Cytuj:
taa. jest super, tylko, ze ma troche za malo mocy. jakby dac ze 100 KM wiecej byloby ok
Amerykańskie ciężarówki nie mają jednego silnika, ale wybiera się taki, jaki się chce z calej gamy oferowanych silników. Teraz typowa ciężarówka jeżdżąca w firmie ma 450 KM, ownerzy mają zwykle 500-550 KM, ale są i mocniejsze silniki.
Cytuj:
Ich samochody do dzisiaj są w tyle za Europejskimi jak chodzi o jakość wykonania.
I na jakiej podstawie tak twierdzisz?
Cytuj:
Cytuj:
To jest najnowszy krążownik szos, model 389 jest nastepcą legendarnego prawie 379 i różni się od niego właściwie tylko szczegółami, takimi jak przednie lampy, tym razem zespolone z kierunkowskazem, ale amerykańscy trakerzy na pewno będą je zamieniali na te z modeli 379 i 351 bo dla nich najlepsza ciężarówka to klasyczna ciężarówka.
Ja jakoś do tych nowych reflektorów nie mogę się przekonać one zupełnie nie pasują do klasycznej linii tego ciągnika. Właściciele takich kanciaków bardzo często montują klasyczne okrągłe reflektory...
Ale nowy model, 389, wcale nie ma już "kanciaków". Ma bardzo ładne światła, łączące klasyczny wygląd z nowoczesnym designem. Pewno, że wielu je będzie przerabiać, ale mnie się te nowe lampy bardzo podobają. Dużo ładniejsze od prostokątów stosowanych przez ostatnie lata.
Zapraszam do tematów Pete'a na moim forum:
http://polonus.livenet.pl/viewtopic.php?t=79
http://polonus.livenet.pl/viewtopic.php?t=73
http://polonus.livenet.pl/viewtopic.php?t=74
Acha.. i trak to jest maszyna, ktora w tartaku tnie drzewo na deski. To, czym ja jeżdżę to jest truck, albo ciężarówka. Czyli jestem albo kierowcą, albo szoferem, albo truckerem, a na pewno nie trakerem.
Zresztą nawet w angielskim jest słowo "track", ale ono oznacza jeszcze co innego: Tory kolejowe, albo ślady zajęcy i innych zwierząt, albo koleiny zostawione na śniegu. Jakby więc na to nie patrzyć, spolszczenie "truckera" na "trakera" nie ma za bardzo sensu.