Nie szukaj winny w pompie wtryskowej
Szukaj przyczyny w kole zamachowym, czy na pewno założyli takie samo koło zamachowe do silnika z EDC.
Jak dobrze pamiętam to koło zamachowe do EDC ma 6 rowków na obwodzie. Te rowki są na żeliwnym rancie który można często uszkodzić i odpada kawałek żeliwa od koła zamachowego. Tego koła zamachowego nie wolno stawiać na sztorc na ziemi bo pęka ten rant lub został uszkodzony rant podczas montażu docisku z tarczą przy wkładaniu na miejsce.
Więc wchodzimy pod auto bierzemy śrubokręt i kręcimy kołem zamachowym i patrzymy przez wizjer na dole czy jest 6 rowków na kole zamachowym i nie brakuje kawałka koła zamachowego. Te rowki są obok wieńca zębatego
Przerabiałem to u siebie pseudo fachowcy wyciągali drugi raz skrzynie biegów silnik ciężko palił i kopcił na biało.
Sprawdź też czujniki na kole zamachowym czy nie są uszkodzone, bo u mnie przy okazji uszkodził się czujnik jak kawał żeliwa odpadł od koła zamachowego. Silnik zapala na jednym czujniku ale zapala się EDC
EDIT
Jest jeszcze jedna możliwość zamienili miejscami czujniki na kole zamachowym. To zależy jaką masz wersje EDC z dwoma czujnikami i czy jednym na kole zamachowym. Jak masz jeden czujnik to drugi sygnał bierze EDC z obrotomierza. Ale zacznij od sprawdzenia koła zamachowego jeśli sprzęgło robili