Pamiętaj że bierzesz odpowiedzialność za swoje wypowiedzi, dlatego ostrożnie dobieraj słowa uwzględniając fakt, że nie jesteś wystarczająco anonimowy.
Administrator forum, zastrzega sobie prawo do usuwania wątków bądź pojedynczych wypowiedzi, na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną o treści:
„Nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych”.
Ja mogę coś dodać. Jazda na działalności, trzech kierowców na samochód, którzy zmieniają się po "tarczkowym" okresie pracy, czyli codziennie są w domu. Normy spalania wyśrubowane na max. 32l/100 km, chłopaki nie jeżdżą więcej jak 80km/h Zarobki, po odliczeniu wszystkiego, wynoszą między 3000 - 4000 zł. Z tego, co wiem, ciężko się tam dostać
Euro Transów jest w całej Polsce pełno, ale chodzi tu o całe srebrne zestawy, tylko i wyłącznie Mercedesy Axory oraz MAN-y TG-a, oczywiście w niskich kabinach Z tego, co wiem, niedawno otworzyli oddział w Bydgoszczy.
Rejestracja:30 maja 2007, 22:48 Posty: 42
Lokalizacja: jestem?
Cytuj:
w warszawie maja axory oraz many tga. jezdza glownie pod patelniami ale widuje ich takze pod cementonaczepami.
Są też Axory w wysokich kabinach, są Scanie R oraz Dafy CF w wysokich kabinach oraz XF105 SC.
Jedyne Actrosy jakie widziałem to 4-osiówki pod "gruszkami" z cementem.
Ja sie dostałm wlasnie do euro- trans w Bydgoszczy zero problemow z przyjeciem było firma naprawde w parzadku nie toleruja przekretow z tarczkami 4-7 kursow dziennie z betonem oczywiscie grucha a co do auto to ja dostałem Mana TGA 2 latka z przebiegem 60 tys . Zarobki 120O zł podstawy do tego 40 zł za kazdy kurs do 50 Km za kurs powyzej 50 Km x 40 zł . w miesiacu chlopaki maja od 80-130 korsow wiec łatwo policzyc wypłata od 3800 do nawet 6000 zł . Ale jest jedno ale tak jak kolega napisał trzeba własna działalnosc załozy i zus , us opłacac sobie samemu ale i tak po opłaceniu wszystkiego wychodzi sie na swoje .
_________________ Co z tego ze bedzie miał mocne auto skoro nie bedziesz umiał nim jezdzic
to zalezy, jezeli np. kierowca z wrocławia ma jak jeździ do strzegomia to średnie spalanie nie moze przekroczyc normy inaczej ma obciążenia za paliwo. Jak jedzie do poznania czy warszawy to te normy są inne i wtedy moze przycisnąc. mam nadzieje ze jest to zrozumiałe.
Tata na tym Actrosie ma normę 58 litrów i chyba na godzinę stania 3 litry , i nie przejmuje się że samochód spali 30 litrów czy 80 litrów
Był okres gdy jeździli na lotnisko ( kolo 5 min drogi od betoniarni ) i "przepał" wynosił na miesiąc po 250 litrów i nie było z tego żadnych konsekwęcji
zalezy od kierownika też sporo. także nie ma sprawiedliwosci na tym świecie. bo kierowcy z warszawy mogą sie nie przejmowac przepałami bo nic im nie zrobią, ale kierowcy z innych miast mają juz normy wyśrubowane
zalezy od kierownika też sporo. także nie ma sprawiedliwosci na tym świecie. bo kierowcy z warszawy mogą sie nie przejmowac przepałami bo nic im nie zrobią, ale kierowcy z innych miast mają juz normy wyśrubowane
Mój tata jeździ w Łodzi i ta norma nie jest aż tak wyśrubowana
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 13 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę