Strona 1 z 1 [ Posty: 12 ]
Autor
Wiadomość
Tytuł: Wybór wywrotki
Post Wysłano: 06 mar 2008, 23:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 sty 2008, 21:10
Posty: 2
GG: 0

Noszę się z zamiarem kupna wywrotki. interesuje mnie kamaz lub tatra.dysponuje 30000 zl. Co możecie powiedzieć o tych autach? jakie są koszty paliwka i części ? POZDRAWIAM


Ostatnio zmieniony 06 mar 2008, 23:55 przez K92, łącznie zmieniany 2 razy.
Przeniesiono.


Post Wysłano: 07 mar 2008, 13:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 mar 2008, 23:07
Posty: 38
GG: 8643619
Lokalizacja: Różan

Tatra spali Ci jakiej 35-40l litrów, to dobre auto na polskie budowy...

Kamazy również nie do zaje...ania...

Jeżeli tatra to tylko 3W a kamaz tradycyjny tylny wyrtot...


Post Wysłano: 07 mar 2008, 15:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 gru 2007, 23:16
Posty: 42
GG: 0
Samochód: FIAT
Lokalizacja: kraków

Tatra jest dobrym sprzętem. W trudnych warunkach radzi sobie bardzo dobrze. Znam parę osób, którzy jeździli tymi autkami i do teraz mają sentyment do tej marki.
Kamaz - to też chyba tobre autko. Znam jedną firmę z moiej okolicy, która w swojej flocie posiada głównie Kamazy.


Post Wysłano: 07 mar 2008, 19:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 sie 2007, 8:08
Posty: 59
Lokalizacja: Niepołomice

Jak wywrotka to ino TATRA! Albo Kamazy! xD


Post Wysłano: 08 mar 2008, 7:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 maja 2006, 18:00
Posty: 503
GG: 7138832
Samochód: Jelcz-Scania
Lokalizacja: Tarnów

Oba pojazdy dobrze sobie radzą w bardzo trudnych warunkach terenowych, Kamaz spali trochę mniej niż Tatra, ale jeśli będziesz więcej jeździł w trudnych warunkach wybrałbym Tatre. Dobrą propozycją może być też Jelczo-Steyr, będzie miał najmniejsze spalanie, bo około 30 litrów, ładowność podobna do poprzednich pojazdów a nawet większa i w terenie też sobie dobrze radzi. Decyzja należy do Ciebie.

_________________
Szybszy, nie znaczy lepszy.
B,C,E


Post Wysłano: 08 mar 2008, 20:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 sie 2007, 14:48
Posty: 52
GG: 0
Lokalizacja: Otwock

Jeśli masz zamiar jeździć w trudniejszym terenie to tylko Tatra, żaden Kamaz czy Jelczo-Steyr, (zresztą żadne auto 6x4), ewentualnie Steyr, (6x6 ale nie za te pieniądze). Kamaz ma mniejszą pakę czyli 8 m3, Tatra 10 m3, ale na Tatre jak masz resory 13 piórowe to i 20 t możesz spokojnie ładować. 30 tys. na dobrą Tatre troche mało, części łatwo dostępne i niskie ceny . Mam dwie Tatry, więc jakbyś potrzebował jakiś wiadomości - pisz.


Post Wysłano: 08 mar 2008, 20:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 mar 2008, 23:07
Posty: 38
GG: 8643619
Lokalizacja: Różan

Kamaz bardziej na droge utwardzoną sie nadaje, tatra idzie w trudniejszy teren, do Jelczo-Stayera jest mało części no i żeby tym zawrócić to potrzeba hektar, a tatra niemal w miejscu zawaraca. Polecam Tatre 815 S3. Pozdrawiam


Post Wysłano: 08 mar 2008, 21:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 sty 2008, 23:26
Posty: 281
GG: 3253512
Lokalizacja: kołobrzeg

Kamaz jest lżejszy od Tatry koledzy i to rekompensuje jemu brak napędu na oś przednią.Jeśli zatem porównamy własności terenowe obu aut na przeciętnej budowie to przewaga Tatry nie jest taka duża.
Sporo jeździłem Kamazem po budowach i żwirowniach na prawdę ciężko go zakopać!


Post Wysłano: 08 mar 2008, 22:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 mar 2008, 23:07
Posty: 38
GG: 8643619
Lokalizacja: Różan

Masz racje. Kamaz z racji że nie ma napędu na przedni most jest lżejszy. Ale Kamaz jest mniej zwrotny od Tatry, a na budowach to jest sprawa bardzo istotna, ale nie wiemy do czego te auto ma koledze służyć. W OSTRADZIE mają Kamaza z paką własnie od Tatry S3 i rewelacyjnie to wygląda i kamaz mimo tego daje rade nawet jak sie wrzuci na niego z doscyć sporym zapasem. Ogólnie te dwa pojazdy na polskie drogi/budowy to idealna sprawa.


Post Wysłano: 09 mar 2008, 22:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 sty 2008, 23:26
Posty: 281
GG: 3253512
Lokalizacja: kołobrzeg

Masz rację Kamaz ma słaby skręt i jest stosunkowo słaby.Ale naprawisz go wszędzie młotkiem,łomem i kombinerkami.Bo z dostępem do wielu miejsc w Tatrze jest już problem...


Post Wysłano: 10 mar 2008, 17:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 mar 2008, 23:07
Posty: 38
GG: 8643619
Lokalizacja: Różan

Dokładnie, znajomy w trasie kiedyś wymeniał skrzynie biegów w ciągniku siodłowym gdzieś na parkingu.


Post Wysłano: 11 mar 2008, 15:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 sty 2008, 23:26
Posty: 281
GG: 3253512
Lokalizacja: kołobrzeg

Cytuj:
Dokładnie, znajomy w trasie kiedyś wymeniał skrzynie biegów w ciągniku siodłowym gdzieś na parkingu.
Sam widziałem jak kolega wymieniał uszczelniacz przy kole zamachowym!sam i bez kanału


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 12 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: