Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 02 lut 2008, 18:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lut 2008, 21:23
Posty: 4
GG: 0

Mam takie pytanie,posiadam mercedesa 1827 w krótkiej dziennej kabinie która jest uszkodzona.Chce się dowiedzieć czy do tego typu jest możliwość założenia dłuższej kabiny,lub kabiny z nowszego typu Mercedasa (np.Actros itp.) może ktoś robił taki przerzut.Prosze o rade i jak to się zachowuje ...dzięki.


Post Wysłano: 02 lut 2008, 18:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Jeśli chodzi o zmianę kabiny na większą, to musiałbyś przerobić całe zawieszenie kabiny.
Co do zmiany na kabinę z Actros-a, to wątpię czy jest to możliwe.


Post Wysłano: 02 lut 2008, 19:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sty 2008, 20:53
Posty: 54
GG: 8193701
Lokalizacja: Stalowa Wola

Kolego założenie większej kabiny jest możliwe ale musisz się liczyć z tym,że musisz skrócić pake i powiększyć zawieszenie kabiny oraz dać mocniejsze,to się zbytnio nie opłaca.Co do Actrosa to mógłbyś założyć taką kabine ale niewiększą,lepiej zakładać taką jaką się ma orginalnie ponieważ to jest wielkość.

_________________
http://www.btcdriver.yoyo.pl/pwn.php?ID=2146
Ten podemną chce lub jest kierowcą ciężarówki
\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
\/\/\/\/
\/\/
\/


Post Wysłano: 02 lut 2008, 19:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 lis 2007, 13:18
Posty: 280
Lokalizacja: Pomorze GWE

Jeżeli masz drugą kompletną to jest to do zrobienia, mocowania da się przestawić. Od Actrosa raczej słabo, przekładkę kabiny powiesz komuś kto to robił bo potem cuda się dzieją.


Post Wysłano: 03 lut 2008, 9:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sty 2008, 20:53
Posty: 54
GG: 8193701
Lokalizacja: Stalowa Wola

ale to się wtrzeba liczyć z garbem w kabinie żeby nie bił o silnik

_________________
http://www.btcdriver.yoyo.pl/pwn.php?ID=2146
Ten podemną chce lub jest kierowcą ciężarówki
\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
\/\/\/\/
\/\/
\/


Post Wysłano: 05 lut 2008, 21:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 kwie 2006, 18:42
Posty: 227
Lokalizacja: MAŁOPOLSKA

TAk:) ja bym nie radził zakładać innej kabiny niż miałeś,nawet tego samego modelu SK tylko ze dłuższą,nie warto,lepiej dołożyć spanie na dachu "tzw.kórnik",jest mase różnych problemów z takimi przeszczepami,to inna końcówka,to gdzies obciera,to rura nie pasuje..szkoda sie kłopocić a jak zakładasz dłuższą to musisz znowu zabudowe przerabiać....Zdecydwanie odradzam ale zrobisz jak zechcesz.
POZDRAWIAM

_________________
Mój uśmiech jest bezcenny za wszystkie inne zapłacisz kartą VISA :):)
>>>>V8POWER<<<<
MOC JEST BOGIEM PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM QUATTRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ


Post Wysłano: 06 lut 2008, 2:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 kwie 2007, 16:40
Posty: 1200
Lokalizacja: Bełchatów

Ja się dałem raz jedyny podpuścić na wymianę kabiny. U MAN-a. Niby wszystko miało pasować. Ale odbijało mi się to czkawką przez parę lat eksploatacji. A do tego pomysły o takich eksperymentach?!? Ja bym to omijał na odległość dużego parasola.

_________________
ego


Post Wysłano: 07 lut 2008, 0:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 paź 2007, 13:26
Posty: 67

Cytuj:
ale to się wtrzeba liczyć z garbem w kabinie żeby nie bił o silnik
Drogi kolego za dzienną kabina wystaje najwyżej turbo, a gdy zakładasz dłuzsza kabine mocowania masz te same , siłownik podnaszacy kabine jest w tym samym miejscu tylko przesówasz,, kobyłke( łącznie 8 srub 14` ) ,, do tyłu na ktorej siada kabina, oczywiscie jesli zagospodarowanie przestrzeni za kabina na to pozwala . ,chodź osobiscie demontowałem kabine z 1834 ktora miała isc do 1831, gdzie wszesniej była dzienna ... wiem ze kupiec miał małe problemy z adaptacja elektryki .Pozdrawiam .

_________________
Najlepsza cięzarówka to taka... która sie nie psuje ;-d


Post Wysłano: 07 lut 2008, 23:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sty 2008, 20:53
Posty: 54
GG: 8193701
Lokalizacja: Stalowa Wola

ale mi nie tylko chodzi o siłownik do kabiny choćby amortyzatory

_________________
http://www.btcdriver.yoyo.pl/pwn.php?ID=2146
Ten podemną chce lub jest kierowcą ciężarówki
\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
\/\/\/\/
\/\/
\/


Post Wysłano: 09 lut 2008, 22:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 paź 2007, 13:26
Posty: 67

Cytuj:
ale mi nie tylko chodzi o siłownik do kabiny choćby amortyzatory
a co kolego amortyzatory mają do kabiny ;> ? przeciesz górne ucho od amortyzatora jest neizależne i nie współpracuje w zaden sposób z kabina przymocowane jest do ramy ;-) no chyba że istnieją jeszcze jakieś ,, amortyzatory,, w mb .

_________________
Najlepsza cięzarówka to taka... która sie nie psuje ;-d


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: