Cytuj:
- Na co szczególnie zwrócić uwagę zaczynając taką pracę?
- Jakie trudności mogą mnie spotkać na początku?
- Czy to prawda, że pracując jako kierowca wywrotki nie obowiązuje mnie tachograf?
- Czy do jazdy betonomieszarką potrzebne są jakieś dodatkowe uprawnienia?
Szczególną uwagę należy zwrócić na:
- dobrze rozmieszczony ładunek na wywrotce, żeby nie naładowali ci np. więcej na lewą stronę
- kiprowanie musi odbywać się na rónym terenie - sam jeżdżę wanną i często na budowie wychodzę z kabiny i patrzę jak stoi, bo nawet jak jest lekko krzywo to od razu się przestawiam
- musisz mieć własne zdanie i być odporny na "k*wa po h*j żeś tu wjechał", na budowie to standard, nawet jak poklepią cię 10 razy po plecach i pochwalą to za 11 razem zrównają się z ziemią, tam pracują głównie chamy włącznie z kierownictwem (bez urazy ale taką mamy rzeczywistość w Polsce)
- czasem każą się wyładowywać tam gdzie im pasuje albo wjechać ci w terez gdzie leżą ostre kamienie, bo im jest tak wygodniej gdyż będą mogli szybciej np. wyrównać teren, nie patrz na nich tylko rób tak żebyś nie uszkodził sprzętu.
- klapa z tyłu pamiętaj żeby ci się nie wbiła przy kiprowaniu, zawsze jak trochę materiału zleci to delikatnie odjedź od "kupki"
- robota to ogólnie harówa i ręce masz brudne od momentu wejścia do kabiny
- nie zawracaj na miejscu bo oponki mogą mieć wystrzał
- częste kontrole Policji
Ogólnie trochę tego jest ale nauczysz się w pare dni.
Ja jeźdżę na wywrotce ale tylko dlatego że mamy swoje auta. U kogoś nie jeździłbym nigdy w życiu.
Pozdrawiam.