Strona 11 z 29 [ Posty: 573 ] Przejdź na stronę Poprzednia 19 10 11 12 1329 Następna
Autor
Wiadomość
Tytuł:
Post Wysłano: 15 lis 2007, 23:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 lut 2007, 2:23
Posty: 80
Lokalizacja: Elbląg

w najnowszej magnumce ponoć przechyły kabiny wyeliminowano, jest test w polskim trakerze z października


Tytuł:
Post Wysłano: 15 lis 2007, 23:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 cze 2006, 8:14
Posty: 202

Pamietam jak dzis ze pierwszym autem swiezo po STARze 200 jaki dosiadlem to byla wlasnie magnumka w nocy na waskiej kretej drodze na max 2 osobówki mialem strach w oczach jadac i bujajac sie w koleinach ala jak mowia do wszystkiego idzie sie przyzwyczaic ,
w2002 roku zmodernizowano zawieszenie produkowane od poczatku modelu tj 1990 roku i jest lepiej,
dla jednych to niepewne denerwujace bujanie dla innych komfortowe kolysanie calkiem mile :)

_________________
- szybciej , szybciej...
-... i tak powoli będą Cię wynosić...
--------------------------------------------------------------------------------------------
SPRZEDAŻ SAMOCHODÓW, NACZEP : http://www.nego.otomoto.pl


Tytuł:
Post Wysłano: 16 lis 2007, 0:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 lis 2007, 20:11
Posty: 32
GG: 0
Samochód: DAF & M5
Lokalizacja: UK

wg papierow moja byla jest 2006r... mocy miala ale przechyly robily swoje, a co z timerem co bzdurnie sobie nalicza druga lub trzecia czesc jazdy po krotkim postoju... niejednokrotnie mialem 3h przejechane postoj 35min i zdziwienie bo widze wielka dwojke,,, a czasu mam w ch...j wiec idzie to jakos unormowac? do skrzyni przywyczajalem sie dlugo... nie ukrywam, ze wole tradycje...

_________________
stary dobry daf95 480...


Tytuł:
Post Wysłano: 16 lis 2007, 8:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2454
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Cytuj:
wg papierow moja byla jest 2006r...
Jeżeli jest to ta, której zdjęcie zamieściłeś powyżej to z pewnością nie jest ona z 2006 roku, lecz maksymalnie z pierwszej połowy 2005.
Cytuj:
w2002 roku zmodernizowano zawieszenie produkowane od poczatku modelu tj 1990 roku i jest lepiej,
dla jednych to niepewne denerwujace bujanie dla innych komfortowe kolysanie calkiem mile
W drugiej połowie 2005 roku, wraz z prowadzeniem modelu DXi zawieszenie poddano dalszym zmianom. Punkty mocowania elementów zawieszenia rozstawiono szerzej, dzięki czemu kabina jest jeszcze stabilniejsza.


Tytuł:
Post Wysłano: 16 lis 2007, 18:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 kwie 2006, 20:12
Posty: 621
GG: 8765643
Lokalizacja: Lublin

Mi kierowcy Magnumek mowili ze takie bujanie jest usypiajace szczegolnie gdy jest sie juz zmeczonym. Cieplo w kabince, lekko buja wiec mozna zmrozyc oko. Mihu jak to z tym jest??? Prawda to ze mozna przysnac????

_________________
"... gdy w przyszłości wnuk przy kominku zapyta mnie: Dziadku, a co Ty w życiu robiłeś??? Odpowiem, że to, co najbardziej kochałem - JEŹDZIŁEM ..."


Tytuł:
Post Wysłano: 16 lis 2007, 18:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2454
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Cytuj:
Mi kierowcy Magnumek mowili ze takie bujanie jest usypiajace szczegolnie gdy jest sie juz zmeczonym. Cieplo w kabince, lekko buja wiec mozna zmrozyc oko. Mihu jak to z tym jest??? Prawda to ze mozna przysnac????
Przysnąć można w każdym jednym aucie. Podstawowymi czynnikami wpływającymi na to są przede wszystkim zmęczenie, w dalszej kolejności nadmierne ciepło i odpowiednie dźwięki (dobrą mieszanką jest szum kół i nieco zbyt cicho grające radio). Ja z kolei nie uważam, żeby w Magnum - zwłaszcza DXi bujanie było bardziej dokuczliwe niż, np. w FH czy MegaSpace.
Nadmierne bujanie szoferki było przypadłością trapiącą przede wszystkim pierwsze dwie generacje Magnum - AE i Integral.


Tytuł:
Post Wysłano: 17 lis 2007, 11:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 cze 2006, 21:27
Posty: 170
GG: 11262316
Samochód: Man TGX 18.440
Lokalizacja: Kutno

Cytuj:
czy mozna sie przyzwyczaic do przechylow kabiny?
Da się ... ja w mojej pierwszej trasie jak na jakimś zakręcie, czy rondzie, to trzymałem sie wszytskiego, ale po kilku dniach uświadomiłem sobie, że przecierz to kabina, ona jest umocowana tak, żeby nie spadła, więc nie powinna się przewrócić ( choć widziałem taki przypadek, bardzo nie miły obrazek. )
Ktoś jeszcze napisał, że kabina jest jak kołyska czy coś w tym podobie. Może i tak, ale ja tak osobiśnie nie uważam. Tak jak Michał napisał w aucie można usnąć w każdym momencie, na prostej, na szutrze ( chociaż ... :p ). I nie chodzi tutaj mi w zupełności tylko o Magnumki. FH, czy ulubiana przez wszytskich Scania, to normalne przypadki.


Tytuł:
Post Wysłano: 17 lis 2007, 16:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 lis 2007, 20:11
Posty: 32
GG: 0
Samochód: DAF & M5
Lokalizacja: UK

Da się ... ja w mojej pierwszej trasie jak na jakimś zakręcie, czy rondzie, to trzymałem sie wszytskiego,
to jest dobre ... wrocilem zmeczony jak konpo wyscigu i myslalem,ze nic mnie nie rozbawi.... dobre... tak to jest ta z fotki... w papierach 2006 na pewno i na rejestracji.( angole tak maja-pierwsza rejestracja na wyspie i masz to na desce no i tablice saod poczatku do konca bez zmian) dzieki za info moze w nowszej jest lepiej... na razie wiedzialem strach w lusterkach... a to byl strach z moich oczu... :lol: a co z tym timerem? idzie to unormowac?

_________________
stary dobry daf95 480...


Tytuł:
Post Wysłano: 18 lis 2007, 16:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lis 2007, 14:44
Posty: 49
GG: 12616432
Samochód: Man TGA
Lokalizacja: TOP

Moj tata jezdzi magnumka 470km z silnikiem macka na pusto pali mu 27-29
natomist z ladunkiem 20 32-35


Tytuł:
Post Wysłano: 18 lis 2007, 18:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 lut 2007, 22:55
Posty: 527

Na pusto 29 litrów ??! Albo ktoś ci głupot naopowiadał albo coś źle wpisałeś.


Tytuł:
Post Wysłano: 20 lis 2007, 16:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 cze 2006, 21:27
Posty: 170
GG: 11262316
Samochód: Man TGX 18.440
Lokalizacja: Kutno

Cytuj:
Da się ... ja w mojej pierwszej trasie jak na jakimś zakręcie, czy rondzie, to trzymałem sie wszytskiego,
to jest dobre ... wrocilem zmeczony jak konpo wyscigu i myslalem,ze nic mnie nie rozbawi.... dobre...
Jakaś aluzja ?


Tytuł:
Post Wysłano: 24 lis 2007, 12:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 lis 2007, 20:11
Posty: 32
GG: 0
Samochód: DAF & M5
Lokalizacja: UK

nie dlaczego, naprawde bylem zjechany.. przeczytalem i sie usmialem. naprawde dobre. pozdrawiam i czekam na wiecej takich odpowiedzi.

_________________
stary dobry daf95 480...


Tytuł:
Post Wysłano: 24 lis 2007, 16:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 cze 2006, 21:27
Posty: 170
GG: 11262316
Samochód: Man TGX 18.440
Lokalizacja: Kutno

Cytuj:
nie dlaczego, naprawde bylem zjechany.. przeczytalem i sie usmialem. naprawde dobre. pozdrawiam i czekam na wiecej takich odpowiedzi.
Jeszcze dojde do Twojego pytania co do kabiny. Nasze słowa nie dają całego opisu tego co jest w rzeczywistości. Najlepiej samemu się przekonać :)


Tytuł:
Post Wysłano: 25 lis 2007, 21:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

A ja nie wiem o jakim bujaniu mówicie.Tato karierę z Magnum zaczął od AE420.Przejechałem nią 3 trasy PL-GB i o żadnym bujaniu nie słyszałem.Potem tato dostał nowiutką Magnumeczkę 480 z pakietem biuro-wypoczynek i tez o bujaniu nie było mowy.

Mam pytanie odnoście wysokości kabina. Rożne źródła podają, że ma ona wysokość 190cm a inne , że 192cm. Ja mam 190cm i muszę lekko uginać głowę jak stoję wyprostowany. :shock:

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Tytuł:
Post Wysłano: 30 lis 2007, 19:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2006, 12:58
Posty: 550
GG: 8261240
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Wiadomo, Renault Magnum.

Obrazek

_________________
Ból z serca bliskich, a przesłanie dla Was.
Obudźcie się ludzie i przejrzyjcie na oczy jesteśmy tacy jak Wy i może to was zaskoczy ...


Tytuł:
Post Wysłano: 30 lis 2007, 19:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2454
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Cytuj:
Mam pytanie odnoście wysokości kabina. Rożne źródła podają, że ma ona wysokość 190cm a inne , że 192cm. Ja mam 190cm i muszę lekko uginać głowę jak stoję wyprostowany.
Wysokość wnętrza kabiny flagowego Renault to dokładnie 187 cm.


Tytuł:
Post Wysłano: 30 lis 2007, 19:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 sie 2005, 18:35
Posty: 453

Ja jak jeszcze byłem małym ledwo co dorastającym gnojkiem do lady w sklepie, pojechałem z tatą w pierwszą trasę ciężarówką, co prawda wcześniej jeździłem z nim SK 1735, ale potem tato awansował na czarne Renault Magnum AE420. Od tego momentu myślałem, ze wszystkie ciężarówki mają płaską podłogę. Co do bujania nie pamiętam, ale za to dobrze wiem jak się jeździło tym samochodem, była ona z 1995r, a mój tato dostał ją na początku 1996r. Pamiętam tylko tyle, ze przy gwałtownym hamowaniu leciało się do przodu razem z kabiną często miałem bardzo dużego stracha, ze wylecę z kabiną. Gdzieś w drzewo. W tym aucie odbyłem pierwsza dłuższą trasę za granice. Miałem również ciekawą przygode w Niemczech.


Tytuł:
Post Wysłano: 03 gru 2007, 20:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 lis 2006, 12:17
Posty: 38
GG: 0
Samochód: KTM Lc2 125:D
Lokalizacja: Męcina->NS

Powiem wam ze w sobote mialem przyjemnosc jechac Magnumeria 430 i bujania wogole nie odczuwalem, wiadomo jak sie ostrzej przychamuje czy nagle skreci to bujnie ale na zakretach nie czuc. Na wieczor jechalem 440 2002 rok i bardziej buja kabina niz w Integralce. Takze moze zmienili zawieszenie ale.. Pozdro


Tytuł:
Post Wysłano: 04 gru 2007, 10:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 cze 2006, 21:27
Posty: 170
GG: 11262316
Samochód: Man TGX 18.440
Lokalizacja: Kutno

Mi się wydaje, że wsproniki też tutaj mają znaczenie co do tego Waszego " bujania ". Przecierz kabina jest zawieszona na poduszkach, wiec jak może nie bujać ?


Post Wysłano: 16 gru 2007, 18:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 paź 2007, 16:52
Posty: 164
GG: 0

Witam kiedy zaczęto produkować Magnum z silnikiem Volva wiem że chyba od 2004r ale od którego miesiąca????


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 11 z 29 [ Posty: 573 ] Przejdź na stronę Poprzednia 19 10 11 12 1329 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: