Nic bardziej mylącego... Większość znajomych jeżdżąca min. w Sochaczewie z kontenerami tymi autami stwierdza że 480 pali mniej od 440, ja moge też to potwierdzić , bez naczepy wynik był identyczny : 18l, z naczepą pustą 440 byłą 1 litr lepsza, jednak po załadowaniu, im większy ładunek tym proporcjonalniej 480 pali mniej, nie są to duże różnice, przy 24 tonach , kierowcy mówią o 2litrach, różnica na górkach niewielka ale jest,
jak na 440 Km jest dość ospała według mnie, więc osobiście polecam 480, tydzień temu wracając 480 tką (250.000km przebiegu) z francji z niskopodwoziówką i załadowanymi 8 tonami , średnia wyszła mi 25 litrów, autko pod górki nie zwolniło ani razu, świetnie zbierało nawet z 60km/h pod górkę na robotach koło Remscheid na górce miała już 85 km, co w porównaniu z innymi autami jest świetnym wynikiem u nas.
_________________ - szybciej , szybciej...
-... i tak powoli będą Cię wynosić...
-------------------------------------------------------------------------------------------- SPRZEDAŻ SAMOCHODÓW, NACZEP : http://www.nego.otomoto.pl
Jak miałem Magnum 480 DXI to średnia wyszła mu 24 l/ 100 km. Muszę jednak zaznaczyć że miał kółeczko i tylko 5 ton, więc nie było możliwości wykorzystać pełnej mocy
440 z pustą naczepą paliła na trasie Paryż-Wwa 23 litry, natomiast z 8-9 tonami paliła 26litrów
fakt faktem jak już napisałem 480 pali mniej przy 24 tonach, ale myśle że w tej sytuacji o której mówisz to wina tego Waszego egzemplarza, auta firma ma od nowości czy było brane z drugiej ręki ?
My też mieliśmy takie które paliły po 30litrów, ale ona miały przjechane po 800.000km i podjrzewam stan pompowtrysków mogł na to wpływac
_________________ - szybciej , szybciej...
-... i tak powoli będą Cię wynosić...
-------------------------------------------------------------------------------------------- SPRZEDAŻ SAMOCHODÓW, NACZEP : http://www.nego.otomoto.pl
Moim zdaniem magnumi 94-96r to bardzo dobre auta. Ojciec ma 420 94r, ma juz 1,6mln przebiegu przeszła tylko mały remoncik tulei i pierscieni ale dlatego ,ze kierowca nie przypilnowal stanu wody no i sie przytarła na ostatnim tłoku. Ale dalej smiga na Niemcy,Francje,Włochy itp
To że magnumki troszkę palą to wiadomo ale nie jest tak źle ok28l, a co do wtrysków to nie słyszałem ale czasami może nawalic poduszka po kabiną ale nie ma auta bezawaryjnego
_________________ RENAULT MAGNUM ....::::::::....
_____________________
"Grunt To Szybkie Ciężarówki, szybkie kobiety i bary szybkiej obsługi"
Tofas696 coś tacie ostatnio wyskoczyło :Defekt pompo-wtrysków".Na serwisie Renault znajdującym się w mojej mieścinie okazało się, że nic się takiego szczególnego nie dzieje.Wkoncu wyskoczyło to podczas jazdy a nie podczas sprawdzania .Czasem jest spokój a czasem jakieś małe dolegliwości.Teraz jest wszytsko wporządku i miejmy nadzieje (odpukać), że nic się nie będzie działo .Pozdrawiam.
Dopiero co wróciłem z Francji magnumką 440 EURO-3 730.000km masa całego zestawu wynosiła 32 tony, czyli około 16 ton ładunku, trasa
Lille - Wwa i wykręciłem średnią 30L. i wiadomo śpieszyłem się więc o oszczędzaniu nie było mowy. z 10 tonami byłoby około 27L pewnie.
więc to raczej z tą Waszą jest coś nie tak.
Wszystko zależy od kierowcy i konkretnego egzemplarza, nam też się trafiały 2 takie same auta i paliły całkiem inaczej, wystarczy że będą słabe pompowtryski i auto będzie paliłona pusto tyle co załadowane (prosty przykład wracaliśmy taką premiumką 420 która miała słabe pompowtryski i paliła na pusto 31L - proste!!)
Jesli chodzi o Sochaczew to jest tam sporo prywatnych przewoźników, napewno szukają kierowców, tak najlepiej to znam braci Sierocinskich - obydwaj mają transport i są w miarę w porządku, albo u Wróbla.
_________________ - szybciej , szybciej...
-... i tak powoli będą Cię wynosić...
-------------------------------------------------------------------------------------------- SPRZEDAŻ SAMOCHODÓW, NACZEP : http://www.nego.otomoto.pl
W rzeczy samej, jest to mack-owska V8 spełniająca normy spalin Euro-0, była stosowana na początku modelu Magnum od 90 do 92 roku gdyz była niezbyt udana potem stosowano unowoczesniony motor 520 także V8 ten spełniał normę Euro-1 i był już trochę lepszy.
_________________ - szybciej , szybciej...
-... i tak powoli będą Cię wynosić...
-------------------------------------------------------------------------------------------- SPRZEDAŻ SAMOCHODÓW, NACZEP : http://www.nego.otomoto.pl
Była to jednostka mało popularna (coś w rodzaju renault avantime) dosyć paliwożerna i był ogólny problem z częściami no i to było Euro-0 dlatego zastapiono ją 520 mielismy taką jedną z 3 lata temu klient kupił ją na Śląsk pod wywrot do tej pory miał same Scanie 143 po miesciącu dzwonił i chciał taką samą Magnumkę bo był bardzo zadowolony z tej.
jednkak również dobrze można trafić na egzemplarz w słabym stanie wtedy opinie bd całkiem odwrotne, dlatego powtarzam żeby przy zakupie auta nie patrzeć na cenę (kupować najtaniej na rynku) tylko na stan techniczny pojazdy i czasem lepiej przepłacić i mieć święty spokój.
_________________ - szybciej , szybciej...
-... i tak powoli będą Cię wynosić...
-------------------------------------------------------------------------------------------- SPRZEDAŻ SAMOCHODÓW, NACZEP : http://www.nego.otomoto.pl
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 12 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę