Cytuj:
Jak to czytam to mam wrażenie że nie wszyscy mają pojęcie o czym piszą ja powiem pare dobrych stron o tym transporcie na początku przecież auta nie muszą być niskie jak widzicie kolega dodał wyżej zdjęcia przykładowo Magnumki i Actrosa w wysokiej kabinie czyli komfort taki sam jak na naczepie ładowanie jak się dojdzie do wprawy to jest żaden problem ładuje się moement i ogień owszem jeżeli chodzi o ryski to jest tragedia jak się wozi auta do polskich salonów bo tam czepiają się nam siłę ale wożąc auta na zagranice to nikt się pierdół nie czepia i pierwszy raz słyszę że na lohrach jest mała kasa chyba w jakiś dziadoskich firmach mój kolega jeździ na lohrze Manem Tga 440 wysoka kabinka ciągnik siodłowy z przyczepą co tydzień w domku podwójna obsada zarobki powyżej 6 tysięcy jeszcze bardzo fajny szef i to nie są żądne bajki mówie prawde ... pozdrawiam ...
Kolego co do tych wysokich kabin, to po prostu na terenie UE sa juz ponoc WYMAGANE takowe w transporcie samochodow (stad zapewne duza ilosc starszych aut pod lorami)
Co do zaladunku to ok, zgodze sie ze jezeli dojdziesz do wprawy to szybciej ladujesz itp., ale nie jest tak ze "laduje sie moment i ogien". Kazdy samochod musisz osobno zabezpieczyc itd. Dodaj sobie do tego ze mroz nie mroz, deszcz snieg itd. a ty musisz zasuwac po lorze
Co do kasy to moj tata mial stycznosc z kilkoma firmami i zarobki nie wykraczaja poza to, co mozesz otrzymac np. na chlodni