Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 25 maja 2008, 19:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 maja 2008, 17:57
Posty: 2
GG: 0

Witam.Mam problem z odpaleniem Volvo Fh12 jak jest ciepły silnik.Z zimnym silnikiem odpala za pierwszym razem,a z ciepłym nie ma szans.Od czasu do czasu daje się odpalić jak się spuści nabite powietrze.Może ktoś miał taki problem,proszę o pomoc.Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 25 maja 2008, 20:57 przez pedro, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 25 maja 2008, 19:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Może ci się w volvie zaciera sprężrka skoro spuszczenie powietrza pomaga ale może to być zbiek okoliczności

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 25 maja 2008, 20:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 mar 2007, 21:35
Posty: 129

Witam .Kolego podałeś za mało szczegółów czy próbowałeś pompować pompką paliwo i czy odpali ,a morze odkręć odpowietrznik na głowicy i sprawdź czy jest powietrze ,jak jest wszystko ok to prawdopodobnie masz już uszkodzone pompo wtryski Pozdrawiam


Post Wysłano: 25 maja 2008, 21:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 maja 2008, 17:57
Posty: 2
GG: 0

Dzięki za podpowiedź .Tylko jak by były pompowtryski to by wcale nie odpalał.Za każdym razem odpala jak nie ma powietrza.


Post Wysłano: 25 maja 2008, 21:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 mar 2007, 21:35
Posty: 129

Dla mnie to jest totalnie bez logiki


Post Wysłano: 26 maja 2008, 4:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 maja 2008, 3:47
Posty: 23
GG: 0
Lokalizacja: Zyrardow

Siemka! Dla mnie ma to sens i logike.silnik na pompie rzedowej,czy na pompo-wtryskach? Silowniczek od gaszenia silnika nie odbija do konca! To dlatego jak spuscisz powietrze to zapali,bo wraca do swojej pozycji.pozdro!


Post Wysłano: 26 maja 2008, 7:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
Siemka! Dla mnie ma to sens i logike.silnik na pompie rzedowej,czy na pompo-wtryskach? Silowniczek od gaszenia silnika nie odbija do konca! To dlatego jak spuscisz powietrze to zapali,bo wraca do swojej pozycji.pozdro!
W FH12 nie ma siłownika do gaszenia ale można by sprawdzić czy chamulec silnikowy ten montowany na turbinie czasem się nie zacina a właściwie elektrozawór od powietrza i nie zamyka wylotu spalin z kolektora wylotowego przez co może dławić silnik i dlatego nie zapala

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 26 maja 2008, 17:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 maja 2008, 3:47
Posty: 23
GG: 0
Lokalizacja: Zyrardow

Dlatego pytalem czy rzedowka,czy pompo-wtryski.ktory rok volva?
Kolega dobrze ci podpowiada.moze byc to tez czujnik hamulca silnikowego.pozdro!


Post Wysłano: 27 maja 2008, 9:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 mar 2007, 21:35
Posty: 129

Witam najlepiej odkręć przewód do siłownika górskiego ,zaślepić go i testować (ale jeszcze nie słyszałem aby to miało wpływ na odpalanie) a w volvo FH12 nigdy nie było pomp rzędowych


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: