Dość dziwne, że ktoś uznaje pytanie się pracodawcy o warunki pracy za coś niestosownego, bo można po prostu czasem nieźle wdepnąć
Inna bajka, że czasem nie wiadomo o co się pytać (zwłaszcza jak się nie ma doświadczenia), lub w czasie rozmowy coś tam zostanie pominięte, bądź też umknie uwadze. Z tego względu ja zwykle umawiam się w miarę możliwości z pracodawcą, że jeden dzień (jedną trasę) jadę ze "starym" kierowcą i na własne oczy przekonuję się z czym przyjdzie mi się zmagać... Ale jakoś nigdy mnie nic nie przeraziło do tej pory
Marix, to co piszesz o swoich nie najlepszych warunkach pracy to nic nadzwyczajnego. Wiele jest firm które tak traktują swoich pracowników, bo to w sumie tylko B, więc jak będzie zbytnio się burzył i fikał (choćby miał rację), to i na dobrą sprawę mogą wziąć kogoś z ulicy i też będzie jeździł - i "kariera" się kończy
Biorąc pod uwagę wiek, doświadczenie, możliwości czasowe co do zatrudnienia, to nie ma możliwości zatrudnienia gdzieś, gdzie jest w miarę normalnie. A bywają i takie firmy, że naprawdę dbają o ludzi i sprzęt.
Ty jeszcze nie masz tak źle, bo Cię nikt nie pogania. Ja musiałem w cztery godziny (docelowo, ale dużo zależało od "dużego" transportu, a jeszcze więcej od magazynu, więc bywało ostro czasem - czas docelowy objazdu spadał nawet do 2h
) zrobić trasę prawie 200km, z 40-stoma punktami przeładunkowymi (żeby nie było to nie całe auto, ale coś schodziło i coś za to wchodziło, nie jak w kurierce
). Średnia prędkość na trasie nie schodziła poniżej 120km/h, a i tak spóźnienia były na porządku dziennym, bo nijak auta nie dało się rozpędzić powyżej 140 (155 z duużej górki
).
P.S.
Też jeździłem w nocy i bozi za to dziękuję, bo jak w aucie nie było nawet wspomagania (tutaj co niektórzy "starzy wyjadacze" pewnie się pośmieją chwilę) to klimy tym bardziej niet
_________________
A/B/BE/C/CE/D/DE
Star 244/Atego 1223/F2000 32.403/FH13 440/TGA 18.480/TGS 18.440/Axor 1840/Stralis 450
Solbusy/SOR-y/Setry
Oświetlenie i nagłośnienie ostrzegawcze - montaż, naprawa, modyfikacje