Rejestracja:12 sty 2008, 22:35 Posty: 75
GG: 483170
Samochód: IVECO MAN DAF SCANIA RENAULT
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
kolego wkręć manometr za turbiną i sprawdz jakie jest faktycznie ciśnienie doładowania. jesli jest ok. to wymien czujnik ciśnienia doładowania poniewaz dostarcza on informacje do komputera silnika o tym jaką ma podać ilosc paliwa.jesli pokazuje tak jak mówisz do polowy a daje cisnienie to ze względu na źle obliczoną dawkę paliwa będzie potwornie duzo palił. widocznie czujnik sie zawiesił wpołożeniu którego awarii nie wyczuwa diagnoza. pozdrawiam adam
Wlasnie wie może jak się załącza turbo w fh12 z 95r.
bo dochodzi do maxa i spada cisnienie i nie ma mocy i znowu wzrasta i spada i tak w kółko.
Weże sprawdziłem i żadnej dziury nie ma .
Rejestracja:30 sie 2008, 10:55 Posty: 79
GG: 0
Samochód: tak
mialem podobny problem zautem orok mlodszym palil 42 lBylem w firmie w Bydgoszczy pouszczelniali interkuler wymienili 2pompowtryski ipali 33l kraj i zachod. Jak chcesz podam ci numer telefonu do nich sa dobrzy.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 6 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę