Najładniejsze są te na pierwszym i czwartym zdjęciu od góry, chociaż to chyba ten sam. Stary ale ładnie zachowany, prawie wszystko wygląda na oryginalne.
Tak, ten sam sprzęt. Oryginalna kabina z niskim dachem, siedzenia z krótkimi oparciami, stara deska rozdzielcza, na zdjęciach był świeżutko po remoncie. Podobnie wyglądał ten czerwony ale przeszedł kurację odmładzającą... Jako ciekawostkę dodam, że ten biały miał silnik z Turbo.
łe to ja widzę że ty chyba jakiś zakochany jesteś w tych starach że cały czas nimi pomykasz
Mi się osobiście JELCZ-e bardzie podobają od starów może dlatego że całe dzieciństwo przejeździłem właśnie Jelonkiem Ale stary też nie są niczego sobie
Węże są do trąbek pneumatycznych, a czy ja dobrze widzę że ten Star na dole ma felgi Trilex. Moim zdaniem to nieładnie wygląda, lepsze są oryginalne. Felgi Trilex wymagają chyba innych mostów. Wiem że niektórzy zakładają mosty Jelcza, bo tylny most Stara nie należy do najtrwalszych.
Star 200 spala ok 20 litrów paliwa na 100 km i może ciągnąć za sobą przyczepe o DMC 8500kg. do Starów 200 były przeznaczone przyczepy Autosan D50 o ładowności 6000kg. Star 28 różni się od stara 29 tym że 28 to diesel tzw. rzęch o mocy 100KM jak się nie mylę. A29 to benzyniak. Star 200 Rózni się od nich Ramą gdyż jest ona masywniejsza ładownością gdyż wzrosła ona z 5000 do 6000 kg. Tylnym mostem skrzynią biegów, Kabiną w późniejszym okresie, silnikiem.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 12 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę