Strona 9 z 28 [ Posty: 550 ] Przejdź na stronę Poprzednia 17 8 9 10 1128 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 01 sie 2008, 17:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 mar 2008, 21:05
Posty: 390
GG: 5236488
Samochód: ŁOPEL
Lokalizacja: GRUDZIADZ

Do Szanownego Kolegi EUROKRAN
Cytuj:
gulin, kolego Ty nie bądź taki mądry....
Cytuj:
Hans, jak coś to na mailu się skontaktujemy, bo co niektórych drażnią wypowiedzi innych albo nie wiem o co im chodzi. Wydawało mi się że to forum jest po to by dzielic się własnymi doświadczeniami, ale chyba nie wszyscy tak uważają... Pozdrawiam
jakie doświadczenie masz na myśli?
Cytuj:
Owszem, na codzień nie pracuje na żadnym dźwigu a jedynie czasem w zastępstwie, posiadam uprawnienia do pracy żurawiami bez ograniczeń udźwigu wraz z odpowiednimi szkoleniami do ich obsługi. Wbrew tego co niektórzy myślą, wiem dokładnie o czym pisze.
nigdy nie będziesz mial wiedzy praktycznej póki nie poracujesz...przykro mi...A ty hans się nie przejmuj,nie trawię kolegi EUROKRAN od dawna..


Post Wysłano: 01 sie 2008, 22:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 lip 2007, 19:24
Posty: 40
Lokalizacja: Szczecin

no comment...

_________________
http://www.kran.com.pl


Post Wysłano: 02 sie 2008, 10:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Cytuj:
A ty hans się nie przejmuj,nie trawię kolegi EUROKRAN od dawna..
Forum nie jest od prania prywatnych brudów...

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 02 sie 2008, 17:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 mar 2008, 21:05
Posty: 390
GG: 5236488
Samochód: ŁOPEL
Lokalizacja: GRUDZIADZ

Bajzel-masz 100% racji...mam pytanko:czy ktoś jest w stanie określić co to za dżwig?ewentualnie jak do tego doszło,bo fotka chyba krajowa...Obrazek


Post Wysłano: 02 sie 2008, 19:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 gru 2006, 20:33
Posty: 264
GG: 5844851
Samochód: Honda Civic VIII
Lokalizacja: Gdynia

^^

Jakie jest źródło tego zdjęcia ?

To jest Demag.

Powiem więcej, wygląda mi bardzo znajomo na tego Demaga AC 120 :

Obrazek

_________________
Maszyny budowlane 1:50
https://www.facebook.com/pages/Maxtor-G ... 9722855170


http://www.skyscrapercity.com/


Post Wysłano: 23 sie 2008, 22:28
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 sty 2006, 16:05
Posty: 839
Samochód: kadetem tera

Dzisiaj zrobiłem parę zdjęć
Liebherr LTM 1500-8.1
ObrazekObrazekObrazek
i zrobiłem wnętrza niestety przez szybę
ObrazekObrazekObrazek

Liebherr LTM 1500
Obrazek
i wnętrza jedna
Obrazek

I taka jedna
Lebherr LTM 1250-6.1
Obrazek

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=YTdDuklzIxk

"MAM WYJE BANE NA TIRY!"


Post Wysłano: 24 sie 2008, 1:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 sie 2008, 23:50
Posty: 1
GG: 0
Samochód: toyota
Lokalizacja: Reda/Gdynia

Witam Panów!
Zajrzałam tu bo w piątek widziałam ogromny dźwig na szesnastu kolach :D ,nawet zatrzymałam się bo zrobił ogromne wrażenie i na moim dwu i pól letnim synku i na jego dziadku (który za kierownicą ciężarówki spędził 34 lata,więc pewnie nie jedno już widział :) )i przyznam się że na mnie też.Wiem już ze był to żuraw liebherr 1500-8.1,własność firmy KRAN.Wydaje mi się nawet że to ten sam co na zdjęciach Grześka EK,jeśli oczywiście był w piątek w Gdyni.Wiem już że to nie dźwig tylko żuraw,że ma udźwig do 500 ton,napęd na pięć osi i że skrętne jest sześć z ośmiu par kół.Ale nigdzie nie znalazłam wagi tego kolosa.
Zajrzałam też przez szybę do kabiny kierowcy i zdziwiła mnie niesamowita ilość przycisków :) .Do czego one służą ?Czy naprawdę się ich wszystkich używa? No i niech mi ktoś powie ile TO waży :lol: :lol: ?!


Post Wysłano: 24 sie 2008, 14:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 sty 2006, 16:05
Posty: 839
Samochód: kadetem tera

Przycisków jest bardzo dużo i sam nie wiem do czego służą ale na pewno część z nich do poziomowania tego kolosa w końcu przy tej masie zachowanie równowagi to podstawa.
Waga? myślę że w okolicach 100ton. Jeżeli ktoś chce można pobrać specyfikację tego dźwigu ze strony http://www.kran.com.pl zakładka sprzęt, niestety mi wyskakuje błąd przy otwieraniu.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=YTdDuklzIxk

"MAM WYJE BANE NA TIRY!"


Post Wysłano: 24 sie 2008, 15:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 cze 2006, 8:14
Posty: 202

Sam dźwig waży 96ton, natomiast przeciwwaga do niego to 165 ton.
Przyciski to także blokady mostów oraz skręty.

_________________
- szybciej , szybciej...
-... i tak powoli będą Cię wynosić...
--------------------------------------------------------------------------------------------
SPRZEDAŻ SAMOCHODÓW, NACZEP : http://www.nego.otomoto.pl


Post Wysłano: 26 sie 2008, 15:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 sie 2008, 17:40
Posty: 22
GG: 0
Samochód: LIEBHERR LTM 1040

witam

jestem nowym użytkownikiem , fascynują mnie dźwigi i mam pytanie czy jest gdzieś w necie forum operatorów dźwigowych , aby można wymienić się swoim doświadczeniem na temat pracy na takim sprzęcie ?, czy co najczęściej ulega awarii przy takim sprzęcie ?


Post Wysłano: 14 wrz 2008, 22:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 sty 2006, 16:05
Posty: 839
Samochód: kadetem tera

Liebherr lg 1500-8.1
max udzwig 550t
max balast 165t
wysięgnik od 84 do 142m
8osi-6skrętnych
wymiary
20 długi
3,00 szeroki przy rozstawieniu łap podporowych 10m
4,00 wysoki
http://img158.imageshack.us/my.php?imag ... 766rz0.jpg

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=YTdDuklzIxk

"MAM WYJE BANE NA TIRY!"


Post Wysłano: 15 wrz 2008, 12:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 sie 2008, 17:40
Posty: 22
GG: 0
Samochód: LIEBHERR LTM 1040

ten kolos z KRANA montował iglice na katedrze sw. Jakuba w Szczecinie.Wysokość od ziemi do czubka iglicy to 110 m .Czy ktoś może widział ten dźwig podczas roboty ? jaka cena za 1h pracy takiego sprzętu ? może ktoś się interesuje takimi rzeczami


Post Wysłano: 15 wrz 2008, 19:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 sty 2006, 16:05
Posty: 839
Samochód: kadetem tera

Tu możesz zobaczyć parę moich zdjęć widziałem całą operacje na żywo na temat cen się nie wypowiadam bo ich po prostu nie znam
:arrow: viewtopic.php?f=4&t=4113&hilit=kran

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=YTdDuklzIxk

"MAM WYJE BANE NA TIRY!"


Post Wysłano: 17 wrz 2008, 11:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 lip 2007, 19:24
Posty: 40
Lokalizacja: Szczecin

Akurat miałem okazje bezpośrednio w tej akcji uczestniczyc. Ponizej kilka unikalnych zdjęc z góry.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
http://www.kran.com.pl


Post Wysłano: 17 wrz 2008, 16:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 sie 2008, 17:40
Posty: 22
GG: 0
Samochód: LIEBHERR LTM 1040

zna ktoś może tego operatora co obsługuję ten najwiekszy dźwig w Kranie ? Chcialbym dowiedzieć się jakie ma doświadczenie w tej branży ?ile lat na dźwigach ? na jakim sprzęcie wczeniej pracował i w jakich firmach ? Jak to jest robota ?

pozdrawiam

binwb


Post Wysłano: 17 wrz 2008, 17:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 lip 2006, 23:05
Posty: 170
GG: 7828199
Lokalizacja: Szczecin

Cytuj:
Organizuje prace największych naszych jednostek w szerokim tego słowa znaczeniu. Owszem, na codzień nie pracuje na żadnym dźwigu a jedynie czasem w zastępstwie, posiadam uprawnienia do pracy żurawiami bez ograniczeń udźwigu wraz z odpowiednimi szkoleniami do ich obsługi.
Możesz pytać użytkownika Eurokran


Post Wysłano: 25 paź 2008, 22:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 maja 2006, 17:08
Posty: 60

Obrazek

_________________
RKS Motor Lublin& WKS Śląsk Wrocław & RKS Chełmianka Chełm


Post Wysłano: 27 paź 2008, 14:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 lut 2007, 20:57
Posty: 1532
Samochód: fabia

http://www.darkroastedblend.com/2008/02 ... inery.html - kilka wypadków z udziałem dźwigów (i nie tylko).

_________________
Czerwone i bure


Post Wysłano: 01 lis 2008, 14:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lis 2008, 12:46
Posty: 2
GG: 1052560
Samochód: Grove

Witam wszystkich.
Bardzo się cieszę, że jest takie miejsce w sieci gdzie znajdę innych miłośników "żurawia".
Wiem, że forum to jest poświęcone żurawiom kołowym, ale proponuję zobaczyć to cudo. GTK1100 http://ru.youtube.com/watch?v=s3_xYLWiszI To jest żuraw wieżowy, ale bardzo specyficzny.
Jeżeli mam wybierać, to moją miłością nadal pozostaną żurawie kołowe i pewnie to się nie zmieni. Polecam również: http://ru.youtube.com/watch?v=vAO4A0JqP ... re=related ten filmik da wiele do myślenia tym z Was, którzy nadal chcą zostać operatorami.


Post Wysłano: 03 lis 2008, 12:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 sie 2008, 17:40
Posty: 22
GG: 0
Samochód: LIEBHERR LTM 1040

max.udźwig tego sprzętu to chyba 100t , ale najwaźniejsze to chyba nie udźwig a wysokość , ale ile właściwie ona wynosi ?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 9 z 28 [ Posty: 550 ] Przejdź na stronę Poprzednia 17 8 9 10 1128 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: