Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 12 wrz 2008, 20:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

moze to pompowtryski. podaj kolego przebieg

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Ostatnio zmieniony 13 wrz 2008, 21:32 przez Borek, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 12 wrz 2008, 23:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 sie 2008, 10:55
Posty: 79
GG: 0
Samochód: tak

Zadzwoń pod nr 604 674305 będziesz musiał przyjechać do Bydgoszczy.Takie problemy należy rozwiązywać przy aucie ,a nie przez internet.


Post Wysłano: 13 wrz 2008, 19:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sie 2007, 14:29
Posty: 37
GG: 2729781
Lokalizacja: Zamość

Sprawdź czujnik ciśnienia doładowania, najlepiej jak miałbyś możliwośc przełożyc jakis inny na 100% sprawny.

Wskazówka ciśnienia doładowania wychyla sie normalnie? Słychac turbine?

_________________
Volvo Fh12 460km 2001r. tandem


Post Wysłano: 19 wrz 2008, 14:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2008, 22:35
Posty: 75
GG: 483170
Samochód: IVECO MAN DAF SCANIA RENAULT
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

kolego wkręć manometr za turbiną i sprawdz jakie jest faktycznie ciśnienie doładowania. jesli jest ok. to wymien czujnik ciśnienia doładowania poniewaz dostarcza on informacje do komputera silnika o tym jaką ma podać ilosc paliwa.jesli pokazuje tak jak mówisz do polowy a daje cisnienie to ze względu na źle obliczoną dawkę paliwa będzie potwornie duzo palił. widocznie czujnik sie zawiesił wpołożeniu którego awarii nie wyczuwa diagnoza. pozdrawiam adam

_________________
HELP-TIR-Pomoc24 help-tir@wp.pl GaduGadu 483 170
Elektromechanika ciężarowa


Post Wysłano: 20 wrz 2008, 1:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 gru 2006, 17:08
Posty: 221
GG: 0

Kolego sprawdz jescze smok w zbiorniku moze masz tak zabbrudzony ze nie ma siły przeciagnac paliwa.


Post Wysłano: 20 wrz 2008, 13:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2008, 22:35
Posty: 75
GG: 483170
Samochód: IVECO MAN DAF SCANIA RENAULT
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

jeśli odpala rano bez problemu to smok odpada bo byłby wiecznie zapowietrzony.

_________________
HELP-TIR-Pomoc24 help-tir@wp.pl GaduGadu 483 170
Elektromechanika ciężarowa


Post Wysłano: 02 paź 2008, 22:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 mar 2008, 11:35
Posty: 7
GG: 0

Wlasnie wie może jak się załącza turbo w fh12 z 95r.
bo dochodzi do maxa i spada cisnienie i nie ma mocy i znowu wzrasta i spada i tak w kółko.
Weże sprawdziłem i żadnej dziury nie ma .


Post Wysłano: 03 paź 2008, 18:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 sie 2008, 10:55
Posty: 79
GG: 0
Samochód: tak

mialem podobny problem zautem orok mlodszym palil 42 lBylem w firmie w Bydgoszczy pouszczelniali interkuler wymienili 2pompowtryski ipali 33l kraj i zachod. Jak chcesz podam ci numer telefonu do nich sa dobrzy.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: