Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Tytuł: AdBlue w Euro5
Post Wysłano: 08 mar 2007, 16:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2006, 16:11
Posty: 713
GG: 41206084
Samochód: SCANIA R420
Lokalizacja: Augustów

Jak z tym jest chodzi mi czy można tak robić legalnie bo słyszałem i widzoiiałem że kierowcy to wlewają do z biorników AdBlue tylko przed granicą niemiecką bo tam sprawdzają to jak nikt inny.Chodzi mi o to czy można śmigać bez tego i nic nie bedzie się działo.

_________________
scania R-serie "Stronger than ever"

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
International Transport

Augustów najpiękniejsze miasto Polski


Tytuł:
Post Wysłano: 08 mar 2007, 18:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 wrz 2006, 15:16
Posty: 372
Lokalizacja: z nienacka!!!

Nie wiem dokładnie jak to wygląda w przepisach, ale to co opisałeś to prawda. Silniki wyposażone w AdBlue spełniają normy E4 lub E5 tylko gdy w odpowiednim zbiorniku jest mocznik. A gdy go niema silniki te nie spelniają tylko E0!!!
Jest to cecha charakterystyczna tych silników. Jedna ze zaprzyjaźnionych firm posiada Actrosy 1841 E5 i ostatni raz widziały one mocznik jak były ściągane z Niemiec.
Niewiem czy polskie służby posiadają mobilne instalacje do badania poziomu spalin wg norm E4 lub E5 (w co wątpię) ale jeśli dojdzie do takiej kontroli to i tak poźniej i tak auto zostanie skierowane na badanie w określonej stacji i tam już będzie mocznik w zbiorniku.
W pewnym fałszywym świadectwie o ochrone środowiska niech świadczy również fakt, że DAFy spełnijące E4 lub E5 nieposiadają instalacji ogrzewania zbiornika z mocznikiem, który zamarza przy -10st.C.
Więc w krajach połnocnych: Szwecji, Finlandii gdzie dbają o środowisko właściciel takiego auta może narazić się na płacenie kar jeśli będzie używał auta przy mrozach.

_________________
ASS, GAS OR GRASS !!!
NOBODY RIDES 4 FREE !!!
Kat: A,B,C,E i reszta papierów, teraz tylko jazda.
Kanio najlebszo!


Tytuł:
Post Wysłano: 08 mar 2007, 19:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Musi być jakieś podgrzewanie zbiornika z AdBlue.


Tytuł:
Post Wysłano: 08 mar 2007, 20:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2007, 11:51
Posty: 358
GG: 4107185
Lokalizacja: Zamość/Warszawa

Tytuł:
Post Wysłano: 08 mar 2007, 23:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 1279
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61

Co do krajów skandynawskich, wszystkie te samochody mają grzałki zbiorników. Podejrzewam, że zbiorniki Adblue tez mają takie grzałki.


Tytuł:
Post Wysłano: 09 mar 2007, 20:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 wrz 2006, 15:16
Posty: 372
Lokalizacja: z nienacka!!!

Cytuj:
Musi być jakieś podgrzewanie zbiornika z AdBlue.
Jakiś czas temu DAF sam chwalił się tym "osiągnieciem" w E4. Wczoraj zapytałem o to handlowca DAFa i mówi, że już zmienili to bo nie chcieli robić problemu klientom.

_________________
ASS, GAS OR GRASS !!!
NOBODY RIDES 4 FREE !!!
Kat: A,B,C,E i reszta papierów, teraz tylko jazda.
Kanio najlebszo!


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: