Dlatego napisałem że:
Cytuj:
No ale z drugiej strony,jak pokazuje życie,gdyby nie te przepisy,to całkiem możliwe byłoby że nie gasilibyśmy silników wogóle
a co za tym idzie byłyby tak jak
Cyryl napisał:
Cytuj:
wypadki na skutek zmęczenia
i cała reszta...
Ale fakt,faktem,że osobiście wiem lepiej kiedy mi się chce spać,i nie zawsze jest to w godzinach jak nakazuje mi tacho,np.od godz.10 do 19.
Tak samo np.ruszając po zakazie o 22 jedziesz mniej wiecej do 8 rano i nie "stać" Cię na 2-3 godz snu nad ranem,tylko ciągniesz do 8,bo potem na drugi czy trzeci dzień nie zdążysz przed zamknięciem firmy rozładować.
Pozatym wielokrotnie robiłem 24 godz odpoczynek 5-6 godz przd domem,a nie podlega dyskusji to że w domu przez 12 godz. wypoczne o wiele lepiej,niż przez 24 godz w kabinie,i gdyby to było możliwie chętnie bym zamienił 24,na 12,a nawet na 6 w domu.
Co do tematu który poruszył Mr.X,to nie podpierałem opisanej tarczki zadną ustawą czy rozporządzeniem (poprostu nie wiem jaka to ustawa).
Opisywałem tylko gdzie,co i dlaczego przekroczyłem czas,i to przechodzi,z tym że nie trafia mi się to często.Jeżeli przy kontroli pokarzesz tarcze i co druga,będzie opisana,a przekroczenia nie będą o 15 czy 20 min,tylko 40 czy 50 min to i tak może być problem.