egzamin to jest jedno przestawienie palety przy czym cięzko nie zdać (kolejnośc taka
1.podjeźdzasz pod palete
2. wyrzucasz luz zaciągasz ręczny
3.prostujesz maszt ustawiasz odpowiednią wysokośc wideł
4.wjeźdzasz pod palete tak żeby dotkneła karetki
5.ręczny luz podnosisz na 30 cm od ziemi maszt do oporu do siebie (jak podnosisz wciśnij gaz szybciej to idzie sporo )
6.jeśli wożek nie ma piszczka przy cofaniu musisz zrobić BIP klaksonem przed cofnięciem
7. podjeźdzasz pod stolik
8.luz ręczny but w podłoge w gaz podnosisz do góry palete
9. wjeźdzasz nad stolik
10. luz ręczny prostujesz maszt opuszczasz palete
11 robisz BIP cofasz i jak tylko masz możliwość opuszczenia wideł stajesz
12. luz ręczny widły 30 cm nad ziemie maszt do siebie
13. cofasz kawałek dalej
14.luz ręczny widły w opór do dołu maszt aż widły leża na glebie
15. dziękuje panu zdane
lub w odwrotnej kolejności czyli palete zdejmujesz ze stolika
ja wiem że po tym kursie napewno możesz jeździć wózkami podnośnikowymi (fachowa nazwa widłaka żeby cyrylowi się z rośliną nie pomyliło
)wózkami jezdniowymi naładownymi (np takie jak jeźdzą po PKP elektryczne z kipą ,,używane do transportu towarów na większe odległości w transporcie wewnątrzzakładowym '' cytat z knigi
)wózkami jezdniowymi ciągnikowymi (np takie co jeźdzą po lotniskach ciągają przyczepki z bagażem)i wózkami jezdniowymi unoszącymi
:D:D to ostatnie najlepsze bo jest to fachowa nazwa paleciaka z napędem
:D:D:D:D:D