hehe no proszę kolego ssss45 mój ojciec jeździ właśnie FL-ką tyle że z 2003r. i też z największym kurnikiem z firmy PONY i rzeczywiście jest tam dużo miejsca kiedyś jak z tatą pojechaliśmyw trasę w trójkę bo jeszcze był mój brat to spaliśmy we dwóch u góry a ojciec na dole na łóżku
_________________ DAF XF SUPER SPACE CAB
KRÓL PRZESTRZENI
Moim zdaniem najlepszą firmą produkująca tak zwany kurnik jest firma pony fantasy .Wiem bo sam jeżdze dafem z takim kurnikem .Ale nie ma jak leżanka za fotelami.
_________________ Ciężarówki i Transport mój zawód , życie i pasja!
Co nas łączy? Miłość do Ciężarówek która nigdy sie nie skończy..
Rejestracja:19 maja 2007, 9:20 Posty: 68
Lokalizacja: 43-,61-
tak nie ma to jak kabina z leżanką, mój tatuś miał już 3 autka z róznymi " kurnikami" ( teraz pomyka renault midlum już z łóżkiem)fakt faktem można tam schować torbę z ubraniami itp, ale z wchodzeniem miał mały problem( bo troche niski jest:P:P) i wogóle na leżanke można w karzej chwili się położyć na krótką pauze a z kurnikiem już jest gorzej
_________________ ...Górale są twardzi jak twarda jest grań, od dziecka wiedzą że, by spojrzeć ze szczytu i świat u stóp mieć...WYSTARCZY TYLKO CHCIEĆ...
a wiecie jaki ja widzę minus w kurnikach?
taki że się siedzenie słabo odchyla. ja lubię mieć bardziej położone co jest możliwe zazwyczaj tylko w przedłużonych kabinach.
nie myślcie że leże, aż tak to nie. ale zazwyczaj brakuje tych 5 cm.
Rejestracja:12 lis 2006, 21:41 Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE
Cytuj:
Ale nie ma jak leżanka za fotelami.
Hehe owszem kolego- wydaje mi się( bo siedziałem w kurniku) że leżanka którą zrobiliśmy z wujkiem do sprinterka za siedzeniami jest lepsza niż kurnik- chodzi o wygode
Mimo iz sprinter to furgon i ejst ona krótsza niż kórniki to na pewno jest bardziej Miękka itp.
Również uważam że 2najlepsze firmy to LAMAR i PONY
_________________ B O B i
Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.
Ja widziałem. W tym przypadku zmnmiejszona jest przestrzeń ładunkowa na agreagat. Jest takie wycięcie z przodu i tam jest agregat. Tak samo zamontowany jak w przypadku przyczepy w tandemach.
Rejestracja:20 maja 2007, 11:40 Posty: 10
Lokalizacja: Poznań
Pierwszym minuesm "kurnika" jest niebezpieczonstwo spania tam. Było pełno przypadkow gdzie kierowcy spalali sie zycem nie majac jak uciec z tej budy. Drugim minusem jest duchota panująca w nim. Wiadomo lepiej spac w kurniku niz na siedzeniach ale wg. mnie kierowca powinien miec te "minimum" komfortu zapewnione, a tym "minumum" mozna okreslic KABINE SYPIALNA. (I to tez nie male byle co jak premium, tylko porzadny, przestronny woz) To moje zdanie na temat "kurnika"
Mam takie pytanie. kierowca ktory jezdzi samochodem bez kabiny sypialnej oraz kurnika moze spac w motelu ( teoretycznie) i placi za to kierowca . a jezeli chce kupic kurnik to kto poniesie koszty ?
Rejestracja:29 sty 2007, 22:20 Posty: 88
GG: 6134783
Lokalizacja: Kraków
Przecież kupienie "kurnika" to nie tak, że idziesz jak do spożywczego i bierzesz kilo jabłek i masz. Przecież to się wiąże z przeróbkami dachu i z porządnym zamocowaniem tego. Będąc właścicielem firmy wyobrażasz sobie, żeby kierowca przyszedł do prezesa i mówi kupiłem sobie kurnik bo na siedzeniach było mi nie wygodnie. A jak odejdziesz z firmy to zabierzesz go ze sobą
I drugą sprawą jest to, że te kurniki nie są zbijane z jakichś deskech na domowym podwórku, czy coś w tym rodzaju. Muszą miec jakiś atest, spełniać jakieś normy bezpieczeństwa etc...
Rejestracja:08 sie 2006, 17:09 Posty: 159
Lokalizacja: RYPIN
Cytuj:
Przecież kupienie "kurnika" to nie tak, że idziesz jak do spożywczego i bierzesz kilo jabłek i masz.
Ja czekałem w Lamarze (oddział Sochaczew) prawie 3 tygodnie na najzwyklejszy spojler dachowy do Iveco daily , co prawda zamawiałem go w kolorze ,moze dlatego czekałem ,a powiedzcie mi -ile kosztuje taki typowy kurnik na dostawczaka
tym przypadku zmnmiejszona jest przestrzeń ładunkowa na agreagat. Jest takie wycięcie z przodu i tam jest agregat
No oki patent git, tylko pewnie te kurnik motowany jest w autach fabrycznie od nowości - no bo nie wiem czy istnieje np. jakaś firma która przerobi ci klasyczna chłodnie na solówce tak aby zmieścił sie jeszcze na dachu kurnik
A tak swoją drogą to pewnie przesranka spać w takim kurniku jak zaraz za scianką warczy ci agregat
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Cytuj:
A tak swoją drogą to pewnie przesranka spać w takim kurniku jak zaraz za scianką warczy ci agregat
Podobnie masz w ciągniku siodłwym za ścianą masz agregat który warczy dlatego dlamnie jazda z chłodnią to jakaś kara no chyba że to jakis nowy agregat który pracuje bardzo cicho bo te agregaty które są doczepiane do kontenerów morskich są zregóły bardzo stare i głośne jak byś spał przy zapalonym silniku w traktorze
Rejestracja:15 sie 2006, 12:58 Posty: 550
GG: 8261240
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kurnik, który przedstawił kolega waldis jest bardzo wygodny i dla kierowcy jednego w zupełności wystarczy do takiego "busa". Kolega robi w firmie GWM Trans Log i jeździ Renaultem Mascot na trasach międzynarodowych i z tego co opisywał mi jego "kurnik" to powiedział tak:"Chłopie!...Tam to nie poszalejesz...Tylko na garbatego" Myślę, że ta opinia wyraża wszystkie wątki w tym temacie.
_________________ Ból z serca bliskich, a przesłanie dla Was.
Obudźcie się ludzie i przejrzyjcie na oczy jesteśmy tacy jak Wy i może to was zaskoczy ...
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 20 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę