Firma "Euro-Truck" Sp. z o. o. związana jest z szeroko pojętym zakresem usług motoryzacyjnych, dotyczących sprzedaży i obsługi środków transportu, a także bezpośrednio pełnej obsługi logistycznej i spedycyjnej transportu krajowego i międzynarodowego. Nowoczesna siedziba, wciąż rozbudowywana pod kątem zapotrzebowania klientów oraz własnych planów stwarza możliwości ciągłego rozwoju, również w segmencie sprzedaży samochodów dostawczych, używanych ciągników siodłowych oraz naczep różnych. Zaczynaliśmy w roku 1987 jako mała firma transportowa "Podkowa" Sp. o.o. Dzisiaj plasujemy się w pierwszej 20 firm transportowych w kraju oraz dysponujemy taborem ponad 100 zestawów, a także ok. 20 samochodów dostawczych, spełniających normy EURO 1, 2 i obecnie kupowane samochody wyłącznie z EURO 3.
Od 1996 roku prowadzimy autoryzowaną sprzedaż i serwis naczep Schmitz-Cargobull, a także autoryzowany serwis firm takich jak IVECO, BPW, SAF, KNORR, WABCO z bardzo dobrze zaopatrzonym magazynem części zamiennych, opon i kompletnych kół. W swoich codziennych zmaganiach w dążeniu do pełnego zadowolenia klienta, "Euro-Truck" stawia szczególny nacisk na terminowość, solidność i bezpieczeństwo. Obsługiwani klienci strategiczni, zarówno na terenie kraju jak i zagranicy, mają możliwość stałego monitorowania swojego ładunku, dzięki działającemu w 100% systemowi satelitarnej nawigacji pojazdów. Doświadczony personel i zarząd dbają również o kwestie ekologiczne oraz jak najlepsze relacje ze środowiskiem lokalnym, firmami współpracującymi - dostawcami i klientami, a także konkurencją. Mamy nadzieję, że jesteśmy odbierani na rynku jako solidny partner dla innych firm.
Czołowy europejski producent naczep firma Schmitz Cargobull AG koncentruje się głównie na sprzedaży naczep chłodniczych, izotermicznych, plandekowych oraz samonośnych. Pomimo łatwo dostrzegalnej recesji, naczepy Schmitz zwiększają swój udział w rynkach europejskich m.in. dzięki wprowadzaniu wciąż nowych rozwiązań technicznych, mających na celu dostosowanie się do potrzeb klientów oraz zwiększenia jakości użytkowanego sprzętu. Wprowadzane z sukcesem w Europie rozwiązanie podwozi modułowych (nitowanych) zostało przyjęte pozytywnie także w Polsce. Od wiosny 2002 prawdziwą innowacją stały się podwozia ocynkowane, dające możliwość przedłużenia gwarancji na korozję do 10 lat.
Prawdziwą nowością są z kolei naczepy kurtynowe, dwupokładowe, które umożliwiają załadunek 67 europalet na jednej naczepie. Rozwiązanie to, stosowane od początku roku 2003, jest narazie w Polsce wykorzystywane jedynie przez samego importera, czyli firmę Euro-Truck. Pozwala ono natomiast zmniejszyć koszty transportu towaru z korzyścią zarówno dla przewoźnika, jak i dla klienta. Dotyczy ono oczywiście przewozu ładunków nieprzekraczjących dopuszczalnej w Polsce masy DMC, a więc ładunków lekkich i średnich, które z różnych względów mogą być piętrowane wyłącznie z udziałem drugiego pokładu.
Biorąc pod uwagę doświadczenie firmy Schmitz w stosowaniu od wielu lat drugiego pokładu w naczepach chłodniczych, liczymy na sukces - także w segmencie naczep kurtynowych.
http://www.euro-truck.pl/