Rejestracja:22 sie 2007, 9:37 Posty: 4
Lokalizacja: podlasie
czy ktoś z was spotkał się z takim przypadkiem
olej jest w zbiorniczku wyrównawczym a silnik wydaje dziwny odgłos jakby był dziurawy tłumnik.Cisnienie oleju i temperatura chłodzenia jest ok[/code]
Podejrzewam uszczelke pod glowica ale to tylko podejrzewam. Najlepiej niech w tym temacie wypowiedza sie fachowcy. Narazie to tylko moja sugestia. Poczekaj na wypowiedzi innych.
_________________ "... gdy w przyszłości wnuk przy kominku zapyta mnie: Dziadku, a co Ty w życiu robiłeś??? Odpowiem, że to, co najbardziej kochałem - JEŹDZIŁEM ..."
Rejestracja:22 sie 2007, 9:37 Posty: 4
Lokalizacja: podlasie
a zaczeło się to gdy jechałem z górki z ładunkiem i włączyłem hamulec silnikowy i wtedy zaczeło się to wszystko.Ale we wtorek na serwis pomykam to wszystko będe wiedział.Pozdrawiam wszystkich
ja jestem praktycznie pewny że to uszczelka pod głowicą-kiedyś znajomy miał to samo tyle że w osobówce
A silnik to silnik
W osobówce może jeszcze być np chłodnica oleju uszkodzona i też będzie mieszało olej z płynem chłodniczym.
Nie wiem czy takowe występują we współczesnych silnikach samochodów ciężarowych.
_________________ lepiej mieć brzuch od piwa,niż garb od roboty
Jaki to model? W rzędowym 11 i 12 litrowym silniku po prawej stronie pod podstawą filtra oleju jest chłodnica oleju. Są tam newralgiczne dwa oringi oraz uszczelka naokoło obudowy chłodnicy oleju. W silniku 9 i 14 litrowym troszeczkę inaczej to wygląda. W serwisie uszczelki te kupisz za 200 złotych. Wymiana to trochę zabawy no i płyn trzeba spuścić i kilkakrotnie przepłukać układ chłodzenia. A tak a propo jak strzeli uszczelka pod głowicą to olej nie dostanie się do układu chłodzenia. (Kanał olejowy jest po przeciwnej stronie co od płynu chłodzącego). Pozdrawiam
Nom co do tych oringów kolega ma racje oring jest gumowy i poprostu wiodczeje od starości tam są 4 sztuki (2 góra 2 dół) ostatnio kupiłem za 2zł 6 sztuk w sklepie specjalistycznym z oringami i łożyskami na wymiar. roboty jest może na 1,5 godziny radze przed naprawą wypuścic płyn chłodzący, oleju nie trzeba. Mówie o uszcelnieniu chłodnica-obudowa.
Bo obudowa-blok silnika to kolega napisał powyżej:)
Pozdrawiam
_________________ Mój uśmiech jest bezcenny za wszystkie inne zapłacisz kartą VISA :)
>>>>V8POWER<<<<
MOC JEST BOGIEM PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM QUATTRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ
Użytkownicy przeglądający to forum: Jacek C i 49 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę