Cytuj:
Moim zdaniem,jezeli przez te dni wolne,wymieniasz tarcze i masz komplet,to nie musisz mieć oświadczenia,a jeżeli kręciła się jedna tarcza przez tydzień,lub nie było wcale tarczy założonej,to wtedy piszesz oświadczenie na dni i godziny których nie możesz pokryć tarczami.
No tak tylko mam pewien dylemat ponieważ przez te dni w których nie prowadzę żadnego auta pracuje w biurze (pracuje jako spedytor-kierowca)
a w zaświadczeniu są tylko trzy pola:
1) przebywał na zwolnieniu chorobowym
2) przebywał na urlopie
3) prowadził pojazd wyłączony z zakresu stosowania rozporządzenia (WE) nr 561/2006
Jestem normalnie zatrudniony na umowę o pracę ale żadne z powyższych punktów nie pasuje do wykonywanej mojej pracy!
W starych "żółtych tarczkach" był dopisek (jeśli dobrze pamiętam)
"lub wykonywał inna pracę..."
Oczywiście mogę wypełnić ze byłem na urlopie i na drodze nikt mi tego nie sprawdzi ale jak "wjadą" mi na kontrole do firmy to mogę mieć problem!
Proszę o pomoc kogoś kompetentnego by sie wypowiedział na ten temat bo chciałbym pracować z czystym sumieniem i nie obawiać sie kontroli
...a i jeszcze jedno czy można posługiwać sie zaświadczeniem stworzonym przez siebie (nic nie jest zmienione w treści dokładnie tak jak w oryginale) przetłumaczyłem tylko zaświadczenie na Niemiecki i teraz mam dwu języczne PL-D czy takie zaświadczenie będzie honorowane???
Poniżej umieszczam link do tego zaświadczenia może się komuś przyda
http://rapidshare.com/files/77757572/Za ... D.doc.html