Ponieważ nigdy nie byłem w Norwegii chciałbym sie dowiedzieć czy w Norwegii są jakieś parkingi dla ciężarówek z prawdziwego zdarzenia z góry dzięki i szerokości życze
co do parkingów to nie ma takiej ilości jak u naszego okupanta ale nie ma problemu ze stanięciem i wykręceniem pauzy jak to sie mówi jak polak cię nie o_____li to norweg nie ruszy przykre ale prawdziwe
KOlego latasz nadal na Norwegie bo mam propozycje pracy polska norwegia ale nie wiem jak jazda po skandynawi wygląda jak z tymi łańcuchami czy tylko zimą jest tam masakra czy latem też sie jeździ ciężko dodam że ja raczej bym nie latał dalej niż 600km od morza na północ
Byłbym wdzięczny gdybyś mi coś na temat jazdy po Norwegi napisał bo zielony jestem w tym temacie
Faktycznie zdjecia nie oddaja tych pieknych widoczkow jakie sa w skandynawii, polecam jezdzic w dzien i w lato. Zima jest tutaj tez piekna tylko jest ciezej. Jesli ktos sie wybiera to najbardziej wiadomo trzeba uwazac na plaskowyzu, trasa 16, 52 i pewnie inne. Bez dobrych norweskich lancuchow radze nie podchodzic. A jesli mowimy jeszcze o jezdzie wyzej nad Bergen to niestety niemam doswiadczenia ale slyszalem ze raczej powinno sie miec tam komplet 7 lancuchow dla bezpieczenstwa, moze ktos tam jezdzi ?
BartazPoznan zimą jak to zimą jest ciężko, bez łańcuchów to nnie wpuszczą Cię na granicy. Łańcuchy musisz mieć koniecznie, jeśli firma w której się zatrudnisz nie żałuje kasy na tego typu akcesoria to nie będzie tragedii.
Łańcuchy czeskie tudzież polskie są najczęściej kupowane przez Polskie firmy bo są tanie ale niestety w warunkach skandynawskich mało one pomagają.
Najlepiej by szefostwo kupiło łańcuchy szwedzkie a najlepiej norweskie wtedy podjeżdżasz pod wszystkie góry.
Zresztą zawsze jest wiking on Ci wszędzie pomoże tylko pomoc ta kosztuje od groma pieniędzy ale czasami nie ma wyjścia i trzeba skorzystać z jego pomocy.
W lecie po Norwegii jeździ się lepiej choć są drogi w które lepiej nie wjeżdżać z prostej przyczyny są wąskie i te wystające skały. mekteraz ponoć na granicy nawet wymagane jest posiadanie kompletu łańcuchów.
Rejestracja:09 kwie 2007, 20:54 Posty: 64
Lokalizacja: NORGE
Cytuj:
, polecam jezdzic w dzien i w lato...
Mek bardzo dobra rada
Choć sam od dwóch lat jezdze juz tylko w nocy ale na poczatek tez bym radzil tylko w dzien W lato niema z tym problemu bo cala dobe mamy dzien
ps
I jeszcze jedna rada - nie blokujmy innych cieżarówek
Jezeli ktos byl to wie ze niema tu duzo miejsca do wyprzedzania , a opinie mamy nie najlepsza pod wzgledem ustepowania drogi
nie przejmuj sie stary. tez mnie kilka razy instruowali zanim zalapalem....hehehehhehehe...
zdjecia super, nie jest to to samo co tam byc, ale widac ze jest to jedno z tych miejsc ktore chcialo by sie zobaczyc. jak bys mial troche zdjec prawdziwie zimowej polnocy z ktoregos wyjazdu, to zapodaj. stesknilem sie za widokiem sniegu
qrde masakryczne te drogi
moim marzeniem(i pewnie nie tylko moim) jest jeździć kiedyś na Skandynawie albo nawet pracować w jakiejś tamtejszej firmie-eh marzenia...
od zawsze tamte rejony mi się podobały-w zimę ciężko wiadomo ale za to piękne krajobrazy,fajni i mili ludzie i od zawsze jakoś mnie w tamte strony ciągnęło
Rejestracja:09 kwie 2007, 20:54 Posty: 64
Lokalizacja: NORGE
Krissek z tymi ludzmi to bym tak nie przesadzal
Jak tak bardzo chcesz jezdzic po skandynawii to proponuje Danie lub Szwecje na poczatek. Naprawde mila jazda Dopiero potem Norwegie.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 6 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę