ile masz przejechane w tym autku ?? nie bierze ci oleju jeszcze
?? ja słyszałem że z tym olejem to jest plaga u mnie jeździ jeden z tą nową kabiną pełnych kołach rocznik 2002 i już ciągnie olej (kopci na niebiesko nie za mocno ale kopci szczególnie jak stoi to widać niebieski gęsty obłoczek koło rury wydechowej)
drugi to 65111 (z tym wielgaśnym wysokim kiprem chyba taki jak ty masz
)i też chyba 2003 no i jak rusza no to zostawia niebieską chmurę też ciągnie olej
wiesz przepaść cenowa tego auta do zachodnich samochodów jest tak gigantyczna że nie ma nawet co narzekać
8x4 nowy kosztuje 200tys zł a za 220-250tys masz wyjeźdzoną scanie 8x4 z angli nierzadko z zawieszeniem albo silnikiem do remontu.........z tego co wiem 65111 i 55111 oscylują coś koło 160tys no to z moich obserwacji allegro wynika że od 160 to zaczyna sie podniszczony wyeksploatowany MAN 6x4 ....
częsci nie są drogie za cene jednego tłoka do scani można wymienić wszystkie w kamazie ( w silniku v8 kamaza)
zdarzyła ci sie kiedyś jakaś poważna awaria że nie dotarłeś do celu ?? mój znajomy najpoważniejszą awarie w starym 55111 jaką miał to flaka złapał w przednim kole (sam sie doigrał jeździł na łysych oponach)a takto jeździł zdarzały mu sie w trasie problemy np z wrzuceniem biegu czy luz kierownicy ale ogólnie jak chociaż sie w miare o to dba to jeździł ........
ja jeździłem 53212 bodajrze (skrzynia z wywrotem 2 stronnym biegi z połowkami )i tak źle nie było najbardziej wkurzał mnie luz w skrzyni ta wajcha latała jak ż... po pustym sklepie czasem wydawało sie że bieg wrzucony a był luz no i ta synchronizacja też taka super nie była czasem zgrzytało.........no ale ja jeździłem bardzo krótko jeszcze po wsiach to sie za wiele nie wypowiadam bo za dużo ruszać nie musiałem
:Dtakże inny punkt widzenia
:D:D:D:D
PS nie no myślałem że po łodzi jeździsz przy budowie łtr troche kamazów jeździ tych starych 55111........