1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu (np: Scania 124L Topline), dla dwóch samochodów identycznie (np: Scania 124L Topline, MAN TGA XLX). 2. Prezentujemy jedynie pojazdy z homologacją ciężarową i autobusy. 3. Opisujemy pojazd według wzoru: Marka: - Model: - Rok produkcji: - Przebieg: - Wyposażenie: - Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: - Obsługiwane kierunki: - 4. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 3 są obowiązkowe. 5. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu. 6. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.
Rejestracja:07 lip 2006, 11:06 Posty: 380
GG: 0
Samochód: Opel Zafira 2.0 DTi
Lokalizacja: Kraków
no sebo świetna sprawa z tymi obrysóweczkami
podobają mi sie te Twoje maniki, kolorek niebieściutki - prawie jak u mnie f90 od 2000 sie prawie niczym nie różni - jak dla mnie, ale oczy fachowców wypatrzą spore róznice. fachowcy to fachowcy
Powiem tak lepiej mi się jeździ f 90, gdyż jest miękki ma mymienione na przodzie resory, amortyzatory, amortyzatory kabiny, i okładziny i roczne bebny przetaczane auto idzie jak burza w f2000 w porumnaniu do f 90 jest troche mułowaty.
W f 90 do zrobienia zostało mi jeszcze retarder i klimatyzacja w temacie Mechanik można zobaczyć wysiłek moich napraw
Rejestracja:12 sie 2007, 21:47 Posty: 133
GG: 4492357
Samochód: MAN F 2000 19.414
Lokalizacja: Częstochowa
No no. Ładne mańki !. Masz taki sam tabor jak ja. F2000 19.414 (ty masz 26.414) i jescze f90 26:422 a ja mam 19:422 UnterFlur No nie taki sam ale bardzo podobny
_________________ Maschinenfabrik Augsburg Nürnberg AG w skrócie MAN 19.414 FE EVO
Dziś przyszło mi lusterko oczywiście nie takie jak w miało być i bez małych poprawek sie nie obyło urwana jest regulacja na boki skleilem ale po małym teście sterowania coś strzeliło i sterowanie siadło, jak będzie nowe ramie do lusterka zrobie sterowanie i założe je prawidowo
P.S Lusterko oczywiście orginał MEKRA
_________________ MAN
Ostatnio zmieniony 08 sie 2008, 22:56 przez sebotrucker, łącznie zmieniany 1 raz.
Rejestracja:12 sie 2007, 21:47 Posty: 133
GG: 4492357
Samochód: MAN F 2000 19.414
Lokalizacja: Częstochowa
Kolego pytanko jak sie jeździ z cysterką napełnioną do połowy. Czy to jest takie niebezpiecznie czy to bajki są ?
A no i jeszcze jedno mógłbys zdradzic ile cie mniejwiecej kosztowało przerobienie tego zderzaka tzn zderzak lampy halogeny plastiki wsporniki itp ? Jesli nie chcesz tu to na pw. Tez mam f90 i akurat zderzak popękany i sie zastanawiam czy warto bo moze wyjsc połowa wartosci auta.
Pzdr
Michał
_________________ Maschinenfabrik Augsburg Nürnberg AG w skrócie MAN 19.414 FE EVO
Więc tak jak auto jest zapełnione do połowy to stroche buje w każdy zakręt trzeba wchodzić nie więcej jak 60 a tak to jest spokojnie no i przy zatrzymaniu się auto przez jakis czas się jeszcze buja.
Koszt zderzaka to 2700zł uzywanyz tym , że reflektory są to zamienniki których nie polecam reszta orginał, jak masz juz mieniac to kupuj tylko i wyłącznie orginały szkoda kasy na zaminniki.
A trójkaty kolego juz tak były
No i jest dobrze bo ten man jeździ bez przyczepy.
Kolego Michałenter jezeli twój zderzak to orginał radze ci kupić żywice i poskelejać stary zderzak ja stary od f 90 posklejałem bo tez był popękany i sprzedałem za dobre pieniądze.
Rejestracja:13 maja 2008, 22:32 Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj:
No nie jest dobrze bo trójkaty odblaskowe mocuje sie na przyczepie, naczepie abyś wiedział ze to zespół pojazdów anie sama ciężarówka bez przyczepy
no tak. tylko ze ty wiesz o co chodzi, co oznacza trojkat czy tez podluzna odblaskowa tabliczka na naczepie, ale zapewne wiekszosc kierowcow, ktorzy nie mieli z tym stycznosci o tym nie wie. napewno na kursach na kat. A i B o tym nie ucza. co do manika. bardzo ladnie jemu po tym lekkim face liftingu
_________________ Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.
Rejestracja:12 sie 2007, 21:47 Posty: 133
GG: 4492357
Samochód: MAN F 2000 19.414
Lokalizacja: Częstochowa
sebo teraz mam na aucie polski handmade po stłuczce czyli popękany i dlatego interesuje sie liftingiem Ale oryginał mam tez w garazu, niestety pęknięty na miejscu srub. Tzn lewą lampę mam urwaną od reszty. Tego raczej nie skleje. musiałbym wklejac jakies płaskowniki i pobawic sie z nitownicą.
_________________ Maschinenfabrik Augsburg Nürnberg AG w skrócie MAN 19.414 FE EVO
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 30 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę