wsuwki już przeczyściłem, kontakt sprawdziłem miernikiem, scieżki drożne, zresztą, zazwyczaj wystarczy stuknąć i wskaźnik zaczyna pokazywac dobrze czyli przycina się w srodku. Rozbieraleś je do czyszczenia powietrzem ???
Żaróweczek juz 90% wymieniłem, faktycznie tanie nie są, 5zł/szt
gdzie normalna 1.7zł/szt
no i najgorzej ze ich nie ma w sklepie łatwo dostępnych, ale powolutku, powolutku, niedługo skończe
Powiedz mi, pamietasz jeszcze może sposob mocowania regulatora ustawienia wyskości fotela kierowcy (przy poduszce) - tam jest taka plastikowa dzwigienka, z jednej strony sterująca zaworkami pneumatycznymi (+) (-) powietrza w poduszcze, a z drugiej strony połączona z tłoczkiem i siłowniczkiem do ktorego wchodzi/schodzi powietrze kiedy użyjemy dźwigni po lewej stronie fotela. I teraz - czy ta plastikowa dzwigienka jest połączona z tym tłoczkiem na stale, a w zasadzie inaczej - mam nieodparte wrazenie ze nie powinno byc tak, ze kiedy wybiore pozycje 'do góry' to natychmiast całą tą dzwignie wciąga do oporu - przez co fotel jedzie na max do góry tak ze nawet nogi sie nie mieszczą, wydaje mi sie ze wyrwało mi tam jakies połączenie z metalowym sworzniem wychodzącym z tego siłowniczka, bo po nim ta dzwignia się suwa przód tył i wtedy moge wyregulowac sobie wysokość tak jak chce ?? Hmm.. .chyba troche za trudne zeby wytłumaczyc ;(