Cytuj:
Duck z Polską się zgodze ale na zagranicy już nie
to trochę nie tak.
jeżdżąc np. w podwójnej obsadzie na trasach powiedzmy do 1000km zawsze jeździ się w nocy.
w dzień są za- i rozładunki, w tym czasie auto odpoczywa i rysuje się przerwa natomiast jazda w przeważającej częsci jest w nocy.
również decydując się na zawód kierowcy autobusu w ruchu międzynarodowym trzeba się liczyć z nocnymi jazdami. trasy sa tak dobierane, aby w nocy przejechać w dwóch kierowców jak najwięcej, a w dzień zatrzymać się tam gdzie jest zwiedzanie, kierowcy wtedy mają pauzę.
jak już wspomniał któryś z kolegów kierowca do zawód i musi dostosować się do warunków.
zaletą nocnej jazdy jest bezproblemowe przejeżdżanie prze duże skupiska miast (np. Zagłębie Ruhry), zaś wadami jest monotonnia i zmęczenie.
ale musze kolegów uprzedzić - każda praca męczy.