Kolego i tu się z tobą nie zgodzę bo jednak w teraźniejszości każdy na kontenerkach łapie każdą robotę bo jest coraz więcej aut. Ciężko jest dostać ładnie 40 z 12 tonami albo i mniej. Coraz więcej firm ma przestoje bo nie ma roboty. Dlatego twoje zdanie że każdy "wozi co chce" nie jest zbytnio trafne. Fakt nie wszyscy wożą 2x20 i każdy po 20 ton ale jeśli chce się zarobić to trzeba "chwytać" każdy kurs. Pozdrawiam!
napewno ciezko jest z robota alejesli nie chcesz wziasc 2x20 to nie wezmiesz a szef nie zmusi b z kierowcami tez jest problem a po za tym niektore 40 sa ciezsze niz te 2x20 bo to roznie bywa czesto sa i lekkie albo mozna sobie cos podpasowac ciezsza lzejsza
Rejestracja:25 gru 2006, 11:42 Posty: 358
GG: 175257427
Lokalizacja: Sweden
Z tym że,należy Ci się kolego wyjaśnienie.
Jak przypinasz kontener 40" to przykręcasz tylko te skrajne śruby bo inaczej się zresztą nie da .
Jak przypinasz 20" to albo przednie i środkowe, albo środkowe i tylne w zależności gdzie go kładziesz albo dwa środkowe czego nie ma na rysunku.
_________________ "... Life's simple, make choices, don't look back ..."
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Cytuj:
No tak są jeszcze mocowania po środku i wtedy 1x20 umieszczone centralnie jest, ale to rozwiązanie nie jest juz tak często stosowane.
Co to za bzdury opowiadasz wszystkie nowe naczepy i stare które nie są rozciągane maja na środku zaczepy pod jedną 20". Prędzej można spotkać takie wynalaski na które można załodować tylko 40", są to zregóły przerabiane podwozia spod chłodni na kontenerówki
Rejestracja:25 gru 2006, 11:42 Posty: 358
GG: 175257427
Lokalizacja: Sweden
Czy ja wiem czy nie tak często. Ciągałem swego czasu nową naczepę Schmitz'a pod kontener - i miała właśnie mocowania "na środek". Idealne rozwiązanie jak ma się do przewiezienia ciężką 20" ...
Rozładunek pod rampami umożliwia wtedy specjalna blacha, która jest wspawana od końca naczepy do miejsca zamocowania kontenera. Minus jest jeden. Żeby wjechać do środka kontenera, trzeba pokonać próg od drzwi - stąd część firm nie zgadza się na to żeby, konterer który do nich przyjeżdża - był na środku ;(
_________________ "... Life's simple, make choices, don't look back ..."
Właściwie teraz jest konkurencja na rynku naczep i każdy dba o klienta więc preferują pełna opcje tzn. 1x40,1x20,2x20,1x30 i 1x45 bardzo dobre są rozciągane naczepy jak masz 1x20 to ty zsuniesz i wszystko gra.Kontener jest na środku i nie rzuca tobą i nie ma problemu z rampa tylko współczuć,biorąc 1x20 ciężki na tył to jazda szok w biały dzień.
W niektórych miejscach mają na firmach duże wózki widłowe dajesz szoferowi "na flaszkę" a on ci bez żadnego problemu przekłada ze środka na tył a jak się rozładujesz albo załadujesz to spowrotem kładzie na środek i on i ty jesteście zadowoleni.
Mam okazję na ciekawy kontakt na przewóz kontenerów. Zacząłem szukać naczepy, a im więcej oglądam tym mam więcej pytań. Będę wdzięczny za radę, co kupić że było uniwersalne? Czyje naczepy dobre, a czego unikać? Na jakie rozwiązania zwracać uwagę? słyszałem że rozsuwanie hydrauliczne to lipa, i żeby kupować ze zwykłym na korbkę...
Kolego u nas w Polsce najwięcej jest chyba wieltonek. Kumpel ma nową i nie narzeka. Każdy kontener bierze podłoga jest w razie jednej 20stki ogólnie nie jest źle. Również sommer jest dobry. Podobno jest lżejszy niż wielton. Natomiast jako najmocniejszą ramę do kontenerów uważa sie naczepkę pacton więc myślę że jak kupisz jakieś z tych naczep to na pewno będziesz zadowolony. Pozdrawiam!!
pomiedzy wielton a sommer wybral by zdecydowanie sommer jescze fliegl jest tez dobry ale te naczepy co sa beda czesci i napewno tansz najlepsza jest prosta zwykla naczepa bo te rozsuwane i wiele innych opcji to sa problemy napewna sa slabsze a taka zwykla oklepana naczepa posluzy na dluzej
Ostatnio po Gdyni latają panowie z Mławy z 5-osiowymi naczepami. 4-osiowe też mają ale to jest już większy wydatek. Ale jeśli ktoś targa 2x20 i po 25 ton każda to się przydaje Pozdrawiam!!
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Cytuj:
Ostatnio po Gdyni latają panowie z Mławy z 5-osiowymi naczepami. 4-osiowe też mają ale to jest już większy wydatek. Ale jeśli ktoś targa 2x20 i po 25 ton każda to się przydaje Pozdrawiam!!
To ja znam dwóch panów z Gdyni co mają takie właśnie 5 osiowe naczepy
One są odczepiane że jak na przykład masz 2 20stki to odczepiasz jedną połowę naczepy i podjeżdżasz tak?? Jak byś mógł to weź mi wytłumacz bo słyszałem jeszcze że one mają skrętne te dwie osie.
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Czy mają dwie osie skrętne to ci nie powiem, zalerzy od konstrukcji naczepy muszę się takiej naczepie przyjrzeć u znajomego jak będzie stała lub w Hamburgu. Nie które naczepy mają podnoszone dwie osie i jak jedzie z dwoma kontenerami to jedzie na trzech osiach Na przykładzie mojego znajomego ładuje on jedną 20 do Kościana a drugą do Wrocławia. W Kościanie rozłancza naczepę jedna 20 z tylną częścią zostawia tam a z przednią częścią do której są zamocowane dwie osie jedzie do Wrocławia.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 3 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę