Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 25 lis 2007, 16:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 wrz 2007, 17:44
Posty: 576
GG: 1695456
Lokalizacja: Warszawa

Zadanie z międzynarodówki

'oczekiwanie na granicy 1h /bez odprawy/'

wpisać w plan jazdy jako pauza 1h /łóżko/
czy jako inna praca /młotki/
czy może jako okres dyspozycyjności /kwadracik/

na kursie wbijali:
oczekiwanie przed odprawą - łóżko
odprawa - młotki

w przepisach jest:
oczekiwanie przed odprawą - kwadracik
odprawa - młotki

wybrałem wariant łózkowy, i zastanawiam sie czy bedzie wszystko w plecy czy jednak nie.


Druga rzecz, ciąg dalszy tego samego zadania - czas jazdy dziennej kończy sie na idealnie na granicy, potem robię 9h odpoczynku dobowego /opisanego jako skrócony/, potem 1h pauzy /opisane jako oczekiwanie na granicy/, potem 4.5h jazdy nomalnie

dobrze ?

_________________
Krzysiek


Tytuł:
Post Wysłano: 26 lis 2007, 1:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 lis 2007, 1:29
Posty: 21
Lokalizacja: 3-miasto

Odprawa i oczekiwanie zalicza sie do przerwy, czyli tak jakby jak odpoczynek. "Wbijali" - co egazmin mieliscie na komputerze czy na kartce A4? :twisted:


Co do drugiego pytania, to odprawy i oczekiwanie na granicy wrzuciłbym do dziennego odpoczynku.


Tytuł:
Post Wysłano: 26 lis 2007, 10:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 wrz 2007, 17:44
Posty: 576
GG: 1695456
Lokalizacja: Warszawa

sama odprawa - to napewno nie odpoczynek tylko 'praca inna'

kwestia tego oczekiwania :/


Wbijali na kartce ;D
młotkiem, do głowy

_________________
Krzysiek


Tytuł:
Post Wysłano: 26 lis 2007, 11:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6331
Lokalizacja: Wrocław

Cytuj:
Odprawa i oczekiwanie zalicza sie do przerwy, czyli tak jakby jak odpoczynek. "Wbijali" - co egazmin mieliscie na komputerze czy na kartce A4? :twisted:


Co do drugiego pytania, to odprawy i oczekiwanie na granicy wrzuciłbym do dziennego odpoczynku.
czyli jak popełnisz bład w dokonywaniu odprawy celnej, to masz wytłumaczenie - miałeś pauzę i nie możesz być pociągany do odpowiedzialności.

ale tutaj jest coś innego. inaczej jest w przepisach, a inczej jest w życiu i co najzabawniejsze jest to tolerowane przez słuzby kontrolujące.

nie zdarzyło się jeszcze, aby niemieckie czy bardziej rygorystyczne słuzby kontrolujące kierowców zwróciły kierowcy uwagę, że ma 25T ładunku, ale w/g tarczki nie załadował go.
rozumiem, że w małych autach załadunek może być niezauważalny, ale załadunek powiedzmy płyty gipsowo-kartonowej to 2-3 godziny roboty.


Tytuł:
Post Wysłano: 26 lis 2007, 18:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 wrz 2007, 17:44
Posty: 576
GG: 1695456
Lokalizacja: Warszawa

no cooo... spał i mu podrzucili ;)

lepiej w tą strone
niz jak by go w nocy z tej płyty gk rozładowali we śnie ;D

_________________
Krzysiek


Tytuł:
Post Wysłano: 26 lis 2007, 23:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 lis 2007, 1:29
Posty: 21
Lokalizacja: 3-miasto

Cytuj:
sama odprawa - to napewno nie odpoczynek tylko 'praca inna'

kwestia tego oczekiwania :/


Wbijali na kartce ;D
młotkiem, do głowy
Ja podzieliłem na trzy kategorie, jazda, odpoczynek, przerwa. Oczekiwanie i odprawa dalem jako 2 godziny przerwy i ........ zdalem 8)


Tytuł:
Post Wysłano: 26 lis 2007, 23:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 wrz 2007, 17:44
Posty: 576
GG: 1695456
Lokalizacja: Warszawa

zrobiłem tak samo...

czyżbys był na kursie w PSPD :)

_________________
Krzysiek


Tytuł:
Post Wysłano: 27 lis 2007, 0:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 lis 2007, 1:29
Posty: 21
Lokalizacja: 3-miasto

Cytuj:
zrobiłem tak samo...

czyżbys był na kursie w PSPD :)
Nie, bylem na kursie w PORD, ale nie uczli nas na miedzynarodowy tylko na krajowke, po prostu wziolem od znajomego 2 zadania na miedzynarodowy, przestudiowalem troche i nie bylo klopotu, a teorie jakos sam wiedzialem.


Tytuł:
Post Wysłano: 02 gru 2007, 14:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 lip 2007, 19:03
Posty: 107
Lokalizacja: Zielona Góra

Odprawa to nie powinien byc odpoczynek tylko młotki.

Tak mi się wydaje na chłopski rozum, bo co to za odpoczynek.. W tych zasadach z czasem pracy chodzi przecież o to żeby kierowcy nie robili wypadków ze zmęczenia.

_________________
Nie warto wdawać się w dyskusję z "debilem" bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..


Tytuł:
Post Wysłano: 04 gru 2007, 11:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 wrz 2007, 17:44
Posty: 576
GG: 1695456
Lokalizacja: Warszawa

tresor - tu nie było odprawy tylko oczekiwanie na granicy bez odprawy więc moze byc jako przerwa /nie odpoczynek tylko przerwa/ potraktowane




a poza tym to wlasnie sprawdziłem wyniki i zdałem :)

_________________
Krzysiek


Tytuł:
Post Wysłano: 05 gru 2007, 9:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 maja 2007, 19:23
Posty: 53
GG: 0
Lokalizacja: KATOWICE

Witam ! Mam wielka prośbe co do certyfikatu kompetencji zawodowej, a mianowicie chodzi mi o to, czy ktoś ma przykłady zadań tekstowych z Krajowego Przewozu Osób (najlepiej z własnych doświadczeń z egzaminu). Wiem, że jest jedno na stronach ITS ale ono jest juz chyba przechodzone i nie wiem czy w takim sensie znajdują sie one na egzaminie. Jezeli by ktoś mógł tu opublikować to na pewno przydało by się dla wielu przyszłych transportowców. Z góry bardzo serdecznie DZIEKUJE ! :D

_________________
malutkie Ducato Panorama 1,9 TD


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: