Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 04 kwie 2008, 0:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

W dzien jak juz odpali wszystko jest ok,ale ranne odpalenie to katorga dla silnika i moich uszu. Podpompuje i w miare ok. Wycieku nigdzie nie widac,zaworki na pompie wymienione,filtr paliwa wymieniony. Co jeszcze mozna sprawdzic/wymienic?? Pompka reczna?

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 04 kwie 2008, 6:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 gru 2007, 9:25
Posty: 69
GG: 4796735
Lokalizacja: Szczecin

Pod słupkiem w pompce możesz mieć też zaworek.Może któryś z przewodów ssa lewe powietrze,sprawdz zaworek krańcowy na powrocie


Post Wysłano: 04 kwie 2008, 9:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 paź 2007, 19:22
Posty: 60
GG: 620372
Samochód: MAN 18.440 TGX XLX
Lokalizacja: Mazowieckie

Jeśli to taki zawór jak na rysunku nr:1 to wymieniaj w sklepie aż do bólu. Ja wymieniłem chyba ze 4 aż trafiłem na dobry. Niestety BOSCH to już nie to samo co kiedyś.


LINK


Ostatnio zmieniony 06 kwie 2008, 16:36 przez Igor, łącznie zmieniany 1 raz.
Zbyt długi LINK


Post Wysłano: 04 kwie 2008, 17:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 gru 2007, 9:25
Posty: 69
GG: 4796735
Lokalizacja: Szczecin

Pawelin właśnie chodzi mi o ten zaworek nr 1 który utrzymuje stałe ciśnienie na pompie.A bosch tak jak mówisz to szmelc nie firma


Post Wysłano: 06 kwie 2008, 16:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

W którym miejscu jest ten zaworek nr 1?? 2i3 wymieniłem ale tego nr 1 nie widziałem :roll:

Jeszcze tak myślę,ze może grzybek sie uklepuje pod obudowę - bo np wczoraj odpalił po nocy ok,ale w czasie dnia był zgaszony na 20min i już zaszczekał przez moment

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Ostatnio zmieniony 06 kwie 2008, 21:07 przez Łukaszz, łącznie zmieniany 1 raz.
Post pod postem.


Post Wysłano: 27 maja 2008, 14:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Juz jakis czas temu usterke usunalem - zapomnialem napisac ,bo komus moze sie czasem przydac.

Nie sprawdzalem szczegolowo oleju ( bo po co jak na 30tys nic nie bierze :) ) i to bylo bledem - zaczelo go troche przybywac - na mysl przyszla mi tylko jedna mozliwosc (wczesniej zmieniane byly tulejki pompowtryskow) leci z pompowtryskow - sciagnalem pokrywe zaworow,wytarlem do sucha okolice wtryskow i zaczalem reczna pompka pompowac - poleciala ropa. Lecialo na oringu pompowtrysku - serwis volvo w tarnowie podgornym zachowal sie ok i w ramach gwarancji na zakladanie tulejek pompowtryskow naprawa byla gratis + nowy olej.

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: