Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 08 cze 2008, 15:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 lut 2008, 21:11
Posty: 70

W scani mojego taty gdy ponosi sie kabinę nagle wymyka sie z pod kontroli i przechyla sie bez pompowania siłownikiem a następnie zatrzymuje i po kilku krotnym dopompowaniu siłownikiem do podnoszenia kabiny kabina przechyla sie całkowicie do przodu bez pompowania po prostu tak jak by łapała luz co jest tego przyczyną podobnie jest z składaniem i sie boimy że przy którymś podnoszeniu kabina w końcu sie urwie .

_________________
Jeszcze moje teksty nie zginęły hehe.


Post Wysłano: 08 cze 2008, 20:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 gru 2005, 14:59
Posty: 317

Nic się nie urwie. Olej jest gęsty i Ty namachasz pewną wysokość i ona sobie powoli idzie do góry mimo że Ty już przestałeś pompować. Rzecz normalna przynajmniej moim zdaniem

_________________
...::: VOLVO :::...
PL, CZ, SK, UA, D, F, LT, H, RO, SLO, I, RSM, A


Post Wysłano: 08 cze 2008, 22:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 kwie 2007, 16:40
Posty: 1200
Lokalizacja: Bełchatów

Też tak uważam. Dla pewności i spokoju sumienia wystarczy porównać z inną

_________________
ego


Post Wysłano: 08 cze 2008, 23:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 lut 2008, 21:11
Posty: 70

Ale jag byście zobaczyli jak to wygląda jak ta kabina lecia olej jest za każdym razem do kabiny dolewany przed podnoszeniem bo z siłownika on ucieka .

_________________
Jeszcze moje teksty nie zginęły hehe.


Post Wysłano: 08 cze 2008, 23:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 paź 2007, 13:26
Posty: 67

przeciez to normalne .. Actros kładzie się np o wiele niżej o magnum nie wspomne ... a kabina sama łapie przeciązenie do przodu ... dla uspokojenia :od strony kierowcy zaraz za schodkami, gdy podniesiesz kabine jest specjalne usztywnienie trzymajace kabine , po to by nie poleciała dalej oraz aby siłownik nie cierpiał

_________________
Najlepsza cięzarówka to taka... która sie nie psuje ;-d


Post Wysłano: 08 cze 2008, 23:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 kwie 2007, 16:40
Posty: 1200
Lokalizacja: Bełchatów

Olej z siłownika ucieka i co? Łatwiej dolewać niż coś z tym zrobić?

_________________
ego


Post Wysłano: 09 cze 2008, 9:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 wrz 2007, 17:44
Posty: 576
GG: 1695456
Lokalizacja: Warszawa

Cytuj:
Olej z siłownika ucieka i co? Łatwiej dolewać niż coś z tym zrobić?

oczywiscie że tak :)

litr oleju ATF = 22zł , i wystarcza na około 15 podniesień kabiny

regeneracja siłownika = 350złotych


czyli około 15 litrów ATFa /hurtem taniej/ czyli około 225 podniesień kabiny, licząc raz w tygodniu to wychodzi jakieś 5 lat :D



koledze autorowi wątku moge podpowiedzieć - założyć na doł siłownika dwie reklamówki, tak zeby ten atf nie kapał na ziemie i plam nie zostawiał, potem taśmą szarą 'gadzią' zakleić i zapomnieć. Raz na miesiąc pełne oleju reklamówki wymieniać :D

_________________
Krzysiek


Post Wysłano: 09 cze 2008, 15:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 lut 2008, 21:11
Posty: 70

Cytuj:
przeciez to normalne .. Actros kładzie się np o wiele niżej o magnum nie wspomne ... a kabina sama łapie przeciązenie do przodu ... dla uspokojenia :od strony kierowcy zaraz za schodkami, gdy podniesiesz kabine jest specjalne usztywnienie trzymajace kabine , po to by nie poleciała dalej oraz aby siłownik nie cierpiał
A w scani taki usztywniacz jest bo takiego to ja nic takiego u nas nie widziałem jak możesz daj fotke oks .

W scani jest takie uszty
Cytuj:
Olej z siłownika ucieka i co? Łatwiej dolewać niż coś z tym zrobić?
wnianie

Siłownik był naprawiany ale tak naprawili że hej a olej ucieka bo chyba to taka ich wada .

_________________
Jeszcze moje teksty nie zginęły hehe.


Post Wysłano: 10 cze 2008, 13:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 kwie 2007, 16:40
Posty: 1200
Lokalizacja: Bełchatów

Ostatnia Scania jaką użytkowałem to była 113 i nie miala żadnych wycieków z siłownika.A to,że "taka ich wada" powinien stwierdzić zakład który to regenerowal i odmówić naprawy.Jeśli naprawial to jest coś takiego jak gwarancja.

_________________
ego


Post Wysłano: 10 cze 2008, 14:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 lut 2008, 21:11
Posty: 70

Ale w siłowniku było coś innego naprawiane bo nie podnosił kabiny jak przyjechała z Francji .

_________________
Jeszcze moje teksty nie zginęły hehe.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: