Strona 9 z 29 [ Posty: 573 ] Przejdź na stronę Poprzednia 17 8 9 10 1129 Następna
Autor
Wiadomość
Tytuł:
Post Wysłano: 24 paź 2007, 17:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 cze 2006, 21:27
Posty: 170
GG: 11262316
Samochód: Man TGX 18.440
Lokalizacja: Kutno

Brykiet - niewiem ile to będzie ton. Powiedz tak mniej - więcej ile to jest na pace, ale mocy nigdy dość ;)


Tytuł:
Post Wysłano: 24 paź 2007, 17:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 kwie 2006, 12:28
Posty: 106
GG: 12479927
Samochód: MAN TGL 12.240 LX
Lokalizacja: Trzcianka

Cytuj:
mocy nigdy dość Wink
No niby tak :) ale 480 km to jest wystarczająca wartość biorąc pod uwagę że auto będzie jeździło tylko na Ukrainę i DMC zestawu nie będzie przekraczała 40t :) Silniki mocniejsze są bardziej "wyżyłowane" więc zarazem mniej żywotne :) Moim zdaniem te 480 (czy 500km o których Ty piszesz w Renault) jest w 100% wystarczające :) Ja bym nawet się zastanowił nad czymś słabszym, np. 400-430km ;) Wybór należy już do Ciebie :)


Tytuł:
Post Wysłano: 24 paź 2007, 19:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 paź 2007, 9:22
Posty: 81

a ile można najwięcej wrzucić na naczepe ? ile T no i do tego jakie zapotrzebowanie mocy jest potrzebne ?

Bo naprawde nie wiem ile tego ma być worzone.


Panowie a jak z tymi silnikami MACK ?? jakie one są ?

_________________
"...W życiu liczą się tylko szybkie samochody, szybkie kobiety i bary szybkiej obsługi..." #19 CB
MrOcZnY Renault MAGNUM spedition


Tytuł:
Post Wysłano: 24 paź 2007, 19:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 lut 2007, 22:55
Posty: 527

Pytanie zadajesz trochę jak niewiedzący bobas.

Na "klasyczną" w praktyce załadujesz tyle, aby naciski na osie nie zostały przekroczone oraz dopuszczalna masa całkowita pojazdy nie była nagięta. W praktyce jest to max. 24t ładunku.
Cytuj:
Panowie a jak z tymi silnikami MACK ?? jakie one są ?
Amerykański panie kolego.
Na pewno będą bardzo żywotne i trwałe, choć słyszy się opinie że francuski silnik czy teraz szwedzki jest doskonalszy.


Tytuł:
Post Wysłano: 24 paź 2007, 19:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lis 2006, 18:57
Posty: 1697
Samochód: Opel Insignia ST
Lokalizacja: Spręcowo, ok. Olsztyna

Cytuj:
a ile można najwięcej wrzucić na naczepe
Jaką naczepę? Mega czy zwykła? Na megę (3,00m wysokości wewnętrznej) wrzucisz 100m3 lub 24tony ładunku, na zwykłą naczepę (około 2,70m, mniejsza objętość) także 24 tony. Myślę, że 460 KM powinno wystarczyć.

_________________
Solaris Urbino 18 '17


Tytuł:
Post Wysłano: 24 paź 2007, 19:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 paź 2007, 9:22
Posty: 81

tak powiedzmy że pytam jak bobas gdyż ja będe dopiero zaczynał zabawę z ciężarówkami - także proszę nie śmiej się ze mnie każdy kiedyś zaczyna i też siępyta o rózne rzeczy.

No to że MACK jest amerykański to ja wiem. tylko mi chodzi o to czy jest właśnie żywotniejszy i jak to w cenie jest o ile może być droższy ciągnik z silnikiem MACKa

_________________
"...W życiu liczą się tylko szybkie samochody, szybkie kobiety i bary szybkiej obsługi..." #19 CB
MrOcZnY Renault MAGNUM spedition


Tytuł:
Post Wysłano: 24 paź 2007, 19:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 lut 2007, 22:55
Posty: 527

W takim razie przepraszam, myślałem że jesteś obeznany w temacie.


Tytuł:
Post Wysłano: 24 paź 2007, 21:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 paź 2007, 9:22
Posty: 81

no niestety jestem początkującym także proszę o wyrozumiałość i cierpliwość do moich odpowiedzi.

Ale bardzo mnie interesuje R Magnum tylko z silnikiem MACK
proszę mi powiedzieć coś o tym silniku

_________________
"...W życiu liczą się tylko szybkie samochody, szybkie kobiety i bary szybkiej obsługi..." #19 CB
MrOcZnY Renault MAGNUM spedition


Tytuł:
Post Wysłano: 25 paź 2007, 16:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 mar 2007, 15:04
Posty: 52
Lokalizacja: RYBNIK

Cytuj:
no niestety jestem początkującym także proszę o wyrozumiałość i cierpliwość do moich odpowiedzi.

Ale bardzo mnie interesuje R Magnum tylko z silnikiem MACK
proszę mi powiedzieć coś o tym silniku
Kolego bardzo dobre i oszczedne silniki wystepowały w 3 mocach:
390 430 470, różniły się szczegółami,jedynia 470 miała inny wałek rozrzadu.
Spalanie w normie,zalezy od kierowcy,rodzaju lanego paliwa.
Nie sugeruj się równiez mocą,bo ja udowodnie Ci ze Magnumem 390,bede mocniejszy niż FH 460,pamietaj dobry "kierowca to 100 koni wiecej".


Tytuł:
Post Wysłano: 25 paź 2007, 17:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 paź 2007, 9:22
Posty: 81

tak zgadzam się z tobą - "dobry kierowca to 100 koni więcej"

czyli ten silnik jest najlepszy 470 Macka ?

_________________
"...W życiu liczą się tylko szybkie samochody, szybkie kobiety i bary szybkiej obsługi..." #19 CB
MrOcZnY Renault MAGNUM spedition


Tytuł:
Post Wysłano: 27 paź 2007, 22:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 paź 2007, 16:52
Posty: 164
GG: 0

a co cie tak odstrasza w magnumce jak byś ją kupował???


Tytuł:
Post Wysłano: 28 paź 2007, 0:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 cze 2007, 0:09
Posty: 344
GG: 0
Samochód: Nyska V8 Tandem
Lokalizacja: Gdzieś przy DK12 :)

Dla mnie Magnumka, zawsze będzie dobrym wozem, trochę podróżowałem tym autem i jak najbardziej mi się podobało, kabina przestronna,wygodnie,auto wywarło na mnie pozytywne wrażenie.A powiem że kilosów nim natrzaskałem ,(jako pasażer) :wink:
No ale nic dla mnie nie zastąpi Scani R,wszędzie dobrze ale w Scani najlepiej.hehe


Tytuł:
Post Wysłano: 28 paź 2007, 20:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 sie 2007, 22:10
Posty: 21
Lokalizacja: Skontowni

Cytuj:
Cytuj:
no niestety jestem początkującym także proszę o wyrozumiałość i cierpliwość do moich odpowiedzi.

Ale bardzo mnie interesuje R Magnum tylko z silnikiem MACK
proszę mi powiedzieć coś o tym silniku
Kolego bardzo dobre i oszczedne silniki wystepowały w 3 mocach:
390 430 470, różniły się szczegółami,jedynia 470 miała inny wałek rozrzadu.
Spalanie w normie,zalezy od kierowcy,rodzaju lanego paliwa.
Nie sugeruj się równiez mocą,bo ja udowodnie Ci ze Magnumem 390,bede mocniejszy niż FH 460,pamietaj dobry "kierowca to 100 koni wiecej".
W sumie to "bił bym się z Tobą" o to że Magnum występuje także z silnikiem Mack o mocy 420 koni.


Tytuł:
Post Wysłano: 29 paź 2007, 8:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 cze 2007, 18:47
Posty: 16
Samochód: Renault
Lokalizacja: Limanowa

Cytuj:
W sumie to "bił bym się z Tobą" o to że Magnum występuje także z silnikiem Mack o mocy 420 koni.
w sumie kolego Ja też bym sę bił z Tobą o to, że tam nigdzie nie pisze o jakiejś Magnumce z silnikiem 420-Mack... :?

_________________
-->...:::RENAULT MAGNUM:::...<--
-------->...:::SCANIA:::...<--------
...........KING OF THE ROAD..........


Tytuł:
Post Wysłano: 29 paź 2007, 9:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 paź 2007, 9:22
Posty: 81

czyli mack 470 jest największy ? a renault ma jakie moce ?

_________________
"...W życiu liczą się tylko szybkie samochody, szybkie kobiety i bary szybkiej obsługi..." #19 CB
MrOcZnY Renault MAGNUM spedition


Tytuł:
Post Wysłano: 29 paź 2007, 14:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 mar 2007, 15:04
Posty: 52
Lokalizacja: RYBNIK

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
no niestety jestem początkującym także proszę o wyrozumiałość i cierpliwość do moich odpowiedzi.

Ale bardzo mnie interesuje R Magnum tylko z silnikiem MACK
proszę mi powiedzieć coś o tym silniku
Kolego bardzo dobre i oszczedne silniki wystepowały w 3 mocach:
390 430 470, różniły się szczegółami,jedynia 470 miała inny wałek rozrzadu.
Spalanie w normie,zalezy od kierowcy,rodzaju lanego paliwa.
Nie sugeruj się równiez mocą,bo ja udowodnie Ci ze Magnumem 390,bede mocniejszy niż FH 460,pamietaj dobry "kierowca to 100 koni wiecej".
W sumie to "bił bym się z Tobą" o to że Magnum występuje także z silnikiem Mack o mocy 420 koni.




Gdzie jest napisane 420 ???? :oops:


Tytuł:
Post Wysłano: 29 paź 2007, 14:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 wrz 2007, 10:58
Posty: 24
GG: 1403588
Lokalizacja: Tarnów

Obrazek
Dorzucę zfocone Renault Magnum :)

_________________
Moje marzenie: Jeździć SCANIĄ a po przejściu na emeryturę opowiadać swoim wnukom o moich nie zapomnianych trasach i wciągnąć w ten fantastyczny zawód jakim jest Driver:pXD


Tytuł:
Post Wysłano: 29 paź 2007, 17:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 paź 2007, 9:22
Posty: 81

zażućcie jakieś fotki Magnumki z cysternami

_________________
"...W życiu liczą się tylko szybkie samochody, szybkie kobiety i bary szybkiej obsługi..." #19 CB
MrOcZnY Renault MAGNUM spedition


Tytuł:
Post Wysłano: 29 paź 2007, 17:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

Obrazek
(C)Edler
Na dodatek jest to podwykonawca Pawtransu


Tytuł:
Post Wysłano: 29 paź 2007, 22:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 paź 2007, 16:52
Posty: 164
GG: 0

kolego renault magnum to do starych lamp miał 385KM 420KM 470KM i bodajże 560 a z nowymi lampami 440KM i 480KM ja polecam 440-tke a te nowe już DXI na wolwie to mają 440KM 480KM 500KM


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 9 z 29 [ Posty: 573 ] Przejdź na stronę Poprzednia 17 8 9 10 1129 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: