Witam wszystkich.Dziś moja scania chodziła sobie na wolnych obrotach i po pewnym czasie zgasła próbowałem ją odpalić ale nic z tego proszę o POMOC!!!!!!!!
1. A nie było to w trakcie tankowania? Bo znam z bliska sytuację,gdy w takiej chwili auto zgasło.We Francji. Za nic nie chcialo zapalić.Także na sznurku.Choć dymiło okropnie.A po przywiezieniu na lawecie okazalo się ,że zatankowano 200 litrów eurosuper. 98 oktanów.
2. Nie urwał się przewód od elektrozaworu na pompie? Mi kiedyś tak, przy 400. Nie pamiętam jak przy tym modelu wyglada, więc mogę się mylić.
Mateusz,za mało szczegółów,dlatego napisałem nie masz paliwa.Powodów może być tysiąc.Napewno po zgasnięciu silnika EDC zarejestrowało kody,musiasz je odczytać i w ten sposób dojść do powodu usterki.
_________________ "CHCĘ UMRZEĆ WE ŚNIE JAK MÓJ DZIADEK, A NIE KRZYCZĄC JAK JEGO PASAŻEROWIE."
Ja tutaj nie doradzę, ale kilka osób rzuca sobie trzy wyrazy, sprawdź to, sprawdź tamto. Niektórzy nie powinni zabierać głosu w sprawach o których nie mają pojęcia, dlatego wkrótce już się to zmieni
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Jeśli masz elektrozawór na pompie taka prostokatna kostka metalu z kabelkiem to sprawdz czy otwiera przepływ paliwa na pompę wtryskową jeśli jest wyłączony zapłon lub hamujesz silnikiem wtedy zawór zamyka obieg i paliwo płynie spowrotem bezpośrednio do baku omijając pompę wtryskową
Jeśli masz elektrozawór na pompie taka prostokatna kostka metalu z kabelkiem to sprawdz czy otwiera przepływ paliwa na pompę wtryskową jeśli jest wyłączony zapłon lub hamujesz silnikiem wtedy zawór zamyka obieg i paliwo płynie spowrotem bezpośrednio do baku omijając pompę wtryskową
kolego muwiłem że ta scania nie ma pompy!!!!
a jak mam ją np odpowietrzyć??
Ciężko tak ustalić co jest przyczyną lub co spowodowało Twój problem bez bliższych szczegółów. Jeżeli wcześniej nie miałeś problemów z odpalaniem lub pracą silnika to sprawa raczej będzie miała charakter zasilenia w paliwo. Ciężko powiedzieć czy paliwo zamarzło (parafina), która zapchała flitr paliwa. Tak jak wcześniej wskazał Tobie Dominik sprawdź kody błędów układu EDC. Ja osobiście rozpocząłbym od filtra paliwa i ewentualnej diagnostyki czy nie ma gdzieś przecieków w układzie paliwowym. Potem kody błędów lub szersze info o pojeździe i/lub wcześniejsze Twoje prace związane z układm paliwowym. Pozdrawiam.
Ciężko tak ustalić co jest przyczyną lub co spowodowało Twój problem bez bliższych szczegółów. Jeżeli wcześniej nie miałeś problemów z odpalaniem lub pracą silnika to sprawa raczej będzie miała charakter zasilenia w paliwo. Ciężko powiedzieć czy paliwo zamarzło (parafina), która zapchała flitr paliwa. Tak jak wcześniej wskazał Tobie Dominik sprawdź kody błędów układu EDC. Ja osobiście rozpocząłbym od filtra paliwa i ewentualnej diagnostyki czy nie ma gdzieś przecieków w układzie paliwowym. Potem kody błędów lub szersze info o pojeździe i/lub wcześniejsze Twoje prace związane z układm paliwowym. Pozdrawiam.
Rejestracja:26 sie 2007, 14:48 Posty: 52
GG: 0
Lokalizacja: Otwock
Z lewej strony silnika, pod kolektorem ssącym masz listwę a na końcu jest odpowietrznik. Pompuj ręczną pompką i odpowietrzaj układ odkręcając odpowietrznik.
Użytkownicy przeglądający to forum: Jacek C i 47 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę