Cytuj:
I tu sie kolego
T.T.S mylisz. [a może ja mam inne zdanie??]
Jestem szczęśliwym posiadaczem Scanii z RiCö i bardzo cieszy mnie fakt, że jest tych modeli mało, bo ..... jestem jednym z tych którzy je mają. A z tego co wiem to prawdopodobnie w polsce tylko ja i PJ ma ten model
. A gdyby było więcej takich modeli to cena ich by spadła.
Wg mnie dobrze że Herpa działa metodą "Jaguara" - krótkie serie wypasionych modeli. Bo gdyby działali tak jak fiat to robili by tysiące bubli [bez obrazy dla fiata oczywiście.]
I tu się z Tobą nie zgodzę, kolego Jamra. Takie marki jak Jaguar czy Ferrari mogą spokojnie egzystować i wypuszczać te krótkie serie wypasionych sportowych aut tylko dlatego że od dawna należą do Forda i Fiata,-firm które zarabiają pieniążki na długich seriach autek dla Kowalskich, Jonesów, Schmitów i innych Spinelli i dofinansowują tą exkluzywną produkcję. O tym że to produkcja wielkoseryjna przynosi prawdziwy dochód wiemy już od czasów Henrego Forda i jego modelu T
A przekładając tą prawidłowość na modele to Herpa robiąc króciutkie serie modeli dla nielicznych szybko by podzieliła los Albedo i Igry no bo z czego by się utrzymała sprzedając dwa modele na 40milionowy kraj na przykładzie Polski?
Dlatego uważam podobnie jak TTS że Herpa powinna oprócz krótkoseryjnych prestiżowych zlotowych piękności z PC czy Extra Shopu jak Twoja Scania wypuścić także normalne długie serie typowych białych wołów roboczych z Rico znanych z naszych szos i parkingów jak Scania R, Stralis itp które w cenie ok 100zł znajdą setki zadowolych nabywców w Polsce, tysiące w Europie, a Herpa na tym zarobi łądne parę jewro...