Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 19 wrz 2008, 11:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 kwie 2008, 19:28
Posty: 17
GG: 0

Mam c.s Volvo FH 3 osiowy. Ma 2 zbiorniki wiekszy okolo 450l i mniejszy 120 - 150l. Problem w tym ze przy 25-30% paliwa w owych zbiornikach zaczyna przelewać całosc z malego do duzego. Skutkiem tego jest zapowietrzone auto - gdzie w wiekszym zbironiku jest 150l a w malym sucho. Co moze byc tego przyczyna ? Czy maja znaczenie nieszczelne korki ? Slyszalem ze korki sa istotne i ze przy tankowaniu jednego ze zbiornikow - jak mamy malo paliwa - to lepiej otworzyc na chwile tez drugi - czy to prawda?


Post Wysłano: 19 wrz 2008, 11:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 kwie 2007, 11:39
Posty: 89
GG: 0
Samochód: Iveco
Lokalizacja: Osterode am Harz

zbiorniki sa fabrycznie montowane czy dokladane? wyglada na to ze jest zle dobrany glowny zbiornik z ktorego idzie paliwo do filtrów i dalej do silnika.

_________________
Karta rybacka: jest
kurs obslugi wiertarki : jest
karta VISA: w trakcie
prawo jazdy na hulajnogi 1 kolowe: w planach :wink:


Post Wysłano: 19 wrz 2008, 13:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Kolega w nowych chinczyku miał podobny problem, okazało się że rurka plastykowa od odpowietrznika przy durzym baku była załamana.
To idzie jakoś tak z małego zbiornika zółtym przewodem idzie odpowietrzenie do durzego zbiornika a z durzego zbiornika odpowietrzenie idzie do takiej puszki przy ramie i miedzy tą puszką a zbiornikiem był załamany przewód przez co w jednym zbiorniku zostawało paliwo a w drugim było pusto

Dużego, dużym. / Toreba

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 19 wrz 2008, 17:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 kwie 2008, 19:28
Posty: 17
GG: 0

Z tego co widze to raczej sa orginalne. Mam auto rok i napoczatku bylo tak ze owszem w malym zawsze bylo mniej paliwa, ale auto jechalo przy 6 % a teraz 30% i sie zapowietrza.


CZY KORKI MAJA COŚ DO TEGO PROBLEMU?


Post Wysłano: 19 wrz 2008, 17:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Kolego miałem dokładnie ten sam problem (jeden zbiornik suchy a w drugim pełno i auto zapowietrzone). Kolega z serwisu doradził aby zmienić korki na nowe (wyłącznie oryginał) i poskutkowało.
Zalecam to samo. :wink:


Post Wysłano: 20 wrz 2008, 1:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 gru 2006, 17:08
Posty: 221
GG: 0

Nie ma to jak zrobic moim zdaniem zeby ciagło z duzego zbiornika i po problemie :) wystarczyło połaczyc kotły dołem aby paliwo z małego przepływało do duzego i zeby z niego paliwo ciagło i po problemie :D


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: