Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 05 maja 2008, 18:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 kwie 2008, 20:40
Posty: 11
GG: 0

Mam mały problem z podłączaniem przewodów pneumatycznych. Niby wiem jak złapać, podpinałem je już pare razy ale często coś mi nie wychodzi


Ostatnio zmieniony 26 maja 2008, 22:43 przez Kaliszanin, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 05 maja 2008, 18:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2008, 21:17
Posty: 151
GG: 0

To jest banalnie proste. Może w tym drugim jest coś troszke inaczej podgięte i Ci nie chce wejść. Pośliń sobie gumki, może to Ci pomoże. Ja zawsze tak robie, wtedy się tak nie psują i łatwiej się podpina. Musisz dojść do wprawy i tyle.


Post Wysłano: 05 maja 2008, 19:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 kwie 2008, 20:40
Posty: 11
GG: 0

No właśnie też wydaje mi się to proste a mimo to nie zawsze wychodzi. Niechciał bym umoczyć egzaminu na podpinaniu przewodów dlatego zastanawiam się co robie nie tak :roll:


Post Wysłano: 06 maja 2008, 9:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

No ja też sporo się z tym mordowałem ale musisz równo przystawić gumge do gumki i mocno pociągnąć wtedy ładnie się zapnie a jeżeli będziesz to robił powoli to krzywo się zapina i powietrze spiepsza :wink:

_________________
MAN


Post Wysłano: 11 maja 2008, 0:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 cze 2007, 18:01
Posty: 25
Lokalizacja: chełm

ja mam podobną technikę do moich przedmówców. Odziedziczyłem ją od mojego taty i widziałem już u wieeelu kierowców.
Zawsze najpierw po prostu pluje w końcówkę tak, by ślina pokryła gumki. ;D Może to trochę ohydne i paskudne ale naprawdę działa. Po takim zabiegu końcówkę ustawiasz równo do drugiej i energicznym ruchem pociągasz do siebie i wszystko powinno "prądzić" :D
Nie wiem tylko czy takie plucie na końcówki nie spotka sie z niezrozumieniem i nietolerancją egzaminatora, dlatego radziłbym uważać z tą techniką.

_________________
VOLVO FH12 420 - THE KING


Post Wysłano: 11 maja 2008, 9:10

Czasem pomaga przystawienie "kłódki" do "kłódki" dociśnięcie mocne prawą dłonią a lewą pociągnąć w dół. Często tak ciasno siadają kłódki Knoor-a, Haldex-y łatwiej się zamyka.


Post Wysłano: 24 maja 2008, 8:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 maja 2008, 23:51
Posty: 4
GG: 13215249

a ja nie będe sie mądrzył jak to robić dobrze najpierw zobacz czy ktoś do trailerki nie zamontował palm coupling-ów od ciągnika (w trucku gumka.bądź plastik przy zapinaniu wciska sie do środka, a naczerpie powinna być jak by na stałe)ale tym sie nie martw,kup sobie przekinki na okrągłe złączki i takież przewody do konia zresztą dasz sobie rade. pozdrawiam


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: