Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6331
Lokalizacja: Wrocław

może w trakcie wakacyjnego czasu kolegom umknąło dość ważne wydarzenie.
weszło w życie rozporządzenie ministra infrastruktury w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy.

radzę się zapoznać uważnie: http://www.infor.pl/skany/spis.php?rodz ... 5&str=0001.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 gru 2007, 11:07
Posty: 394
Lokalizacja: podlasie

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 paź 2006, 19:49
Posty: 7
Lokalizacja: opole lub.<teraz anglia>

musze przyznac ze czesc specjalistyczna kwalifikacji wstepnej w zakresie bloku C,C+E,C1,C1+E jest potrzebna i na tym powinny te zmiany w ustawie zakonczyc sie ,plus dodatkowo zajecia praktyczne na torze.Wedlug mnie czesc podstawowa to stanowczo za duzo niepotrzebnych rzeczy np.pkt1.1-czy naprawde potrzeba az 30 godzin zeby omowic te kwestie?przeciez takie rzeczy ktos kto chce znajdzie w intrnecie np.na tym forum :D :wystarzy tylko chciec poszukac. Druga kwestia to pkt3.6-czy do tego potrzebne jest panstwo,komisja egazaminacyjna itp?Przeciez to jest wewnetrzna sprawa firm.Zgadzam sie ze kwestia bezpieczenstwa i techniki jazdy sa niezbedne,ale ilosc teorii w innych tematach jest naprawde zbyt duza -a wkonsekwencji koszt kursu. ps.nie sadze aby to dobrze wplynelo na sytuacje finansowa firm przewozowych typu pks,mpk.W malych miasteczkach to nie bedzie mialo sensu wydawac tyle kasy na te wszystkie uprawnienia jesli przewoznik zaoferuje kwote ok 1000-1500zl/m-c.

_________________
tomy


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2007, 22:31
Posty: 411
Lokalizacja: Kielce/Ipswich

Cytuj:
W malych miasteczkach to nie bedzie mialo sensu wydawac tyle kasy na te wszystkie uprawnienia jesli przewoznik zaoferuje kwote ok 1000-1500zl/m-c.
mniemam ze chodzi ci ze to kierowca ma wydac.
nie wiem czy sie znajdzie głupi, jak sie znajdzie dobrze dla przewoznika
jak nie, nie bedzie miał wyjscia, kanarka nie wsadzi do auta
pozatym juz minimalna krajowa wynosi ponad 1000 (a jezeli nie to bedzie od stycznia - choć tu naprawde nadstawiam policzka bo nie chce mi sie sprawdzic a moge nie pamietac)
wiec ta twoja tolerancja to 1000 zł za nisko spadła.
ja naprawde chciałbym poznać kierowce zawodowego, z minimum 2-3 lata dośw, kat CE, kursy, badania itd i pracuje z tym wszystkim 168 godzin w miesiacu (168 lub wiecej - do 240 powiedzmy) jeszcze w domu raz na tydzien :P za 1000 zl - S.P.O.K.O


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 gru 2007, 11:07
Posty: 394
Lokalizacja: podlasie

Cytuj:
Cytuj:
W malych miasteczkach to nie bedzie mialo sensu wydawac tyle kasy na te wszystkie uprawnienia jesli przewoznik zaoferuje kwote ok 1000-1500zl/m-c.
mniemam ze chodzi ci ze to kierowca ma wydac.
nie wiem czy sie znajdzie głupi, jak sie znajdzie dobrze dla przewoznika
jak nie, nie bedzie miał wyjscia, kanarka nie wsadzi do auta
pozatym juz minimalna krajowa wynosi ponad 1000 (a jezeli nie to bedzie od stycznia - choć tu naprawde nadstawiam policzka bo nie chce mi sie sprawdzic a moge nie pamietac)
wiec ta twoja tolerancja to 1000 zł za nisko spadła.
ja naprawde chciałbym poznać kierowce zawodowego, z minimum 2-3 lata dośw, kat CE, kursy, badania itd i pracuje z tym wszystkim 168 godzin w miesiacu (168 lub wiecej - do 240 powiedzmy) jeszcze w domu raz na tydzien :P za 1000 zl - S.P.O.K.O
kolega mial na mysli male hurtownie spozywcze z jednym starem i kilkoma lublinkami.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 paź 2006, 19:49
Posty: 7
Lokalizacja: opole lub.<teraz anglia>

kselu1-tez mam to szczescie ze na razie pracuje sobie spokojnie w anglii,ale pochodze z lubelskiego i zapewniam cie ze sa firmy ktore placa takie pieniadze za miesiac pracy.PPKS Pulawy ,PKS Lublin ,Zamosc i cala tzw. sciana wschodnia.Nie wypowiadam sie na temat kierowcow na trasach miedzynarodowych,bo nie jestem w temacie,ale jw.mam kolege ktory pracowal prawie 5 lat w jednej z ww. firm [Pulawy]i zrezygnowal z tej pracy -wyjechal za granice.Jego zmiennik -mezczyzna ok 45 lat z 20 letnim stazem tez zrezygnowal -[podjal prace na cysternach spozywczych w okolicy]. Odnosnie tych nowych zasad szkolenia to jak dla mnie chodzi tylko o kase .wlasnie uczeszczam na kurs na przewoz rzeczy podstawowy [jestem na urlopie- a zawsze w zyciu sie przyda]i to co tam prezentuja to kpina .-jakioes wzory matemat.opisujace sily dzialajace na pojazd ,regulki ,[wycenzurowano] a z waznych rzeczy nic,tylko tak aby zlecialo.Dzis cosik tam jeden z wykladowcow czytal cos na temat ekonomicznego spalania-zadnych szczegolow i znow nastepny temat .Tak na okraglo .Np:ogolniki w stylu nalezy odpowiednio dobierac przelozenia do predkosci jazdy-przeciez takie rzeczy to kazdy wie ,albo wykorzystywac moment obrotowy silnika i zadnych szczegolow poza tym .Chyba podpowiem mu jutro zeby spojrzal sobie na strone internetowa szkola jazdy scania ,lub volvo itp to uzupelni swoj zasob wiedzy szczegolowo. Odnosnie szkolenia kierowcow- wg. mnie tylko kierowcy z przynajmniej kilkuletnim doswiadczeniem w prowadzenie zestawu, badz autokaru ,powinni przekazywac wiedze odnosnie techniki kierowania pojazdem i spraw na ktore nalezy uwazac na drodze .

_________________
tomy


Ostatnio zmieniony 02 wrz 2008, 21:18 przez Toreba, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie piszemy dwóch postów na raz, używamy opcji "Zmień".


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2007, 22:31
Posty: 411
Lokalizacja: Kielce/Ipswich

szczęscie, nie szczęscie, jak jestes to widzisz ze raju tu tez nie ma :P
ja jestem ze świętokrzyskiego więc nie ma takiej dużej róznicy w położeniu geograficznym
u mnie pensje na np 12 tonówce w hurtowni - 4-8 punktów na dzień -2400-2800
na wywrotce - 1800-2900
jest duze zróżnicowanie w zarobkach w tej branży co sie wiąze ze zróżnicowaniem w wykonywanej pracy
jeżeli jeden drugi i trzeci zrezygnuje to w koncu trzeba bedzie podniesc pensje, rynek to ustali.
jezeli te pks nie wytrzymaja ja wierze ze znajdzie sie ktos kto z tego zrobi interes i kierowcy zapłaci


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: