Zgadzam się jak najbardziej z kolegą
mirowski że to jest najlepsze rozwiązanie.
Ale widziałem u kolegów takie wynalazki że szok i dziwią się że baterie im padają np:
Instalacja w samochodzie to 24V, podpięta fabrycznie przetwornica DC/DC 24Vna12V do przetwornicy gniazdo zapalniczki, do gniazda zapalniczki(12V) podpięta przetwornica DC/AC 12V na 220V a do tego później dopiero zasilacz do ładowania laptopa (dołączony przez producenta laptopa).
I gdzie tu się dziwić że komuś aku pada po kilku godzinach ładowania laptopa i jeszcze jak aku słabe to już wogóle tragedia no i czasem podłączenie "zapalniczkowe" ma wiele do życzenia.
Najlepiej jak najmniej przetwornic i jak najlepsze połączenia czyli co kolega
mirowski pisał 24V na 18V (ewentualnie wg. potrzeby) najlepsze rozwiązanie i najmniej strat energii.
Napisz do tego gościa:
remnet@o2.pl może wykona ci przetwornicę w dobrej cenie.