Star 1466
Samochód terenowy w układzie napędowym 6x6. Element nośny stanowi rama podłużnicowa z blachy stalowej. Napęd samochodu stanowi sześciocylindrowy silnik wysokoprężny MAN D0826LFG15 (Euro 2) z bezpośrednim wtryskiem paliwa sterowanym mechanicznie, chłodzony cieczą, turbodoładowany z chłodzeniem powietrza doładowującego, o mocy 162 kW przy 2400 obr/min., maksymalny moment obrotowy 820 Nm przy 1500 obr/min. Możliwe jest zastosowanie innego silnika, nowocześniejszego i spełniającego ostrzejsze normy emisji spalin. Sprzęgło tarczowe MFZ 395, skrzynia biegów ZF 6S850 o 6 przełożeniach do przodu i 1 do tyłu z przystawką do odbioru mocy, skrzynia rozdzielcza napędu VG50 (G1000-2), mechaniczna, dwubiegowa. Mosty napędowe typu MAN, jednostopniowe z blokadą mechanizmu różnicowego. Star 1466 posiada instalację doszczelniania zespołów napędowych w czasie brodzenia. Układ hamulcowy dwuobwodowy bębnowo-szczękowy, uruchamiany pneumatycznie, wyposażony w ABS. Hamulec awaryjny i postojowy działający na koła środkowe i tylne. Instalacja elektryczna 24 V, wodoodporna, ekranowana, przystosowana do zaciemnienia. Wciągarka o uciągu 60 kN. Kabina wagonowa, stalowa, odchylana hydraulicznie do przodu, typu MAN, z płaskimi szybami przednimi. Wyposażona w luk dachowy, ogrzewanie, wentylację i izolację. Kabina posiada wersje: krótką (dwumiejscową z leżanką) dla wersji skrzyniowych, kontenerowych lub długą (4-6 miejscową) w odmianach specjalistycznych. Skrzynia ładunkowa metalowa o wymiarach 4440 x 2440 mm , możliwość montażu za kabiną żurawia z ramieniem 6 m o udźwigu 3,4 t. - w tej wersji skrzynia ładunkowa ma wymiary 3440 x 2440 mm . Zabudowy specjalne w zależności od wymagań odbiorcy.