Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 cze 2007, 21:02
Posty: 299
GG: 7810080

Ile kosztuje na warsztacie coś takiego jak : wymiana poduszki u ciągnika i naczepy, siłownika hamulcowego, Okucie szczęk u naczepy i ciągnika z regeneracją rozpieraków i toczeniem bębnów. wymiana klocków hamulcowych i innych rzeczy które wam przyjdą na myśl. Zadaje takie pytanie ponieważ robie sam dla siebie ale znajomy sie pyta ile bym wziął za wymianę poduszki i nie wiem co mu powiedzieć. A na forum jest kilku dobrych mechaników i na pewno wiedzą za ile coś takiego robią czy ile co kosztuje. Za wszelkie informacje wielkie dzięki. :D :D


Post Wysłano: 01 kwie 2008, 23:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 kwie 2007, 15:40
Posty: 73
Lokalizacja: śląsk

80 netto za godzinę


Post Wysłano: 02 kwie 2008, 0:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 kwie 2007, 16:40
Posty: 1200
Lokalizacja: Bełchatów

Toczenie bebna 40 zł. za sztukę.Roznitowanie jednej szczęki 20 zł.Zanitowanie -na nitownicy- tak samo.

_________________
ego


Post Wysłano: 06 kwie 2008, 21:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 mar 2008, 10:12
Posty: 10
GG: 0

W serwisach renault 200 zł roboczogodzina jak jedziesz na ich częściach , a 500 jak masz swoje części.


Post Wysłano: 06 kwie 2008, 21:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2006, 13:25
Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra

Wiadomo ze najlepiej od razu uzgodnic przyblizona cene za calosc z czesciami.
Widzisz nie zawsze warsztacik, ktory za godzine bierze np 80zl netto okaze sie tanszy niz serwis w ktorym roboczogodzina kosztuje 200zl. Dlaczego ? W warsztacikach placisz od godziny i zwykle nikomu sie nie spieszy (na koniec ilosc godzin razy stawka). W serwisach natomiast z reguly jest cos takiego jak czasy standardowe za dana usluge. Nie wazne czy bedzie to robione z jakichs nieprzewidzianych przyczyn dwa razy dluzej (np urwie sie sruba itd). Zaplacisz tyle ile sie za taka usluge normalnie nalezy. Takze roznie z tym bywa i trzeba przekalkulowac co sie bardziej oplaci :roll:
Dla przykladu widzialem juz raz jak klient placil sporo wiecej w warsztacie, ktory robi "wszystko" za regulacje zaworow i pompowtryskiwaczy w Scanii, niz by zaplacil normalnie w serwisie - czyli zaplacil za swoja niewiedze.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: