Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 13 lut 2008, 18:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 sty 2008, 20:04
Posty: 15
GG: 7655696

Dzisiaj jeden gościu mnie trochę uświadomił , mianowicie skrzynia orginalnie wyszła z fabryki EATON jak kolega wyżej napisał , ktoś zmienił skrzynię na ZF 16S 151 IT , jest to skrzynia do MAN-a ale o mniejszej mocy silnika , jest krótsza o jakieś 4-5 cm. [ dlatego wał jest trochę wyciągnięty ] , jeśli już to powinna być ZF 16S 181 . Ta część która ma minimalne pęknięcie znajduje się między skrzynią a intarderem [ jest tak samo użebrowana jak skrzynia b. ] do tej części [ a ściślej obudowy tej części ] przykręcony jest właśnie intarder . Dowiedziałem się również że jest to stop magnezowy i tego się nie da pospawać [ tak twierdzi przynajmniej ten gościu ].


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: