Autor
Wiadomość
Tytuł:
Post Wysłano: 25 lis 2007, 17:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 mar 2007, 19:05
Posty: 56
GG: 0
Lokalizacja: Pyrlandia

Witam, orientuje sie ktoś może jak wygląda sprawa ładowania pierwszego samochodu na górny pokład? tzn czy może zdeżak wystawać poza rame przed samochodem czy musi być równo z przednią krawędzią pokładu? Często widzę samochody załadowane tak że wystają ale ponoć jeśli sie pojedzie na unie to mandaty za to dają. Słyszał ktoś coś o tym?


Tytuł:
Post Wysłano: 25 lis 2007, 17:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 lis 2007, 17:45
Posty: 2
Lokalizacja: Tychy

Witam,generalmie w Niemczech może ci autko wystawać do 50 cm,a we Francji zapłaciłem 45 Euro tam nie może wystawać poza obrys.


Tytuł:
Post Wysłano: 25 lis 2007, 18:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 mar 2007, 19:05
Posty: 56
GG: 0
Lokalizacja: Pyrlandia

Wielkie dzięki za odpowiedź, teraz już przynajmniej całkiem zielony nie pujdę pierwszego dnia do pracy :)))


Tytuł:
Post Wysłano: 26 lis 2007, 0:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 lis 2007, 17:45
Posty: 2
Lokalizacja: Tychy

Jeśli chodzi o tył lory to ładunek może wystawać do 1,5m od miejsca stałego.Ważne w Niemczech,bo to BAG uczy nas najlepiej :lol:

[ Dodano: Nie, 25.11.2007, 23:30 ]
Miejsce stałe to nie szuflada na dolnym pokładzie ze światłami.Mieliśmy przypadki w firmie że koledzy na eurolorach płacili 35e za samą konstrukcję,bo tam szuflada wystaje więcej niż 1,5m


Tytuł:
Post Wysłano: 03 sty 2008, 23:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 maja 2007, 15:21
Posty: 36
Lokalizacja: Bełchatów

Jak to czytam to mam wrażenie że nie wszyscy mają pojęcie o czym piszą ja powiem pare dobrych stron o tym transporcie na początku przecież auta nie muszą być niskie jak widzicie kolega dodał wyżej zdjęcia przykładowo Magnumki i Actrosa w wysokiej kabinie czyli komfort taki sam jak na naczepie ładowanie jak się dojdzie do wprawy to jest żaden problem ładuje się moement i ogień owszem jeżeli chodzi o ryski to jest tragedia jak się wozi auta do polskich salonów bo tam czepiają się nam siłę ale wożąc auta na zagranice to nikt się pierdół nie czepia i pierwszy raz słyszę że na lohrach jest mała kasa chyba w jakiś dziadoskich firmach mój kolega jeździ na lohrze Manem Tga 440 wysoka kabinka ciągnik siodłowy z przyczepą co tydzień w domku podwójna obsada zarobki powyżej 6 tysięcy jeszcze bardzo fajny szef i to nie są żądne bajki mówie prawde ... pozdrawiam ...

_________________
...:::>>>>Jest jedna rzecz dla której warto żyć CIĘŻARÓWKI i nie zmienia się nic:)...:::<<<<


Post Wysłano: 09 sty 2008, 23:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 lis 2007, 16:58
Posty: 9
GG: 9060606
Lokalizacja: Radom

Witam wszystkich!!!

Mam pytanko do ludzi, którzy znają się dość dobrze na tak zwanych "lorach".....
Mieszkam od roku w UK i przyznam, że transport samochodów jest tu bardzo rozwinięty, Może nie będę się zagłębiał w ten temat....
mianowicie widuję różne transportery samochodowe na angielskich drogach i muszę przyznać, że niektóre są bardzo ciekawej konstrukcji, ale ostatnio widziałem naprawdę dziwną lawetę, na której auta na pierwszym pokładzie podwieszone były do góry kołami!!!

Czy ktoś widział coś w tym stylu?? Bardzo jestem ciekaw jak odbywa się załadunek i rozładunek takich zestawów.
Czy pokład tej naczepy jest obrotowy??

Aha wydaje mi się , że te zestawy były na niemieckich blaszkach.
Może spotkam na parkingu taki zestaw to zrobię fotkę.

Przyznaję, że nie miałem czasu przestudiować wszystkich postów w tym temacie wiec jeżeli była już o tym mowa to z góry przepraszam.

Pozdrawiam Janek

_________________
Bite My Shiny Metal Ass!!!


Tytuł: Re:
Post Wysłano: 16 sty 2008, 13:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 kwie 2006, 22:34
Posty: 246
GG: 9590680
Samochód: Żółty
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Cytuj:
Jak to czytam to mam wrażenie że nie wszyscy mają pojęcie o czym piszą ja powiem pare dobrych stron o tym transporcie na początku przecież auta nie muszą być niskie jak widzicie kolega dodał wyżej zdjęcia przykładowo Magnumki i Actrosa w wysokiej kabinie czyli komfort taki sam jak na naczepie ładowanie jak się dojdzie do wprawy to jest żaden problem ładuje się moement i ogień owszem jeżeli chodzi o ryski to jest tragedia jak się wozi auta do polskich salonów bo tam czepiają się nam siłę ale wożąc auta na zagranice to nikt się pierdół nie czepia i pierwszy raz słyszę że na lohrach jest mała kasa chyba w jakiś dziadoskich firmach mój kolega jeździ na lohrze Manem Tga 440 wysoka kabinka ciągnik siodłowy z przyczepą co tydzień w domku podwójna obsada zarobki powyżej 6 tysięcy jeszcze bardzo fajny szef i to nie są żądne bajki mówie prawde ... pozdrawiam ...
Kolego co do tych wysokich kabin, to po prostu na terenie UE sa juz ponoc WYMAGANE takowe w transporcie samochodow (stad zapewne duza ilosc starszych aut pod lorami) :wink: Co do zaladunku to ok, zgodze sie ze jezeli dojdziesz do wprawy to szybciej ladujesz itp., ale nie jest tak ze "laduje sie moment i ogien". Kazdy samochod musisz osobno zabezpieczyc itd. Dodaj sobie do tego ze mroz nie mroz, deszcz snieg itd. a ty musisz zasuwac po lorze :wink: Co do kasy to moj tata mial stycznosc z kilkoma firmami i zarobki nie wykraczaja poza to, co mozesz otrzymac np. na chlodni :wink:

_________________
Już odlatuję, wszystko mi jedno gdzie...
Niech ktoś spróbuje na chmurze złapać mnie!


Tytuł: Re:
Post Wysłano: 16 sty 2008, 15:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 wrz 2006, 16:50
Posty: 1136

Cytuj:
ciągnik siodłowy z przyczepą
A to ciekawe...


Post Wysłano: 16 sty 2008, 15:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lis 2006, 18:57
Posty: 1697
Samochód: Opel Insignia ST
Lokalizacja: Spręcowo, ok. Olsztyna

Jacek, to co pisze Rafciu 89 jest prawdą.

Na ciągnik siodłowy nakładana jest zabudowa, do której podpina się przyczepę, sam widziałem to rozwiązanie kilka razy.

_________________
Solaris Urbino 18 '17


Post Wysłano: 16 sty 2008, 15:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 wrz 2006, 16:50
Posty: 1136

Cytuj:
Na ciągnik siodłowy nakładana jest zabudowa
No więc w tym momencie przestaje on być ciągnikiem siodłowym :wink:


Post Wysłano: 17 sty 2008, 18:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 sie 2006, 1:28
Posty: 54
GG: 0
Samochód: MAN TGL
Lokalizacja: Warszawa

..dokładnie, choć jest to ciągnik siodłowy, przestaje on pełnić takową rolę, gdyż nie można do niego podpiąć naczepy, więc można przyjąć że już nim nie jest :)
Jedna fotka z ciągnikiem pod zabudową:
Obrazek

_________________
LKW KoRnik


Post Wysłano: 20 sty 2008, 15:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 maja 2007, 21:11
Posty: 34
Lokalizacja: Slask

Nie ma zadnych wymogów UE odnoścnie wysokiej kabiny ;)


Post Wysłano: 20 sty 2008, 17:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 mar 2007, 19:05
Posty: 56
GG: 0
Lokalizacja: Pyrlandia

Cytuj:

No więc w tym momencie przestaje on być ciągnikiem siodłowym :wink:
A to niby dlaczego przestaje? ciągnik siodłowy to ciągnik siodłowy a to co do niego podczepisz nie ma znaczenia bo nadal jest ciągnikiem siodłowym. różnica między zabudową typu euro lohr a zwykłą naczepą jest taka że naczepa nie przekracza 18,75m a zabudowa euro może mieć do 20m długości jak wuzek wysuniesz.


Post Wysłano: 20 sty 2008, 20:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 wrz 2006, 16:50
Posty: 1136

A to niby dlatego, że tak jak pisał Kornik przestaje on pełnić swoją rolę. Nie sprzęgasz go z naczepą poprzez siodło.


Post Wysłano: 20 sty 2008, 20:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 mar 2007, 19:05
Posty: 56
GG: 0
Lokalizacja: Pyrlandia

Cytuj:
... Nie sprzęgasz go z naczepą poprzez siodło.
A przepraszam, skoro nie sprzęgasz go przez siodło to niby jak? I tak wogule po co mu siodło skoro nie jest przez nie sprzęgane przez nie? A tak w ogóle to wiesz Jacek jak wygląda euro lora i co wchodzi w jej skład?
Dla rozjaśnienia jak wygląda zestaw EURO LOHR link do dokumentacji zestawu zamieszczony na stronie producenta zobacz Jacek ostatnią stronę. http://www.lohr.fr/download/TA_GB.zip
http://www.lohr.fr/download/Eurolohr100_GB.zip


Post Wysłano: 20 sty 2008, 21:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 wrz 2006, 16:50
Posty: 1136

Widziałem zestawy typu eurolohr, ale nigdy się dokładnie nie przyglądałem czy zabudowa na c.s jest na siodle czy na stałe. Dzięki za rozjaśnienie. Mój błąd w interpretacji :wink:


Post Wysłano: 20 sty 2008, 23:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 mar 2007, 19:05
Posty: 56
GG: 0
Lokalizacja: Pyrlandia

Zdarza się, z drugiej strony na pierwszy rzut oka trudno stwierdzić jak jest naprawdę tym bardziej że przyczepa jest większa niż naczepa :)


Post Wysłano: 20 sty 2008, 23:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 wrz 2006, 16:50
Posty: 1136

Pilus masz może więcej pdf-ów o lorach? Chętnie poczytam, zresztą nie tylko ja :)


Post Wysłano: 21 sty 2008, 20:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 mar 2007, 19:05
Posty: 56
GG: 0
Lokalizacja: Pyrlandia

Niestety nie mam ale możesz zobaczyć na stronie LOHR http://www.lohr.fr masz tam info w kilku wersjach językowych może na stronach innych progucentów też coś będzie np ROLFO (nie wiem czy dobrze napisałem nazwe) ale do nich nie mam już adresu


Post Wysłano: 25 sty 2008, 0:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 maja 2007, 15:21
Posty: 36
Lokalizacja: Bełchatów

Zgadzam się z tym że załadunek nie jest taki łatwy bo trzeba latać po przyczepie i spinać nie zaleznie od warunków no ale jak się jeździ plandeką też trzeba ten ładunek spiąć a jedynie kierowcy jeżdżący z chłodnią maja z tym najlepszy komfort tylko znowu agregat wyje caly czas. Więc biorąc pod uwage niegdzie nie jest idealnie wszędzie jest jakiś minus no ale wkońcu taka robota kierowcy coś trzeba wybrać a napewno się nie zgadzam z tym że na autotransporterach jest najgorzej bez przesady...

_________________
...:::>>>>Jest jedna rzecz dla której warto żyć CIĘŻARÓWKI i nie zmienia się nic:)...:::<<<<


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: