdy odprawe masz w Litwie lub Łotwie, takie zezwolenie jest także droższe)Żadnych norm 35 - 37, ja na swoich autach mam w okresie wiosna - lato do 32(na zime oczywiście dorzucam po litrze na ogrzewanie). Co tam chcesz więcej wiedzieć? Pisz - postaram się pomóc.

P.S. Żeby śmigać na rosje potrzebujesz jeszcze takiego dokumentu jak KARNET TIR.

_________________
MALTRANS(!)
DAF XF!


Tytuł:
Post Wysłano: 15 lut 2007, 18:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 lut 2007, 17:46
Posty: 6

a nie mozna wykupic pozwolenia na nieograniczona ilosc wjazdow ?


Tytuł:
Post Wysłano: 15 lut 2007, 18:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 sie 2005, 18:35
Posty: 453

Kolego nie mozna sobie wykupic takiego pozwolenia.


Tytuł: Re:
Post Wysłano: 31 mar 2008, 17:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 kwie 2007, 16:40
Posty: 1200
Lokalizacja: Bełchatów

Cytuj:
a nie mozna wykupic pozwolenia na nieograniczona ilosc wjazdow ?
Powtórzę to ,co juz jakiś czas temu mówilem: bierzesz się za kierunek, na którym wielu siedzących w tym temacie od dawna połamalo sobie zęby.Ponieważ widzę ,że znajomość tematu masz raczej mizerną, to radzę bardzo dużą ostrożność. To nie jest kierunek właściwy do nauki.No, chyba że lubi się ekstremalne wyzwania.
A Karnet TIR już masz? Bo bez niego można wjechać, a nawet i wrócić, ale pustym autem.

_________________
ego


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 17 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: