Strona 1 z 1 [ Posty: 16 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 20 gru 2007, 21:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 gru 2007, 21:08
Posty: 30
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Czesc, ja mam taki problem, czy ktos moze wie co jest nie tak z Volvem FH12 bo wycieka mi paliwo do oleju, i nie wiem co jest grane?????? :evil: :?:


Tytuł:
Post Wysłano: 20 gru 2007, 21:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Zacznij od sprawdzenia pompy paliwa czy od strony napedu pompy paliwa na ośce nie poszedł uszczelniacz. Ja miałem taki przypadek tylko że umnie olej poszedł do paliwa

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Tytuł:
Post Wysłano: 21 gru 2007, 19:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 gru 2007, 21:08
Posty: 30
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Kurde to tez juz zrobilem :( i nie pomoglo


Tytuł:
Post Wysłano: 21 gru 2007, 20:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

To zostały ci do sprawdzenia pompowtryskiwacze, popytaj bo podobno jest taka mozliwość że pompowtryskiwacz może przepuszczać paliwo do oleju

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Tytuł:
Post Wysłano: 21 gru 2007, 21:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 mar 2007, 18:56
Posty: 99
Lokalizacja: Szczytno

oringi na pompowtryskach sprawdzałeś??

_________________
Bo dory Bóg zrobił co mógł,a teraz trzeba fachowca!!


Tytuł:
Post Wysłano: 21 gru 2007, 22:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 gru 2007, 21:08
Posty: 30
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Te oringi zalozylem nowe na serwisie i dalej to samo,sprawdze jeszcze jutro [pompke paliwa tak jak kolega radzi moze faktycznie tamtedy przepuszczac bo juz chyba nic innego byc nie moze?


Tytuł:
Post Wysłano: 21 gru 2007, 22:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

xxxRobertxxx Jaki masz przebieg w volvie bo umnie padła pompka paliwa przy przebiegu około 700tyś km a jest to słaba strona volvo pompa paliwa

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Tytuł:
Post Wysłano: 21 gru 2007, 23:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 gru 2007, 21:08
Posty: 30
Lokalizacja: Tarnobrzeg

okolo 800 tys

[ Dodano: Pią, 21.12.2007, 22:02 ]
i jest jeszcze oryginalna pompka nie byla zmieniana


Tytuł:
Post Wysłano: 21 gru 2007, 23:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Jest tam troche kiepskie dojście aby pompę wykręcić ja musiałem odkręcić ten gruby wąż od wspomagania aby dojść do śrub. Są przynajmiej dwa rodzaje pomp ja dostałem w serwisie pompę z napędem krutkim takie dwa kamienie wystają takie sprzegiełko kłowe. Gdy wykręcałem starą okazało się że ta ma napęd od takiego pręta o długośći około 10cm ale okazało się że w silniku przewidzieli przekazanie napędu na pompkę na dwa sposoby

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Tytuł: pompowtryski
Post Wysłano: 22 gru 2007, 20:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 gru 2007, 21:08
Posty: 30
Lokalizacja: Tarnobrzeg

witam mam jeszcze jedno pytanko jak juz wyjme te pompke to jak mozna ocenic czy n ie przecieka paliwo przez naped walka?


Tytuł:
Post Wysłano: 22 gru 2007, 20:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Wizualnie będzie ciężko chyba że wyczujesz jakieś luzy na ośce. Najlepiej by było zaślepić otwory i sprawdzić sczelność pod ciśnieniem

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Tytuł:
Post Wysłano: 23 gru 2007, 12:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 mar 2007, 18:56
Posty: 99
Lokalizacja: Szczytno

kolego zmierz cisnienie paliwa moze bedzie juz niskie wiec nie bedziesz mial sie nad czym zastanawiac

_________________
Bo dory Bóg zrobił co mógł,a teraz trzeba fachowca!!


Tytuł: volvo fh 12
Post Wysłano: 23 gru 2007, 17:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 gru 2007, 21:08
Posty: 30
Lokalizacja: Tarnobrzeg

koledzy cisnienie zmierzone jest ok 4 bar czyli calkiem niezle pompka nie przecieka. pozostaje jedynie opcja ze bagnet poziomu oleju oszukuje bo jak autko stalo 2 dni to poziom jest ok ale jak go tylko zapale to wchodzi powyzej max wyglada na to ze gdzies tam podczas pracy znbiera sie olej i zanim jeszcze bagnet dojdzie do konca to sie juz moczy i pokazuje glupoty rozbieral ktos moze te rurke przy misce?


Tytuł:
Post Wysłano: 26 gru 2007, 21:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 mar 2007, 18:56
Posty: 99
Lokalizacja: Szczytno

Tam nic nie ma łącznik jest tylko nasunięty na tekala w którym jest bagnet i rurkę wchodzącą do miski.

_________________
Bo dory Bóg zrobił co mógł,a teraz trzeba fachowca!!


Tytuł:
Post Wysłano: 26 gru 2007, 23:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2006, 13:25
Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra

No a jak mierzysz ten poziom oleju ? Na zapalonym silniku ?
Nie wiem jak tam w Volvo sprawa wyglada, ale warto by sprawdzic/wymienic uszczelnienie na bagnecie - o ile wystepuje.


Tytuł: Re: volvo fh 12
Post Wysłano: 27 gru 2007, 18:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 paź 2006, 16:04
Posty: 123
Lokalizacja: MIELEC

Cytuj:
koledzy cisnienie zmierzone jest ok 4 bar czyli calkiem niezle pompka nie przecieka. pozostaje jedynie opcja ze bagnet poziomu oleju oszukuje bo jak autko stalo 2 dni to poziom jest ok ale jak go tylko zapale to wchodzi powyzej max wyglada na to ze gdzies tam podczas pracy znbiera sie olej i zanim jeszcze bagnet dojdzie do konca to sie juz moczy i pokazuje glupoty rozbieral ktos moze te rurke przy misce?
Nie mogę załapać o co chodzi w tym poście :mrgreen:

_________________
Boże chroń nas przed diabłami,oznaczonymi zielonymi mundurami!


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 16 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Jacek C i 44 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: