Autor
Wiadomość
Tytuł:
Post Wysłano: 23 sie 2007, 17:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 mar 2007, 20:10
Posty: 320
Lokalizacja: ??Bialystok

Ja tez wozilem po 7 ton na manie8.163 5 bieg tak to prawda ze dobrze sie trzyma z tym ciezarem ale to nie na dluzszA mete znajomy z Bydgoszczy to i 8 ton przywiozl tylko tyle ze rame wygiol ja mam mana ktory ma 9,5t lad i widze po nim jak ma 8 ton ze to juz duzy ladunek , to jak wy wozcie po 7 ton to ile ja powinienem wozic swoim autem????????


Tytuł:
Post Wysłano: 24 sie 2007, 9:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lip 2007, 11:40
Posty: 6
Lokalizacja: Grójec

10 ton...
My ładujemy 7 ton i 100km/h leci..najwięcej..., z całym ładunkiem,tylko, że mam wzmocnione resory, i mam zdjęta windę, a z tyłu mam troszkę większe opony, niż z przodu. Nie narzekamy z niego, bo naprawdę ładnie przyśpiesza... :twisted:

_________________
MAN L2000


Ostatnio zmieniony 30 sie 2007, 12:33 przez Mateo11, łącznie zmieniany 1 raz.

Tytuł:
Post Wysłano: 29 sie 2007, 20:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 mar 2007, 20:10
Posty: 320
Lokalizacja: ??Bialystok

Kolego zastanów sie co piszesz 100km/h przy 7 tonach ladunku gdy pojazd jest 100% przeladowany albo jestes nieswiadomy tego co robisz albo brak zdrowego rozsądku :twisted:


Tytuł:
Post Wysłano: 30 sie 2007, 12:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lip 2007, 11:40
Posty: 6
Lokalizacja: Grójec

No to gdybyś zobaczył, 100km/h, to jest maximum...... Przeładowany to on jest, ale to jeszcze nic, ja znam takiego gości co ładuje na swojej hurtowni 10 ton, i ten Man jeszcze jeździ, a jeszcze ma na nim winde, tylko9, że on ma do placu tylko 60 km

_________________
MAN L2000


Tytuł:
Post Wysłano: 31 sie 2007, 11:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 lip 2007, 7:15
Posty: 21
Lokalizacja: Bytom

Sam jeździłem takim MANkiem tez z slinikiem o mocy 163 konie i powiem ze nie miałem zbytnio na co narzekać miałem plandeke i winde na tyle i sobie radzil pozytywnie bylo to ze brak ogranicznika i na autostradzie mozna bylo ciut wiecej jechac :)

ogolnie autko super bardzo dynamiczne zwrotne mój woził stal albo części do naczep na paletach ogonie nie mial lekko.


Ostatnio zmieniony 07 sty 2008, 8:20 przez morti, łącznie zmieniany 1 raz.

Tytuł:
Post Wysłano: 06 sty 2008, 19:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 sty 2008, 12:35
Posty: 3
Lokalizacja: Bydgoszcz

witam wszystkich mój man którym jezdze to http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cff ... 73459.html dwa lata i jak narazie ok po za jedną usterką z która dało sie jechac i wrócic do domu.autem da sie jeżdzic ale mała kabina jak trzeba się przespać pozdrawiam :D


Tytuł: Re: MAN L2000
Post Wysłano: 26 sty 2008, 16:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 sty 2008, 14:18
Posty: 2
GG: 0
Lokalizacja: Swarzędz

Witam,
Jako, że aktualne auto(8-153 `95 spisywało się super) w firmie zostało skasowane szukamy czegoś innego. Znalazłem 8-145 z 2002 i się zastanawiam czy nie będzie zbyt mulasty. Auto z kontenerem 6-2x2,45x2,45+winda ma służyć do przewozu mebli tapicerowanych, ładunek +/- 1 600kg. 8-180 odpada ze względu na cenę. Czekam za opiniami na temat tych autek,

Pozdrawiam,
Marcin


Tytuł: Re: MAN L2000
Post Wysłano: 26 sty 2008, 23:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 mar 2007, 20:10
Posty: 320
Lokalizacja: ??Bialystok

Trochę jeździłem 8,180 faj nie chodzi silnik w zupełności wystarcza ,ale więcej jeździłem modelami 8,163 jeden97 drugi 99 ten miał 4 zawory na cylinder a starszy 2 ,różnica znaczna był bardziej elastyczny i sie woziło po 6 ton (RABEN) wiec myślę ze 140kmwystarczy 8,145=8,163 na twoje ładunki.Ja jeszcze nie trafiłem na mulastego mana moj18,262 ma 900tys przebiegu i jeszcze całkiem dobrze, Pozdrawiam :>


Tytuł: Re: MAN L2000
Post Wysłano: 01 lut 2008, 10:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 sty 2008, 14:18
Posty: 2
GG: 0
Lokalizacja: Swarzędz

Zakupiliśmy 8-180 :) tylko jest problem-autko jest zablokowane i jedzie maksymalnie 85km/h. Moje pytanie jest następujące: jak sie pozbyć tej blokady, nawet auta się nie da wyprzedzić. Będę wdzięczny za informację.


Tytuł: Re:
Post Wysłano: 03 mar 2008, 18:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 mar 2008, 11:20
Posty: 2
GG: 4980084

Cytuj:
Ja tez wozilem po 7 ton na manie8.163 5 bieg tak to prawda ze dobrze sie trzyma z tym ciezarem ale to nie na dluzszA mete znajomy z Bydgoszczy to i 8 ton przywiozl tylko tyle ze rame wygiol ja mam mana ktory ma 9,5t lad i widze po nim jak ma 8 ton ze to juz duzy ladunek , to jak wy wozcie po 7 ton to ile ja powinienem wozic swoim autem????????

Człowieku mój stary na takiego Man-a o ładowności 7,5 tony przewiózł nim Z Szamotuł (Poznań) do Barcina (Bydgoszcz) ponad 8 ton. Ty byś widział co się działo z tym wozem jak mu z tyłu poszły resory :D


Tytuł: Re: MAN L2000
Post Wysłano: 03 mar 2008, 20:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 mar 2007, 20:10
Posty: 320
Lokalizacja: ??Bialystok

Dlatego nieprzeladowuje swoich aut bo zapewniam cie zewiem jak auto wyglada z takim ladunkiem ale to (zbojstwo)on prawie tyle ma wazyc z ładunkiem a nie ładunek!!!!! :>


Tytuł: Re: MAN L2000
Post Wysłano: 03 mar 2008, 22:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 kwie 2007, 11:52
Posty: 95
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

hehe widzę koledzy też samochody zdarzały się przeładowane u was ja tak troszke z innej paczki bo chodzi o Volvo o ładowności 8 ton tata też kiedyś miał na nim ok 13 ton :twisted: to z tyłu tak usiadł na poduszkach że podnieść prawie nie mógł ale taki ładunek zdarzył się tylko raz i to na krótką trasę bo ok 30 km ale i tak Volviaczek szedł ostro................ a jaki mięciutki się od razu zrobił z takim ładunkiem :D pozdro

_________________
DAF XF SUPER SPACE CAB
KRÓL PRZESTRZENI

viewtopic.php?f=44&t=13976


Tytuł: Re: MAN L2000
Post Wysłano: 04 mar 2008, 19:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 mar 2008, 11:20
Posty: 2
GG: 4980084

kkabumm Volvo twojego taty jest troche inne niż nasze MAN-y chociaż ładowność taka sama pzdr paweljacewo


Tytuł: Re: MAN L2000
Post Wysłano: 16 maja 2008, 18:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 maja 2008, 15:39
Posty: 18
GG: 233460
Lokalizacja: BRZEG

Witam ja rownierz mam mana l2000 8-153 na autko nie moge narzekac bo jest bezawaryjne i dosyc fajne ma spalanie 13 na 100 pusty a zaladowany 14 na 100 w waszych manach jest cos takiego ze nie chodzi wam wskaźnik od poziomu paliwa w zbiorniku na desce rozdzielczej ?

_________________
WIELE SERC JEDNO BICIE CIEZAROWKI PONAD ZYCIE


Tytuł: Re: MAN L2000
Post Wysłano: 28 lip 2008, 22:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 lip 2008, 12:06
Posty: 19
GG: 10079729
Samochód: scania 94d 300 6x2
Lokalizacja: Irlandia Sligo

bardzo fajne autko!!!jak na swoja klase bardzo wygodne i do tego bezawaryjne.w zasadzie nie mam sie do czego przyczepis.jest baaaardzo ekonomiczny i dobrze znosi przeladunki.jak dla mnie trafny wybor w tej klasie!!!opinie opieram na podstawie jazd manikiem 8-153

_________________
skakanka the best?...to sie okaże:)


Tytuł: Re: MAN L2000
Post Wysłano: 06 sie 2008, 22:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 gru 2007, 23:16
Posty: 42
GG: 0
Samochód: FIAT
Lokalizacja: kraków

Mógłby mi ktoś zrobić zdięcie dźwigienki do regulacji zawieszenia pneumatycznego tego mana?


Tytuł: Re: MAN L2000
Post Wysłano: 05 lis 2008, 23:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 wrz 2008, 22:49
Posty: 25
GG: 0
Samochód: fh 16

ja miałem takiego mana zrobił mi 1,5 mln km i padł ładowałem na niego 5-6 t jego nalwiększą wadą było zawieszenie osi przedniej i resory zbyt często się łamały samochód był odporny na korozję
to są jego zdjęcia http://www.fotosik.pl/uniAdd.php?tmp_si ... 6ad29e43f1

_________________
Nowy STRALIS pogromca mitów
DAF SIŁA NAPĘDOWA TWOJEJ FIRMY :) -
OBY FIRMA NIE MIAŁA PODJAZDU POD GÓRKĘ BO MOŻE BYĆ PO NIEJ

JEDNAK DAF TO NIE VOLVO


Tytuł: Re: MAN L2000
Post Wysłano: 17 lut 2009, 21:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 lis 2005, 17:30
Posty: 43

Witam potrzebuje info jak dziala fotel kierowcy na powietrze, jak go ustawiac :?

_________________
Man 10-223 Pomoc Drogowa


Tytuł: Re: MAN L2000
Post Wysłano: 23 maja 2009, 8:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 mar 2008, 16:50
Posty: 6
GG: 0
Samochód: Man F2000 6X4 Actros 8X6 Man L2000
Lokalizacja: Gdańsk

Wywrotka 8.163 wozi po 6 ton. Po równym jak sie bujnie to idzie dobrze. Natomiast ze świateł pod mala górkę ma już ciężko. Biegi 2,3 za krótkie. Bardzo zwrotny z b.dobrymi hamulcami. Poza tym ma blokadę tylniego mostu i pomocnika przy tylnych resorach. Do budowlanki polecam raczej 6 cylindrowe silniki. Ja jeżdżę z pedalem non stóp w podłodze i tylko pp mieście. Spala ok 20l


Post Wysłano: 06 cze 2009, 14:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 maja 2009, 20:03
Posty: 15
GG: 2584678
Lokalizacja: Góra

MAN LE należy do samochodów których juz nie produkują, chociaż bardzo dobrze eksploatuje, nawet tak samo dobrze jak jego poprzednika MAN L2000.
Obrazek


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: