Strona 5 z 88 [ Posty: 1744 ] Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 788 Następna
Autor
Wiadomość
Tytuł:
Post Wysłano: 23 sie 2007, 22:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 paź 2006, 20:42
Posty: 27

Witam

Czy kontenery morskie mają tak zwane lapy lub podpory ze mozna zostawic sam kontener na placu i odjechac naczepa?


Tytuł:
Post Wysłano: 23 sie 2007, 22:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3199
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

Z tego co wiem to nie.

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Tytuł:
Post Wysłano: 24 sie 2007, 0:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 sty 2006, 21:14
Posty: 99
Samochód: Renault Magnum 460 DXI E5
Lokalizacja: Poznań

A propos "kamikadze" z Sochaczewa, Scania pod kontenerami na A2 właśnie z Sochaczewa, pewnie powracająca z Hamburga.

Obrazek

A oprócz tego Magnum Integral, także na A2. Pod kontenerami jeździ stosunkowo dużo Magnum wśród polskich firm transportowych.
Obrazek

I tutaj ciężarówka, którą bardzo często spotykam na A2 w Poznaniu i to kilka razy w tygodniu. Z pewnością kursuje na Hamburg, bo na początku tygodnia często można go spotkać w kierunku na Świecko i później w czwartek/piątek często znowu leci do portów niemieckich. Widziałem już to Magnum pod różnymi kontenerami - China Shipping, COSCO, Mitsui OSK itd. Często lata w konwoju z drugim Magnum, równie pięknym, tylko, że czerwonym. Jakby ktoś miał zdjęcie, to proszę się podzielić. :wink: Pozdr.

Obrazek

_________________
POLSKA--->NORWEGIA--->POLSKA
POLSKA---> SZWECJA --->POLSKA

Renault Trucks


Tytuł:
Post Wysłano: 30 sie 2007, 23:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2006, 11:42
Posty: 358
GG: 175257427
Lokalizacja: Sweden

Terminal kontenerowy "EWA" w Porcie Szczecińskim. Sytuacja z ... teraz: "Jestem 27 zestawem, które chce pobrać lub zdać kontener ... o 0.00 zaczynają "robić statek" czyli do jakieś 3 w nocy nici z ładowania aut ... Pauza do 6 rano - może wtedy coś sie odkorkuje"

Tak wygląda właśnie coraz częstsza rzeczywistość w Szczecinie. Sztaker im się jeden zespuł, drugim muszą obsługiwać i zestawy i statki ... No i obowiązkowo PRZERWY muszą mieć ...

_________________
"... Life's simple, make choices, don't look back ..."


Tytuł:
Post Wysłano: 02 wrz 2007, 9:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Na terminalu EWA miałem okazje być dwa razy z pustą puszką jest to straszna manufaktura a nie terminal kontenerowy. Nie mówiąc o sprzeętach jakie tam jeżdzą z kontenerami.

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Tytuł:
Post Wysłano: 02 wrz 2007, 10:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2006, 11:42
Posty: 358
GG: 175257427
Lokalizacja: Sweden

Mają dwa wózki "Kalmar". Tzn. mają jeden, bo w drugim szpilki pourywał ... Temu drugiemu blokuje się urządzenie do blokowania kontenerów - nieraz 25min zastanawiają się jak to naprawić :( Pocieszenie jest takie że, po drugiej stronie kanału, Niemcy budują NOWY terminal kontenerowy, więc szansa jest że, EWA pójdzie w odstawkę :) Pozdrowienia dla wszystkich czekających w kolejkach !!

_________________
"... Life's simple, make choices, don't look back ..."


Tytuł:
Post Wysłano: 05 paź 2007, 19:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 paź 2006, 20:42
Posty: 27

co to jest "gęsia szyja" w naczepie podkontenerowej i do czego sluzy?


Tytuł:
Post Wysłano: 05 paź 2007, 19:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1588
Lokalizacja: Brzesko

Gęsia szyja jest to "podwyższenie" ramy w miejscu w którym znajduje się sworzeń królewski (prościej mówiąc ten bolec co wchodzi w siodło). Służy to tylko temu, że po załadowaniu małego kontenera (20ft), jest on trochę niżej, więc środek ciężkości jest niżej. A ładując dwa kontenery 20ft, ten przy ciągniku jest wyżej, niż ten z tyłu. (Tak samo w przypadku jednego dużego. Przód jest na "gęsiej szyi" a tył na ręcznie obracanym (czy jak to nazwać) mocowaniu).


Tytuł:
Post Wysłano: 05 paź 2007, 19:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

stonkers W pierwszym poście tego tematu masz trzy zdjęcia na których widać gęsią szyje którą stosuje się aby obniżyć wysokość zestawu dzięki temu zabiegowi naczepa z kontenerem jest niszsza o jakieś 10-15 cm od zykłej naczepy bez gęsiej szyji. W skrócie mozna to opisać że taka naczepa ma dwie wysokości ramy gdzie ta część która nochodzi na siodło jest wyżej od reszty ramy jak się przjrzysz zdjęciom to zrozumiesz o co chodzi

[ Dodano: Pią, 05.10.2007, 20:04 ]
Cytuj:
(Tak samo w przypadku jednego dużego. Przód jest na "gęsiej szyi" a tył na ręcznie obracanym (czy jak to nazwać) mocowaniu
Tak samo kontener 40" czy 45" jest niżej bo przód kontenera wchodzi w gęsią szyję. tylko 20" nie mają wycięcia w podłodze na gęsią szyję ale to nie ma znaczenia bo one występują tylko w wysokości 2,6 metra a pozostałe mają po 2,6 lub 2,9 aby ten 2,9 metra mieścił się w 4 metrach wysokości jest właśnie ta gęsia szyja

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Tytuł:
Post Wysłano: 06 paź 2007, 9:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 paź 2006, 20:42
Posty: 27

Ok dzieki za rozjasnienie tematu.
Ladujac kontener 40"HQ czyli ten najwyzszy na naczepe z gesia szyja chyba i tak zostaje przekrocozna wysokosc 4 metry, jak jezdzilem nowym Fliegl-em to z kontenerem takim miala okolo 4.10 m wysokosci.

jeszcze jedno pytanko odnosnie zaladunku i rozl 2 kontenerow 2x20 - jak wyglada rozladunek tego kontenera co jest na przodzie naczepy? sprawa wyglada jasno gdy rozladunek ma miejsce z ziemi a plac na firmie jest duzy i mozna sie zlamac a slyszalem ze mozna to robic z rampy? jak to mozliwe aby zlamac idealnie zestaw przodem do typowej rampy?

Jak wyglada zaladunek kontenera w porcie w HH a dokladnie skad operator suwnicy ma wiedziec jak polozyc nam kontener np 20" na naczepie (chodzi o polozenie czy napoczatku-srodku albo na koncu)?? sprawa jest oczywista czy prz 40 ale nurtuje mnie jak wyglada to przy 20 albo 30?


Tytuł:
Post Wysłano: 06 paź 2007, 13:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

30 nie położysz na początek ani na koniec. co do ładowania to w Gdyni chyba przy awizacji się podaje gdzie które pudło ma leżeć.


Tytuł:
Post Wysłano: 06 paź 2007, 18:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
Ladujac kontener 40"HQ czyli ten najwyzszy na naczepe z gesia szyja chyba i tak zostaje przekrocozna wysokosc 4 metry, jak jezdzilem nowym Fliegl-em to z kontenerem takim miala okolo 4.10 m wysokosci.
To zależy od ciągnika, ale z reguły przekracza 4 metry.

Cytuj:
mozna sie zlamac a slyszalem ze mozna to robic z rampy? jak to mozliwe aby zlamac idealnie zestaw przodem do typowej rampy?
Jest taka możliwość, ale łatwiej podjechać przodem pod rękaw niż pod zwykłą rampę.
Cytuj:
Jak wyglada zaladunek kontenera w porcie w HH a dokladnie skad operator suwnicy ma wiedziec jak polozyc nam kontener np 20" na naczepie (chodzi o polozenie czy napoczatku-srodku albo na koncu)?? sprawa jest oczywista czy prz 40 ale nurtuje mnie jak wyglada to przy 20 albo 30?
Jeśli ładujesz na CTA w HH to podajesz w biurze, gdzie automatyczna suwnica ma postawić kontener, na biurku leży kartka z różnymi sposobami postawienia kontenera. Na pozostałych terminalach pokazujesz operatorowi ręką, gdzie ma postawić kontener
Cytuj:
30 nie położysz na początek ani na koniec.
Tylko postawisz na koniec, ale to są specjalistyczne kontenery i rzadko je się ładuje
Cytuj:
co do ładowania to w Gdyni chyba przy awizacji się podaje gdzie które pudło ma leżeć
Nie pokazujesz operatorowi suwnicy, a właściwie to podjeżdżasz, tak aby Ci załadował.

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Tytuł:
Post Wysłano: 24 paź 2007, 19:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 24 paź 2007, 18:59
Posty: 22
Lokalizacja: Warszawa

Witam.Poszukuje solidnej spedycji kontenerowej która da pracę z portu z Hamburga.W tygodniu wywiozę minimum 3 kontenery do Polski. Czekam na odpowiedź


Tytuł:
Post Wysłano: 31 paź 2007, 20:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

radziu
Popytaj tu
Poltrans
EKB
GLOMB
NTK
Powiedz mi w jaki sposób chcesz wywieść jednym samochodem 3 kontenery tygodniowo :?:

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Ostatnio zmieniony 03 lis 2007, 7:28 przez MAN, łącznie zmieniany 1 raz.

Tytuł:
Post Wysłano: 31 paź 2007, 22:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2006, 13:56
Posty: 1330
GG: 1
Samochód: VOLVO
Lokalizacja: TSK

Może mam więcej niż 3 auta.

_________________
Jak trza, to cofnę do przodu.
22.08.2016r. [*] Tomcio - przyjacielu, pamiętam.


Tytuł:
Post Wysłano: 01 lis 2007, 22:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

No nie koniecznie. Ostatnio się dowiedziałem że kierowca taty jeździ tylko na tacho i żyje on i jego rodzina. Facet który jeździ u znajomego też tylko na tacho i żyje dostatnie, tyle że jest kawalerem ;)


Tytuł:
Post Wysłano: 02 lis 2007, 7:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Edler Tu była mowa o wywiezieniu 3 kontenerów w tygodniu z Hamburga do Polski co jest mało realne. Bo z Gdyni przy dobrych ukłdach to tak

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Tytuł:
Post Wysłano: 02 lis 2007, 12:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

3 pudła to 3 auta a nie że jedno auto będzie jeździło. Gadałem z Radziem na gg i wiem że ma 3 auta.


Tytuł:
Post Wysłano: 02 lis 2007, 16:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 mar 2007, 15:04
Posty: 52
Lokalizacja: RYBNIK

Cytuj:
Ok dzieki za rozjasnienie tematu.
Ladujac kontener 40"HQ czyli ten najwyzszy na naczepe z gesia szyja chyba i tak zostaje przekrocozna wysokosc 4 metry, jak jezdzilem nowym Fliegl-em to z kontenerem takim miala okolo 4.10 m wysokosci.

jeszcze jedno pytanko odnosnie zaladunku i rozl 2 kontenerow 2x20 - jak wyglada rozladunek tego kontenera co jest na przodzie naczepy? sprawa wyglada jasno gdy rozladunek ma miejsce z ziemi a plac na firmie jest duzy i mozna sie zlamac a slyszalem ze mozna to robic z rampy? jak to mozliwe aby zlamac idealnie zestaw przodem do typowej rampy?

Jak wyglada zaladunek kontenera w porcie w HH a dokladnie skad operator suwnicy ma wiedziec jak polozyc nam kontener np 20" na naczepie (chodzi o polozenie czy napoczatku-srodku albo na koncu)?? sprawa jest oczywista czy prz 40 ale nurtuje mnie jak wyglada to przy 20 albo 30?

Naczepa HQ to nie wszystko :lol:
Ważna sprawą jest wysokość siodła,ale również profil opon..przynajmniej musisz mieć "70",ostatnio dostałem ofertę z Wieltona, w której pisze,żeby pojazd miał dopuszczalną wysokość po założeniu kontenera HQ potrzebna jest odpowiednia wysokość opon naczepy i ciągnika.
Tak samo uczulam was na kontenery 45,które zakładane są na dwukrotnie rozciągane naczepy (przód i tył), wg katalogi i projektu Wieltona zwiększa się nacisk na oś, co powoduje konieczność zezwoleń na ponadgabaryty..


Tytuł:
Post Wysłano: 02 lis 2007, 21:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1588
Lokalizacja: Brzesko

A ja mam pytanie do znawców, na jakiej zasadzie naczepa jest rozsuwana dwukrotnie (przód i tył)? W którym miejscu rozciąga się z przodu?

I czy kontener 45ft da sie załadować na naczepę rozciąganą jednokrotnie (Tylko tył) lub na zwykłą naczepę, nie rozciąganą?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 5 z 88 [ Posty: 1744 ] Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 788 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: