Cytuj:
Ten jeden pin jest od ABS-u jak go złącze z masą świeci się żólta kątrolka ABS dobra czyli ten pin odpada
Chyba nie rozumiesz o co chodzi ten pin niema nic wspulnego z absem ani pozostała reszta z 15 pinów w tym gnieżdzie. Cos masz skopane w samochodzie bo ta żółta kontrolka powinna się zapalić jak podłączysz ten 7 pinowy przewód euro od swiateł do przyczepy. Odpowiedzialny za to może być układ świateł awaryjnych który wykrywa przepaloną żarówkę w kierunkowskazach oraz czy jest podłączony kabel od świateł do przyczepy.
Cytuj:
jak znaleść ten pin od centralnego smarowanie trzeba pociągnąć kabel od gniazdka do kabiny i przekręcać kluczykiem i szukać napięcia na pinach wtedy gdy przez 3 sekundy pali się kątrolka od centralnego
Tesz nie tak bo nikt nie powiedział ci że tam znajdziesz na 100% zasilanie do centralnego skoro w przyczepie od centrala jest gniazdo 4 pinowe.
Pozatym musisz zrozumieć że układ centralnego smarowania w samochodzie niema nic wspulnego z tym w przyczepie. Są to dwa odzielnie działające układy centralnego smarowania i wygląda to tak że pojazd który ciagnie przyczepę z centralem sam nie musi takiego układu posiadać.
Generalnie gniazdo 15 pinowe zatępuje dwa gniazda euro 7 pinowe jedno z bolcem masowym i bez bolca masowego.
Gniazdo euro z bolcem pod 7 pinów ma podłaczone tak
górny pin masa
górny pin lewy i prawy światła postojowe
dolny pin lewy i prawy kierunkowskazy
dolny pin światło stop
środkowy pin światło przeciwmgielne
Gniazdo euro bez bolca
pin bez bolca masa
jeden pin od swiateł cofania
czasem jeden pin do świateł przeciwmgielnych
I zostają jeszcze 4-5 wolnych pinów które różnie są wykorzystane np do sterowania podnoszenia oś lub do włanczania oświetlenia w przestrzeni ładunkowej lub załączenia świateł błyskowych kogutów