Właśnie poznaje to cudo
Pierwszy raz mam do czynienia z taką zabawką. Z początku się przestraszyłem bo nie odbierał sygnał GPS-u... ale byłem w domu więc...
Potem wskoczyłem w autko i po chwili odebrał sygnał od GPS.. ale była radość
Manuale do produktu dołączone są na płycie. Podręcznik dotyczący hardwaru (czyli samego sprzętu) i ustawień jest w języku polskim (i kilku innych). Natomiast podręcznik do obsługi systemu nawigacji (obsługi mapy) jest po angielsku. W sumie dodana jest jeszcze mała książeczka w języku polskim umożliwiająca "szybki start" (szybkie zapoznanie) z mapą (nawigacją) ale to za mało żeby wykorzystać pełnię możliwości tej zabawki.
Obsługa nawigacji jest intuicyjna, wystarczy przyjrzeć się jeszcze obrazkom z podręcznika i powoli zacząłem budować jutrzejszą trasę
.
Jeśli chodzi o planowanie trasy to do wyboru są 3 opcje: szybka, krótka, ekonomiczna. Żadna z tych opcji nie zaplanowała trasy tak jak jeżdżę zwyczajowo po tej trasie. Dopiero po wpisaniu adresu musiałem dodawać punkty pośrednie i otrzymałem taki plan jaki chciałem.
Damski głos z dużym wyprzedzeniem informuje o czekających nas manewrach, skrętach, co uważam za plus.
Inna świetna rzecz która jest godna uwagi to opcja POI. Dzięki temu zabawka informuje nas gdzie jest najbliższa stacja benzynowa, hotel, poczta, restauracja- to wywarło na mnie spore wrażenie i uważam że jest bardzo przydatne.
Inna ciekawa opcja to TMC (TRAFFIC MESSAGE CHANNEL). To chyba dodatkowa płatna usługa która informuje nas o zatorach, budowach i innych niedogodnościach na drodze. Jeszcze się temu dokładnie nie przyjrzałem, ale sprawdzę jak to działa i czy jest płatna (chyba jest, bo po kliknięciu pisało że jest nieaktywna).
Czy MIO520 nadaje się do samochodów ciężarowych. Wydaje mi się że nie, w kilku przypadkach chciał mnie wysłać w polną drogę, więc o zakazach tonażowych raczej można pomarzyć.
To narazie tyle z pobieżnej znajomości z MIO C520. Jutro pierwsza 355 kilometrowa trasa w której będę się przyglądał tej zabawce.
Pozdrawiam i dzięki za opinie