Pamiętaj że bierzesz odpowiedzialność za swoje wypowiedzi, dlatego ostrożnie dobieraj słowa uwzględniając fakt, że nie jesteś wystarczająco anonimowy.
Administrator forum, zastrzega sobie prawo do usuwania wątków bądź pojedynczych wypowiedzi, na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną o treści:
„Nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych”.
Niedawno słyszałem że w Intrze wypłacają diety. Nie pamiętam ile płacą za Polskę ale za Niemcy jest 45e dlatego nikt nie chce jeździć po Polsce wszyscy chcą trasy po Niemczech
Ostatnio intra chyciła się za dafy cf-y, stałem z takim w Belgii, nowiutki jeszcze pachniał. Ogólnie tej firmy nie lubie, Vos sprzedaje im ładunki i potem my musimy zjezdzać autobusem do domu a intra jezdzi do Polski, niby nie wina kierowców ale czuje się niechęć
Niektórzy piszą tu, że starsi kierowcy uciekają z firmy. Ale czy ktoś wie dlaczego. Ponieważ na początku istnienia firmy właściciel firmy dawał np. 2000 marek na prezent dla celnika każdy kto jeździł na międzynarodówce wtedy wie dlaczego. A kierowca zamiast 2000 marek dał 1000 i 1000 miał dla siebie. Niech każdy z was wyciągnie morał z tej historii sam.
Ostatnio zmieniony 14 sie 2007, 11:20 przez BARTOSZ PIASECKI, łącznie zmieniany 1 raz.
Na forach krążą pogłoski, że Intra rozbiera i maluje auta od nowa a więc to jest prawda. Pracownicy Intry rozbierają auta a firma założona przez dwóch byłych pracowników PKSu malują je. Za jedno takie malowanie pan Zdzisław płaci 4000 zł.
[ Dodano: Wto, 14.08.2007, 11:30 ]
Taką Scanie, Mana czy Dafa rozbiera się w jeden dzień w trzy się maluje i w jeden składa. Na początku Scanie przychodziły białe a teraz auta przychodzą koloru jasno niebieskiego ale to inny odcień niż ma Intra.
[ Dodano: Wto, 14.08.2007, 11:32 ]
Napisy Intra na silosach i samochodach i i te ozdoby są NAKLEJANE.
[ Dodano: Wto, 14.08.2007, 11:33 ]
Many z Intry w automacie przeskakują o 2 biegi
[ Dodano: Wto, 14.08.2007, 11:36 ]
Dafy Intry spełniają normę EURO 5. Dlatego żeby spełnić ta normę do paliwa dodawany jest specjalny płyn.
Jak już tu napisano Intra ciąga cementowozy GE. Ale posiada też swoje. Cementowozy Intry na początku były przeznaczone do przewozu cukru. Cementowóz mniej waży niż normalny silos dlatego można było w niego pompować 28t cukru ale plan sie nie powiódł ponieważ w cukrowni wymyślono inny system pompowania i cementowozy zostały wysłane na odział Litewski, który ma siedzibę w Klaipedzie. Cementowozy te krążą na trasie Klaipeda-Wilno-Klaipeda
[ Dodano: Wto, 14.08.2007, 19:21 ]
Automatyczne skrzynie biegów mają wady i zalety. Wadą jest to, że muszą mieć rozgrzany olej w zimę trzeba 30min rozgrzewać olej na wolnych obrotach. Wadą też jest, że przytrzymują autu na obrotach np. gdy dokonujesz zmiany biegu przy 1500 obr./min on wyczekuje do 1550obr./min gdy w pierwszej wariancie auto też pojedzie. Zaleta są min. szybsze dokonanie redukcji na górce ma to znaczenie.
Intra buduje swoją bazę we Włocławku, obok Anwilu. Intra stawia tam silosy do przechowywania produktu Anwilu. Jest to zabezpieczenie na wypadek przerwania produkcji w tamtejszych zakładach.
Scania 124L 420 ze zdjęcia ma założoną na pierwszej osi naczepy oponę zapasową. Jak widać jest to opona od ciągnika na przód. Intra stosuje takie rozwiązanie ponieważ w miejscu opony na ciągniku jet kompresor a na naczepie jest mniejsza opona ponieważ zawsze można ją założyć na naczepę na dojazd lub na ciągnik na przód.
O ile się nie mylę to na bazie w Borowym stoi kilka ciągników bez szoferów. Intra przyjmie szoferów z otwartymi rękoma. Na początek będziesz uczniem. jeśli dobrze jeździsz i szybko opanujesz obsługę silosu to po 2 tyg. dostaniesz swoje auto. Podstawa to od 965zł brutto czyli najniższa krajowa do 1500 brutto. Dieta to 60zł za Polskę, 45 euro za Niemcy i zachód. 38 euro Czechy, Słowacja i Węgry. 33 euro Litwa i Łotwa
Gdzieś na forum był poruszony temat Scani R620 w Intrze. Otóż Intra ma jedną taka Scanie.
Rejestracja:17 maja 2006, 20:23 Posty: 51
Lokalizacja: Zielona Góra
A ja mam pytanie czy w tej firmie zestaw się dostaje już na cały okres pracy, czy są zmieniane co trasa, lub co tydzień. Bo widziałem że mają numery naklejone?? ;]
a co do tej scanii r620 z to jest jedna sztuka tylko w firmie i jezdzi nia jóżek z gozdnicy jeden z pierwszych kierwców w INTRZE ostatnio miał ciekawa przygode we francji
wczoraj jak rozmawiałem z jednym z kierowców który do silsu cementowego ładował granulat a ten silos był spiety pod scania topline
Chyba Józek... Na przyszłość: staraj się pisać bardziej zrozumiale i staranniej. / Łukasz
_________________ BAR TARTACZNY STARY WĘGLINIEC ZAPRASZAMY
REMONTY REMONTY REMONTY http://www.golden.lhl.pl REMONTY REMONTY REMONTY
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot] i 10 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę